Komunikaty PR

Kiedy my się zmieniamy – zmienia się świat! Ekologia w Przedszkolach Norlandia

2020-01-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola

ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl
Do pobrania Go Green! ( 0.98 MB )

Norlandia Przedszkola wraz z nowym rokiem wprowadziła do swoich polskich przedszkoli i żłobków inicjatywę NORLANDIA QUEST 2020 Go Green Global Future. To akcja organizowana rokrocznie dla Podopiecznych wszystkich przedszkoli Norlandia we wszystkich krajach, która ma na celu wymianę doświadczeń i przekazanie dzieciom różnorodnej wiedzy wraz z jej praktycznym wykorzystaniem. W tym roku tematem przewodnim wyzwania Norlandii będzie ekologia i realizacja 17 celów zrównoważonego rozwoju. 


GoGreen

to inicjatywa środowiskowa przedszkoli Norlandia, zaprojektowana w oparciu zarówno o cele zrównoważonego rozwoju ONZ, jak i nasze dokumenty zarządzające, ustawę szkolną i program nauczania. Dajemy naszym dzieciom wiedzę na temat obecnej sytuacji i tego, jak wspólnie możemy przyczynić się do bardziej przyjaznego środowisku i zrównoważonego społeczeństwa, z perspektywy społecznej, globalnej i lokalnej. Wpływamy na nasze środowisko w dużych i małych - w przedszkolu i żłobku możemy zmniejszyć marnotrawstwo żywności, sortować źródła, zmniejszyć zużycie plastiku i poddać recyklingowi. Wraz z dziećmi i opiekunami zapewniamy, że wyposażamy się w nową wiedzę, aby przyczynić się do bardziej zrównoważonej przyszłości. 

 

Zobacz nasz film: https://www.youtube.com/watch?v=OIxgttFhwIg&feature=youtu.be


Myśl globalnie i kupuj lokalnie

Nasze projekty środowiskowe opierają się na lokalnych obszarach zainteresowania w naszych przedszkolach. Dzieci są naszymi kierownikami projektów lub „agentami środowiskowymi”, których ciekawość kontroluje treść i cele projektu. Współpracujemy z partnerami krajowymi za pośrednictwem centrów wiedzy specjalistycznej w dziedzinie środowiska, a także z lokalnymi podmiotami zajmującymi się ochroną środowiska.

Powinniśmy wyciągać wnioski i pokazywać naszym dzieciom właściwe wzorce zachowania. Konieczna jest zmiana przyzwyczajeń Polaków, którzy nadal nie mają proekologicznej kultury i częściej są zainteresowani zakupem ekologicznej żywności niż wrzuceniem zużytej plastikowej butelki do śmietnika z napisem „plastik”. – powiedziała Dorota Heith, Wiceprezes Zarządu Norlandia Polska.

 

Nasze dzieci są przyszłością

Dlatego ważne jest, aby miały  możliwość zdobycia wiedzy i stworzenia własnego obrazu tego, jaki chcą świat, w którym dorastają.  Kiedy my się zmieniamy – zmienia się świat! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Norlandia Przedszkola
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.