Komunikaty PR

Kampania #niedajsięzdefiniować marki Motorola z prestiżową nagrodą Golden Arrow

2023-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

23 czerwca 2023 r.: Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.

Głównym celem kampanii marki Motorola było uświadomienie opinii publicznej, że szufladkowanie i mylne postrzeganie ludzi bez zgłębiania oraz poznania ich historii, jest w naszych czasach poważnym społecznym wyzwaniem. W przygotowaniu materiałów do kampanii wzięli udział bezkompromisowi artyści młodego pokolenia: Margaret, Tymek, Natalia Nykiel oraz Young Multi. Motorola w ramach #niedajsięzdefiniować stworzyła wraz z artystami cykl filmów wideo, w których opowiadali oni o swoich prywatnych, pozascenicznych pasjach oraz zajawkach i odkrywali nieznane do tej pory fragmenty własnego życia. Materiały były inspiracją dla osób z pokolenia Z, aby podążały własną drogą, nie oglądając się na krytykę oraz brak zrozumienia ze strony innych.

- Wyróżnienie naszej kampanii utwierdza mnie w przekonaniu, że warto czasem wyjść poza schemat. Marketing może mieć swoje pozytywne oblicze i skłaniać nas do refleksji. Cieszę się, że coraz więcej marek korzysta z okazji, aby inspirować, uczyć czy przełamywać schematy – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola, która miała przyjemność osobiście odebrać nagrodę Golden Arrow 2023 na uroczystej gali 22 czerwca - Pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp. Ambasadorzy, których zaprosiliśmy do udziału w kampanii, to właśnie artyści tego pokolenia. To młodzi ludzie, którzy bez wątpienia osiągnęli sukces i porywają tłumy fanów. Są postrzegani poprzez swój sceniczny wizerunek, lub to jak przedstawiają ich media. Nie zastanawiamy się nad tym, kim naprawdę są.

Kampania #niedajsięzdefiniować towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo jesienią 2022 roku. Przygotowane wraz z ambasadorami marki filmy wideo odnotowały ponad milion wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na TikToku. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiadała agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

Dodatkowe informacje:

  • O konkursie Golden Arrow (strona oficjalna): https://goldenarrow.pl/o-konkursie/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.