Kaufland zmodernizował kolejną placówkę w Bydgoszczy
Poza rozbudową sieci sklepów i bazy logistycznej Kaufland inwestuje w modernizację istniejących placówek. Już od czwartku 3 sierpnia mogą przekonać się o tym klienci marketu w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 16. Sieć zainwestowała m.in. w nowe urządzenia chłodnicze, które poprawiają komfort zakupów i efektywność energetyczną obiektu. To kolejna modernizacja Kaufland w tym mieście. W ostatnim czasie podobna modernizacja miała miejsce również w placówce przy ul. Skarżyńskiego 8.
Zmiany z myślą o środowisku
Celem modernizacji było zarówno kształtowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów, jak i konsekwentne ograniczanie wpływu środowiskowego poszczególnych placówek sieci Kaufland. Sklep w Bydgoszczy (przy ul. Wojska Polskiego 16) w ramach zakończonej 3 sierpnia modernizacji został wyposażony w nowoczesne urządzenia chłodnicze. Nowe lady, lodówki i regały chłodnicze łatwiej utrzymują optymalną temperaturę, a dzięki temu świeżość produktów. Są także energooszczędne i bardziej przyjazne dla środowiska chociażby ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz naturalny czynnik chłodniczy.
Promocje z okazji otwarcia
Osoby odwiedzające obie zmodernizowane placówki w Bydgoszczy w dniach od 3 do 9 sierpnia będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty, m.in. promocji 2+1 na wszystkie gotowe dania chłodzone. Dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card przygotowano dodatkowo także 2+1 na wszystkie pakowane marynaty rybne.
Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu
Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”
Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.