Kaufland zmodernizował kolejną placówkę w Bydgoszczy
Poza rozbudową sieci sklepów i bazy logistycznej Kaufland inwestuje w modernizację istniejących placówek. Już od czwartku 3 sierpnia mogą przekonać się o tym klienci marketu w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 16. Sieć zainwestowała m.in. w nowe urządzenia chłodnicze, które poprawiają komfort zakupów i efektywność energetyczną obiektu. To kolejna modernizacja Kaufland w tym mieście. W ostatnim czasie podobna modernizacja miała miejsce również w placówce przy ul. Skarżyńskiego 8.
Zmiany z myślą o środowisku
Celem modernizacji było zarówno kształtowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów, jak i konsekwentne ograniczanie wpływu środowiskowego poszczególnych placówek sieci Kaufland. Sklep w Bydgoszczy (przy ul. Wojska Polskiego 16) w ramach zakończonej 3 sierpnia modernizacji został wyposażony w nowoczesne urządzenia chłodnicze. Nowe lady, lodówki i regały chłodnicze łatwiej utrzymują optymalną temperaturę, a dzięki temu świeżość produktów. Są także energooszczędne i bardziej przyjazne dla środowiska chociażby ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz naturalny czynnik chłodniczy.
Promocje z okazji otwarcia
Osoby odwiedzające obie zmodernizowane placówki w Bydgoszczy w dniach od 3 do 9 sierpnia będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty, m.in. promocji 2+1 na wszystkie gotowe dania chłodzone. Dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card przygotowano dodatkowo także 2+1 na wszystkie pakowane marynaty rybne.

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.