Komunikaty PR

Fujitsu napędza transformację opartą na danych jako Digital Business Enabler

2020-07-09  |  11:04
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Do pobrania Fujitsu ( 0.04 MB )

Marka Fujitsu koncentruje się na zapewnieniu najlepszych wyników biznesowych swoim klientom poprzez wspieranie ich w procesie transformacji cyfrowej. Aby tego dokonać kładzie większy nacisk na umożliwienie odnalezienia optymalnego rozwiązania dla swoich danych. Rozszerzone portfolio własnych i najlepszych w swojej klasie technologii oraz usług partnerskich Fujitsu zapewniają klientom szeroki wybór dopasowanych rozwiązań.

Za sprawą oparcia transformacji cyfrowej na wartościowych danych, klienci są w stanie m.in. znaleźć nowe przewagi konkurencyjne lub usprawnić swoje procesy, czy też czerpać dla siebie inne korzyści biznesowe. Nawet w najbardziej rozbudowanych strukturach IT możliwe jest sprawne zarządzanie gromadzonymi informacjami i ochrona tych zasobów.

Fujitsu przoduje we wprowadzaniu i wdrażaniu narzędzi oraz procesów doradztwa opartych o dane. Dzięki umożliwieniu klientom tworzenia podstawy transformacji danych, definiowana jest docelowa architektura bazowa oraz tworzy się środowisko danych. Jest to podstawą do zapewnienia wartości biznesowej w całej organizacji.

Marka wprowadza także kompleksowe aktualizacje swojego portfolio w zakresie produktów związanych z bazami danych – w tym autorskie technologie i usługi oraz wyselekcjonowane usługi swoich partnerów najwyższej jakości. Marka Fujitsu ma ogromne doświadczenie w integracji swoich usług i produktów z szerokim gronem partnerów, m.in. Microsoft, AWS, NetApp, VMware, Nutanix, Qumulo, Commvault, Veritas, SAP, dzięki czemu oferuje kompleksowe portfolio rozwiązań, które systematycznie jest wzbogacane o kolejne elementy i przez to znacznie bardziej wszechstronne niż innych dostawców IT.

Niezwykle ważną rolę pełnią także partnerzy programu Fujitsu SELECT. Marka koncentruje się na rozszerzeniu portfolio adresowanego do małych i średnich przedsiębiorstw i dlatego też intensyfikuje współpracę z partnerami skoncentrowanymi na usługach. Fujitsu umożliwia im tworzenie modeli przychodów powtarzalnych oraz zapewnia wsparcie niezależnych dostawców oprogramowania, aby wspierać partnerów w procesie developmentu i wdrożenia warstwy aplikacyjnej procesów transformacji cyfrowej ich klientów. W oparciu o ten rosnący ekosystem partnerów, celem Fujitsu jest zapewnienie optymalnego rozwiązania dla każdej potrzeby klienta.

Dane jako centrum

- Dane są podstawą wszystkiego, co robią nasi klienci. Pomyślna transformacja cyfrowa polega na uzyskiwaniu nowej wartości na podstawie gromadzonych danych. Infrastruktura informacji stała się jednak zbyt skomplikowana, by większość organizacji mogła w pełni z niej korzystać. Transformacja oparta na danych, którą zainicjowało Fujitsu pozwala na pełne wykorzystanie zasobów, co jest kluczowe dla dalszego funkcjonowania firmy – mówi Christian Leutner, Head of Product Sales Europe w Fujitsu.

Wykorzystując metodologię HXD (Human-Centric Experience Design), konsultanci Fujitsu koncentrują się na osiągnięciu optymalnych wyników biznesowych w oparciu o unikalne zasoby danych i oczekiwania klienta. Proces ten obejmuje znalezienie rozwiązania, które w pełni odpowie na zapotrzebowanie po stronie klienta oraz ścisłą integrację nowego i istniejącego sprzętu, oprogramowania i wykorzystywanych usług.

- Cyfrowa transformacja oznacza przejęcie kontroli nad danymi. Nasi klienci chcą jednego, skonsolidowanego rozwiązania, które pozwoli im zarządzać bazą danych. Podejście, które prezentuje marka Fujitsu do transformacji cyfrowej opartej na danych przyjmuje nową perspektywę postrzegania informacji, łącząc nasze zaufane technologie z szeregiem najlepszych dostępnych rozwiązań partnerów. Klienci uzyskują dostęp do infrastruktury danych, która jest maksymalnie dostosowana do ich indywidualnych potrzeb. Firma Fujitsu jest doskonale przygotowana do zapewnienia właściwego rozwiązania dla danego zadania. Dzięki temu klienci unikają konieczności stosowania kosztownego, hermetycznego podejścia, które nie jest przystosowane do przyszłego rozwoju – mówi Christian Leutner, Head of Product Sales Europe w Fujitsu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Komputery Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich Biuro prasowe
2024-03-25 | 13:15

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich

Nowy NWA130BE oferuje niezrównaną prędkość i niskie opóźnienia, aby zapewnić superszybką łączność Wi-Fi w nowoczesnych miejscach pracy. Zyxel Networks, lider w
Komputery Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich
2024-03-05 | 11:20

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich

Nowy NWA130BE oferuje niezrównaną prędkość i niskie opóźnienia, aby zapewnić superszybką łączność Wi-Fi w nowoczesnych miejscach pracy. . Z urządzeniami
Komputery Zyxel jako pierwszy wprowadza na rynek najszybszy punkt dostępowy Wi-Fi 7
2024-02-22 | 12:30

Zyxel jako pierwszy wprowadza na rynek najszybszy punkt dostępowy Wi-Fi 7

Wi-Fi 7 radykalnie poprawi wydajność bezprzewodowych sieci korporacyjnych. Wykorzystując dodatkowe pasmo częstotliwości, nowy standard zapewnia nawet pięciokrotnie wyższą prędkość

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Polityka

Poparcie Europejczyków dla Ukrainy pozostaje silne. Bardziej kontrowersyjna jest kwestia jej wejścia do NATO

Silne poparcie dla Ukrainy w Europie sprawia, że politycy prezentujący odmienną wizję nie mają przestrzeni na próby wykorzystywania prorosyjskich postaw w kształtowaniu polityki zagranicznej. Badania naukowców z Uniwersytetu w Exeter przeprowadzone w kilkunastu europejskich krajach wskazują, że poparcie dla Ukrainy i polityki skupiającej się na pomocy zaatakowanemu krajowi jest szerokie, ale najsilniejsze w państwach mających doświadczenia z polityką Kremla w czasach Związku Radzieckiego. Najsilniejsza polaryzacja nastrojów w Europie jest zauważalna w kwestii ewentualnego przystąpienia Ukrainy do Paktu Północnoatlantyckiego.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.