Oprogramowanie The Design Hub od OKI z nagrodą Złote Innowacje Retail 2020
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Kreatywne oprogramowanie The Design Hub od OKI Europe, służące do łatwego tworzenia i drukowania przejrzystej i spójnej komunikacji wizualnej dla branży detalicznej, zdobyło nagrodę ,,Złote Innowację Retail 2020” zajmując pierwsze miejsce w kategorii aplikacja wspierająca handel w konkursie ,,Złote Innowacje FMCG & Retail 2020” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem.
Usługa The Design Hub od OKI Europe, obsługiwana przez Shoppa, to przyjazne dla użytkownika, kreatywne oprogramowanie do łatwego i intuicyjnego tworzenia oznakowań wspierających skuteczną komunikację w branży Retail. Zapewnia ono firmom kompleksową obsługę wszystkich ich potrzeb w zakresie projektowania i drukowania profesjonalnej jakości, w pełni spersonalizowanej komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych za pomocą kilku prostych kliknięć, we własnym zakresie, na żądanie. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie, dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów.
Dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników, osadzonym w ustawieniach drukowania The Design Hub, użytkownicy mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku. Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów. To szybka i ekonomiczna alternatywa dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku.
The Design Hub ułatwia szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych, trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów.
– Już po raz drugi udaje się nam zdobyć nagrodę Złote Innowacje Retail dla naszych rozwiązań dedykowanych branży detalicznej. Pierwsza nagroda dotyczyła drukarki C844dnW, teraz to prestiżowe wyróżnienie otrzymuje oprogramowanie The Design Hub. Jest to swoiste centrum projektowe, niezwykle łatwe w obsłudze. Daje ono możliwość usprawnienia całego procesu produkcji materiałów signage, komunikacji wizualnej, począwszy od przygotowania projektu graficznego poszczególnych typów oznakowań po finalny wydruk, na żądanie, od ręki, we własnym zakresie. OKI załącza oprogramowanie The Design Hub do swojego rozwiązania przeznaczonego dla branży Retail, aby móc zaproponować kompleksowe rozwiązanie druku dla handlu detalicznego, wspierającego sprzedaż i pomagającego budować wysokiej jakości komunikację poprzez możliwość projektowania i drukowania w wysokiej jakości efektywnych oznakowań i innych materiałów dla punktów sprzedaży detalicznej we własnym zakresie. Nie ma na rynku drugiego takiego oprogramowania, które jest w pełni dedykowane, dostosowane i kompatybilne z drukarkami OKI i certyfikowanymi nośnikami. Teraz druk na żądanie na miejscu w sklepie, czy punkcie obsługi jest dużo prostszy i dostępny dla każdego – mówi Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).
,,Złote Innowacje FMCG & Retail” to konkurs, który wyróżnia Liderów Innowacyjności nagradzając najbardziej innowacyjne rozwiązania i produkty dedykowane branży Retail.
Więcej informacji na stronie www.zloteinnowacje.pl.
Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI
Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Oszczędź budżet i miejsce na biurku. Bezprzewodowa klawiatura Hama WK-500
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.