Kaufland w Kościanie zmienił się dla klientów
Strefa Świadomego Odżywiania, automat do przyjmowania szklanych butelek, wędzarnia, kasy samoobsługowe oraz multimedialne czytniki cen – to nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym sklepie Kaufland w Kościanie przy Alei Kościuszki 9. W markecie wprowadzono liczne rozwiązana ułatwiające klientom codzienne zakupy.
W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony, a przy ladzie obsługowej zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać z kas samoobsługowych. Podążając za trendami konsumenckimi, Kaufland stworzył w sklepie Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. W markecie wprowadzono również wędzarnię, która umożliwia zakup produktów wędzonych na miejscu. Odnowiona została lada obsługowa, przy której dostępny jest starannie dobrany asortyment mięs, wędlin, serów oraz gotowych przekąsek. Oferta sklepu Kaufland w Kościanie liczy kilkanaście tysięcy produktów, a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.
W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz nowoczesne meble chłodnicze. Klienci, którzy do tej pory oddawali kaucjonowane butelki w punkcie informacyjnym, od teraz będą mogli zrobić to za pomocą specjalnego automatu, który wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci. Odnowione zostały również toalety a dla klientów zamontowano także szafki depozytowe.
Atrakcje z okazji modernizacji
W odnowionym sklepie w Kościanie Kaufland przygotował specjalne atrakcje. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział w czwartek 5 maja, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto w dniach 5-11 maja klienci zmodernizowanej placówki będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty promocyjnej – ceny wybranych produktów zostały obniżone nawet o ponad 40 procent.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.