Deepcool Neptwin RGB - chłodzenie wieżowe dla geeków
Deepcool Neptwin RGB to dwuwieżowe chłodzenie przeznaczone do high-endowych PC. Charakteryzuje się ono pokaźnymi rozmiarami, podświetlanymi wentylatorami i ceną, która zdaje się być konkurencyjna.
Deepcool Neptwin RGB to chłodzenie procesora wyposażone w sześć ciepłowodów i dwa wentylatory. Tłoczą one powietrze przez pokaźnych rozmiarów radiator, który ma konstrukcję dwuwieżową. Całość waży ponad kilogram i jest w stanie schłodzić najmocniejsze procesory Intela i AMD, z topowymi Core i9 i Ryzen 9 włącznie.
Znajdujące się w zestawie wentylatory mają średnicę 120 mm i łożyskowanie HDB. Ich prędkość jest regulowana metodą PWM w zakresie od 500 do 1500 obrotów na minutę. W połączeniu z tłumiącymi drgania gumowanymi elementami ma to przełożyć się na minimalny poziom hałasu i wibracji. Fani tuningu wizualnego mają do dyspozycji podświetlenie RGB LED z trzema efektami optycznymi.
Chłodzenia Deepcool Neptwin RGB są kompatybilne z systemami sterowania iluminacją stosowanymi w popularnych płytach głównych. Wśród wymienionych znajdują się: Asus Aura, Gigabyte Fusion RGB, MSI Mystic, Razer Chroma czy ASRock Polychrome. Można więc zadbać o synchronizację efektów świetlnych pomiędzy coolerem CPU i pozostałymi komponentami wyposażonymi w podświetlenie.
Chłodzenie procesora Deepcool Neptwin RGB będzie dostępne w sprzedaży w ciągu kilku najbliższych tygodni. Jego cena to około 250 zł.
Dane techniczne:
- rodzaj chłodzenia: powietrzne
- kompatybilne podstawki:
- Intel LGA20xx/1151/1150/1155/LGA775/LGA1366
- AMD AM4/AM3+/AM3/AM2+/AM2/FM2+/FM2/FM1
- wymiary chłodzenia: 126 x 134 x 158 mm
- waga netto chłodzenia: 1123 g
- materiał radiatora: aluminium
- wymiary wentylatora: 120 x 120 x 25 mm
- łożyskowanie wentylatora: HDB
- prędkość obrotowa wentylatora: 500-1500 obr./min. (+/-10%)
- przepływ powietrza (1 wentylator): ok. 96 m3/h
- głośność wentylatora: < 27 dB(A)
- liczba wentylatorów: 2 w zestawie
- liczba ciepłowodów: 6 szt. o średnicy 6 mm każdy
- podświetlenie LED: RGB
- dostępne efekty: oddychanie, świecenie ciągłe i meteor
Zyxel Networks wzmacnia cyberbezpieczeństwo w zgodzie z dyrektywą NIS2
Grupa Zyxel wyróżniona w raporcie S&P Global's Sustainability Yearbook 2024
Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.
Edukacja
Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]
Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.