Komunikaty PR

#KLIFING – (RE)definicja stylu życia wg. Galerii Klif

2020-02-27  |  15:00
Biuro prasowe

Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield w opracowaniu „Poza branżą retail: tworzenie destynacji zakupowych” wskazują, jakie są główne czynniki kreujące rolę centrów handlowych w życiu współczesnego konsumenta. Agregacja oraz analiza danych, optymalizacja komunikacji poprzez wykorzystanie narzędzi omni-channel, dynamiczny rozwój eCommerce, to tylko niektóre z aspektów budujących punkty styku z klientami. Marketing miejsc, bo o nim mowa, to także bogata i komplementarna oferta, dogodność destynacji, wydarzenia tematyczne oraz serwisy dodatkowe, budujące unikalny customer experience. Dom Mody Klif w Warszawie, jak i Galeria Klif w Gdyni, sukcesywnie poszerzają selektywne portfolio marek premium, a także wprowadzają nowe udogodnienia dla klientów profilując się oraz wychodząc naprzeciw wyzwaniom, które stawiają realia współczesnej branży retail.

Poznaj #KLIFING – styl życia, taki jak lubisz.

W roku 2019 Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni rozpoczęły proces zmian w zakresie budowania oraz różnicowania strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej. Towarzysząca wspomnianym zmianom kampania „Klif otwarty na…” pokazała zaangażowanie marki w promocję wydarzeń o charakterze kulturalnym oraz lokalnym, skupiając się na relacjach, emocjach oraz doświadczeniu, które towarzyszą odwiedzającym. Dzięki temu marka Klif staje się miejscem przyjaznym, w którym na pierwszym miejscu stawia się człowieka, a nie tylko unikalne przeżycia materialne. Od ponad dwóch dekad Klif kreuje trendy, wyznacza kierunek, a wszystko wraz z dwoma pokoleniami klientów. Taki jest też „#KLIFING”, zespół cech charakterystycznych dla stylu życia współczesnego konsumenta. Zaangażowanego w życie marki smart shoppera, ceniącego sobie zarówno komfort realizacji zakupów w dogodnej destynacji, selektywną ofertę, dbałość o detale oraz misję, którą stanowią zarówno aspekty związane ze równoważonym rozwojem, jak i możliwością samodoskonalenia się. #KLIFING - styl życia, taki jak lubisz. Dopasowany do potrzeb, szyty na miarę oczekiwań i cech indywidualnych. Tak blisko.

Modna (R)ewolucja – dywersyfikacja na tle konkurencji

Dla domu Mody Klif w Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni, ubiegły rok upłynął pod znakiem aktywności jubileuszowych. Oba centra były jednymi z pierwszych obiektów handlowych w Polsce. Od ponad dwóch dekad utrzymują pozycję lidera w dziedzinie mody, a także sztuki, tworząc wyjątkowe enklawy na swych lokalnych rynkach. Marka Klif, to synonim jakości oraz najwyższych standardów, których można oczekiwać od współczesnego centrum handlowego. Wg. wspomnianego opracowania „Poza branżą retail: tworzenie destynacji zakupowych”, eksperci Cushman & Wakefield zauważyli, że tworzenie innowacyjnych i unikalnych sposobów interakcji z docelowym konsumentem w połączeniu z usługami komplementarnymi, pozwalają na utrzymanie wysokich wskaźników odwiedzin. Podkreślają także, że wg. danych szacunkowych na przestrzeni najbliższych 4 lat sprzedaż eCommerce odzieży wzrośnie o blisko 73 mld dolarów, czyli o 20% w porównaniu do roku 2019. Centra handlowe, które oferują różnorodność oferty zarówno handlowej, jak i serwisów oraz wydarzeń tematycznych (otwartych i zamkniętych) dostosowując się do dynamicznych zmian na rynku, performują najlepiej, mogąc adaptować się do potrzeb i stylu życia konsumentów. Dlatego też m.in. w ofercie Klif pojawił się serwis konsultacji w zakresie mody oraz urody z udziałem influencerów make-up artist - Magdaleny Pieczonki oraz stylisty gwiazd - Grzegorza Blocha. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się usługa Concierge oraz karty prezentowej Klif. Zaangażowanie w życie lokalnych społeczności zarówno Trójmiasta, jak i Warszawy zaowocowały szeregiem spotkań warsztatowych z zakresu kultury, przedsiębiorczości i biznesu, a także rozwoju osobistego. Miniony rok to także powitanie wielu nowych najemców, ze szczególnym uwzględnieniem selektywnych marek premium, co wyróżnia zarówno Galerię klif w Gdyni, jak i dom mody Klif w Warszawie na tle obiektów konkurencyjnych.

