Komunikaty PR

Kokosowość Level Wawel - nowa czekolada kokosowa z Wawelu

2024-02-19  |  13:30
Biuro prasowe

Nowa tabliczka od marki Wawel to połączenie królewskiej jakości czekolady z puszystym nadzieniem pełnym wiórków kokosa, które stanowi aż 45% masy produktu. Czekolada Wawel Kokosowa 87 g od lutego dostępna jest w sklepach w całej Polsce.

Dobre składniki, pyszna czekolada

Słodka nowość została stworzona zgodnie z ideą projektu Dobre Składniki. Zawarty w niej aromat jest naturalny, a cały skład maksymalnie krótki i prosty. Nad procesem tworzenia produktów marki Wawel czuwa Rada Ekspertów, do której należą m.in. specjaliści do spraw żywienia. Dzięki niej słodkości z Wawelu mają nie tylko pyszny i wyjątkowy smak, ale też jakość na wysokim poziomie - na poziomie Level Wawel! 

Jeszcze więcej kokosu!

Nowa tabliczka Kokosowa 87 g to nie jedyna słodycz z Wawelu, którą pokochają entuzjaści kokosa. Producent w swoim portfolio ma także inne produkty z tą egzotyczną nutą. Praliny Michałki Kokosowe z Wawelu to pyszna wariacja kultowych cukierków o intensywnie kokosowym nadzieniu, które doskonale komponuje się z chrupiącymi orzeszkami arachidowymi. Fanom MINIczekolad z Wawelu przypadnie do gustu MINIczekolada Danusia Kokosowa 38 g. To znana od ponad 100 lat słodka przekąska w kokosowej odsłonie, gdzie smak deserowej cienkiej czekolady harmonijnie łączy się z wakacyjnym smakiem kokosa. Kolejna ciekawa propozycja to duża czekolada nadziewana Crunchy Coco 258 g. To mocno mleczna czekolada nadziewana kokosowym nadzieniem z kawałkami wiórków kokosowych oraz kuleczek ryżowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.