Komunikaty PR

Kaufland w Kościanie zmienił się dla klientów

2022-05-10  |  10:00
Biuro prasowe

Strefa Świadomego Odżywiania, automat do przyjmowania szklanych butelek, wędzarnia, kasy samoobsługowe oraz multimedialne czytniki cen – to nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym sklepie Kaufland w Kościanie przy Alei Kościuszki 9. W markecie wprowadzono liczne rozwiązana ułatwiające klientom codzienne zakupy.

W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony, a przy ladzie obsługowej zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać z kas samoobsługowych. Podążając za trendami konsumenckimi, Kaufland stworzył w sklepie Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. W markecie wprowadzono również wędzarnię, która umożliwia zakup produktów wędzonych na miejscu. Odnowiona została lada obsługowa, przy której dostępny jest starannie dobrany asortyment mięs, wędlin, serów oraz gotowych przekąsek. Oferta sklepu Kaufland w Kościanie liczy kilkanaście tysięcy produktów, a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.

W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz nowoczesne meble chłodnicze. Klienci, którzy do tej pory oddawali kaucjonowane butelki w punkcie informacyjnym, od teraz będą mogli zrobić to za pomocą specjalnego automatu, który wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci. Odnowione zostały również toalety a dla klientów zamontowano także szafki depozytowe.   

Atrakcje z okazji modernizacji

W odnowionym sklepie w Kościanie Kaufland przygotował specjalne atrakcje. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział w czwartek 5 maja, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto w dniach 5-11 maja klienci zmodernizowanej placówki będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty promocyjnej –  ceny wybranych produktów zostały obniżone nawet o ponad 40 procent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.