Zakupy a customer experience, czyli budowanie marketingu miejsca.

W opracowaniu, Cushman & Wakefield, wskazuje, że poza doświadczeniem zakupowym oraz ofertą komplementarną, centra handlowe przyciągnąć mogą także uwagę potencjalnych kupujących obecnością sklepów koncepcyjnych lub typu showroom, a także poprzez udostepnienie klientom unikalnych aranżacji wnętrz, czy też poprzez obecność innowacyjnych salonów marek newcommerce. Dotyczy to szczególnie grupy Millennialsów oraz Generacji Z, które to przestrzeń centrów handlowych konsumują przez pryzmat estetyki, dzieląc się swoimi doświadczeniami za wykorzystaniem mediów społecznościowych – co jest także szansą uzyskania bezpłatnej formy reklamy na podstawie ich siły rekomendacji. W odpowiedzi na potrzeby wynikające z dynamicznych zmian w branży retail, galerie Klif poczyniły szereg działań mających na celu wielopłaszczyznowe zagospodarowanie każdego z ww. aspektów. do grona najemców obu centrów dołączyły marki, które poszerzyły szeroki wachlarz oferty o nowe segmenty m.in. technologię oraz design. Nie mogło zabraknąć także salonów z segmentu fashion, wpisanego w DNA Klif.

W Domu Mody Klif pojawił się między innymi butik 10DAYS Amsterdam, marki słynącej z minimalistycznych kolekcji i dodatków, concept store marki MOOD, czyli polski premium multibrand, a także salon międzynarodowej marki NISSA. Nie sposób pominąć salonu Villeroy&Boch w odsłonie Premium Home – oferującej wyjątkowe produkty dla domu. Natomiast unikalnym na skalę Europy konceptem jest LG Brand Store, który pełni także funkcję showroom i uzupełnia portfolio marek premium w Klif Warszawa.

Galeria Klif w Gdyni poza silnym wzmocnieniem portfolio marek z segmentu technologii użytkowej dla domu (MediaExpert, X-KOM) oraz mody (Femestage Eva Minge), rozbudowała portfolio marek home&deco. Pośród salonów z asortymentem dla domu, takich jak Spensen, Home&You, pojawił się m.in. butik Premium Home oraz wielkopowierzchniowy sklep marki Witek Home. Galeria Klif w Gdyni, angażuje się także w wiele inicjatyw społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z Muzeum Miasta Gdyni podczas wernisaży, jak i przy realizacji wydarzeń tematycznych, takich jak „Bohater Gdyni”, gdzie Gdynianie mogli zgłaszać wybrane przez siebie sylwetki mieszkańców w konkursie na bohatera miasta. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się także „Gang Kliffiego”, czyli maskotki Galerii Klif w Gdyni, których imiona symbolizują poszczególne dzielnice miasta.

Celebrujemy zarówno czas spędzony z bliskimi, jak i ten, który przeznaczamy wyłącznie dla siebie niezależnie od okazji i miejsca. A jak wiadomo każde miejsce tworzą ludzie, dlatego też #KLIFING stanowi odbicie unikalnych potrzeb współczesnych konsumentów, którzy to, czego szukają znaleźć mogą w Galerii Klif. Tak blisko.

 

Źródło:https://www.cushmanwakefield.com/pl-pl/insights/beyond-retail-developing-a destination

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-03-21 | 13:00

Raport o zmianach w branży spożywczej, handlowej i HoReCa 2023 opublikowany

Stowarzyszenie Otwarte Klatki, we współpracy z Fundacją Alberta Schweitzera, opublikowały Raport o zmianach w branży spożywczej, handlowej i HoReCa 2023. Jedną z uwzględnionych kategorii są majonezy. Marka WINIARY już w 2021 roku
Handel tesa przedstawia tesa® 4965 Original Next Gen
2024-03-20 | 10:00

tesa przedstawia tesa® 4965 Original Next Gen

To, co wyróżnia nową wersję kultowej, dwustronnej taśmy, to wdrożenie zmian na etapie jej produkcji, które skutkują zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla o 40%*, co
Handel Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
2024-03-15 | 10:30

Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.