Komunikaty PR

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

2021-04-07  |  13:35
Biuro prasowe

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok smakowych propozycji jak np. Salted Caramel Latte, Latte waniliowe na napoju owsianym oraz Mangoccino znajdziemy wszystkim dobrze znane, aromatyczne Flat White, łączące najlepsze ziarna kawy z niewiarygodnie puszystą pianką.

 

Energia zaklęta w delikatności

 

W menu Costa Coffee do skosztowania poleca się klasyczna, flagowa Flat White, która od lat zachwyca wszystkich kawoszy swoim niepowtarzalnym charakterem. Zaskakuje intensywnym smakiem oraz orzechowo-karmelowymi nutami.

 

- Żadna z kaw nie oddaje tak dobrze ekspertyzy i doświadczenia Costa Coffee jak Flat White. Ta mleczna kawa przygotowana na cortissimo oraz teksturowanym mleku jest bardzo intensywna w smaku, naturalnie lekko słodka i doskonale podkreśla orzechowo-karmelowy smak mieszanki Mocha Italia Signature Blend. To także kawa, która pokazuje kunszt naszych baristów, którzy prześcigają się w estetyce przygotowywanych wzorów Latte Art.mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

 

Wiosna ze smakiem

 

Wiosna nie może obejść się bez kaw smakowych. W Costa Coffee miłośnicy zarówno klasycznych, jak i owocowych propozycji znajdą coś dla siebie. Do odkrycia w menu jest Salted Caramel Latte - czyli kawa w typie latte macchiato. Jej subtelny smak słonego karmelu komplementuje aksamitną mleczną piankę oraz perfekcyjne espresso Costa Coffee. Całość jest zwieńczona ciasteczkową, przyjemnie chrupiącą posypką amaretti. Mangoccino natomiast to kolejne latte macchiato, tym razem w owocowym wydaniu. Przyjemna pianka i perfekcyjne espresso Costa Coffee są w przepyszny sposób połączone z egzotycznym, słodkim smakiem mango. Latte na napoju owsianym o smaku waniliowym to propozycja dla Gości kawiarni poszukujących wegańskich produktów. Popularna wersja waniliowa to także idealna opcja dla osób nietolerujących laktozę – napój owsiany dodatkowo podkreśla wytrawny smak kawy, a udekorowanie specjalną posypką czekoladową przypomina o 50. urodzinach Costa Coffee!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Handel Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
2024-04-10 | 18:30

Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów

Jak wynika z raportu „Odpowiedzialny e-commerce”, ponad połowa kupujących online, wybierając sklep internetowy, bierze pod uwagę to, czy ma do czynienia z firmą odpowiedzialną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.