Mały elektroniczny kombajn. Oto uniwersalny czytnik kart pamięci od marki Hama
W ofercie niemieckiego producenta znalazł się wszechstronny czytnik kart, obsługujący między innymi karty SD/SDHC/SDXC (także w wersji micro). Podłącza się go do komputera za pomocą wtyczki USB-A, a wyposażono go w funkcyjną lampkę LED.
Urządzenie ma niewielki rozmiar (59 x 92 x 18 mm) i waży 50 gramów. Utrzymano je w stonowanej srebrno-czarnej kolorystyce. Gwarantuje wysoką szybkość transferu danych w obie strony o wartości do 480 Mbps. Warto dodać, że umożliwia wymianę danych bezpośrednio z karty pamięci na kartę pamięci. Wysokiej jakości materiały i wykonanie dają pewność optymalnej jakości transmisji.
Czytnik podłączymy do komputera stacjonarnego, laptopa czy MacBooka dzięki dodanemu w zestawie i odczepianemu kablowi USB (standard 2.0) z wtyczką typu A. Producent zastosował tutaj elastyczne materiały, zapewniające ochronę przed złamaniem przewodu.
Prezentowany czytnik obsługuje wszelkie popularne na rynku karty pamięci formatu: SD/SDHC/SDXC (w tym w wersji micro), MMC/MMC Plus/MMC 4.0, MS/MS Duo/MS PRO Duo/MS PRO Duo HG, CompactFlash I i II oraz xD Picture Card. Wyposażono go także w funkcyjną diodę typu LED, która zapali się, gdy czytnik pracuje.
Ta nowość produktowa działa w standardzie Plug & Play, co oznacza, że nie wymaga ręcznej instalacji oprogramowania ani żadnych sterowników.
Firma Hama obejmuje swój czytnik gwarancją na 10 lat.
Obsługiwane karty pamięci:
- SD/SDHC/SDXC
- MicroSD/microSDHC/microSDXC
- MMC/MMC Plus/MMC 4.0
- MS/MS Duo/MS PRO Duo/MS PRO Duo HG
- CompactFlash I i II
- Karta pamięci xD
Niewiążącą cenę detaliczną czytnika Hama 65 W 1 ustalono na poziomie 49,90 zł.
Wszelkie informacje na temat opisywanego produktu znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://pl.hama.com.
Switche Tenda Ethernet 2,5G - bardziej nowoczesna sieć
Zyxel Networks wzmacnia cyberbezpieczeństwo w zgodzie z dyrektywą NIS2
Grupa Zyxel wyróżniona w raporcie S&P Global's Sustainability Yearbook 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.