Panasonic Toughbook - ewolucja wytrzymałości i innowacji na przestrzeni lat
Public Management
ul. Radzymińska 12/1
03-752 Warszawa
dleszczynska|publicmanagement.pl| |dleszczynska|publicmanagement.pl
668 908 387
https://www.linkedin.com/company/public-management/
W pierwszej połowie 2024 roku, wytrzymałe urządzenia mobilne TOUGHBOOK G2, 33 i 40 przeszły kluczowe aktualizacje. Panasonic kontynuuje udoskonalanie swoich produktów, aby lepiej odpowiadały rosnącym potrzebom użytkowników.
W kontekście niedawnej premiery TOUGHBOOK 40mk2, warto przypomnieć, że model TOUGHBOOK CF-31, który zadebiutował 10 lat temu, wciąż pozostaje punktem odniesienia dla rozwoju technologii wytrzymałych urządzeń. Postęp ten ukazuje, jak znaczące zmiany nastąpiły w technologii TOUGHBOOK od jego ostatniej wersji.
Od niemal 30 lat Panasonic koncentruje się na innowacjach i rozwoju wytrzymałych urządzeń. Firma dostosowuje swoje produkty do rosnących wymagań klientów, co ilustruje wprowadzenie pięciu wersji TOUGHBOOK CF-31 w latach 2010-2014, które przyczyniły się do znaczących postępów w łączności, przetwarzaniu i zasilaniu baterii.
Tendencję tę widać także w modelu TOUGHBOOK 40, który zadebiutował w 2022 roku, a w 2024 roku pojawił się model 40mk2 z funkcjami Edge AI, co stanowi nowość w linii TOUGHBOOK.
TOUGHBOOK 40mk2, działający na systemie Windows 11 Pro, oferuje zaawansowaną łączność 5G, modułowość, przetwarzanie neuronowe Intel® AI Boost, oraz wytrzymałość zgodną ze standardami MIL-SPEC 810H i IP66, będąc lżejszym od poprzedniego modelu CF-31.
Pomimo zakończenia produkcji CF-31 w 2018 roku, urządzenia Panasonic TOUGHBOOK nadal cieszą się dużym uznaniem użytkowników, którzy doceniają nie tylko innowacje technologiczne, ale także trwałe wsparcie i jakość. Panasonic kontynuuje dostosowywanie swoich rozwiązań do potrzeb rynku, oferując nie tylko sprzęt, ale także kompleksowe wsparcie, które wspiera organizacje w efektywnym wdrażaniu technologii.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.