Panasonic Toughbook - ewolucja wytrzymałości i innowacji na przestrzeni lat
Public Management
ul. Radzymińska 12/1
03-752 Warszawa
dleszczynska|publicmanagement.pl| |dleszczynska|publicmanagement.pl
668 908 387
https://www.linkedin.com/company/public-management/
W pierwszej połowie 2024 roku, wytrzymałe urządzenia mobilne TOUGHBOOK G2, 33 i 40 przeszły kluczowe aktualizacje. Panasonic kontynuuje udoskonalanie swoich produktów, aby lepiej odpowiadały rosnącym potrzebom użytkowników.
W kontekście niedawnej premiery TOUGHBOOK 40mk2, warto przypomnieć, że model TOUGHBOOK CF-31, który zadebiutował 10 lat temu, wciąż pozostaje punktem odniesienia dla rozwoju technologii wytrzymałych urządzeń. Postęp ten ukazuje, jak znaczące zmiany nastąpiły w technologii TOUGHBOOK od jego ostatniej wersji.
Od niemal 30 lat Panasonic koncentruje się na innowacjach i rozwoju wytrzymałych urządzeń. Firma dostosowuje swoje produkty do rosnących wymagań klientów, co ilustruje wprowadzenie pięciu wersji TOUGHBOOK CF-31 w latach 2010-2014, które przyczyniły się do znaczących postępów w łączności, przetwarzaniu i zasilaniu baterii.
Tendencję tę widać także w modelu TOUGHBOOK 40, który zadebiutował w 2022 roku, a w 2024 roku pojawił się model 40mk2 z funkcjami Edge AI, co stanowi nowość w linii TOUGHBOOK.
TOUGHBOOK 40mk2, działający na systemie Windows 11 Pro, oferuje zaawansowaną łączność 5G, modułowość, przetwarzanie neuronowe Intel® AI Boost, oraz wytrzymałość zgodną ze standardami MIL-SPEC 810H i IP66, będąc lżejszym od poprzedniego modelu CF-31.
Pomimo zakończenia produkcji CF-31 w 2018 roku, urządzenia Panasonic TOUGHBOOK nadal cieszą się dużym uznaniem użytkowników, którzy doceniają nie tylko innowacje technologiczne, ale także trwałe wsparcie i jakość. Panasonic kontynuuje dostosowywanie swoich rozwiązań do potrzeb rynku, oferując nie tylko sprzęt, ale także kompleksowe wsparcie, które wspiera organizacje w efektywnym wdrażaniu technologii.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.