Już co trzeci Polak posiada smartwatch. Polska premiera Bemi Voyager
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności – odsetek Polaków posiadających to urządzenie wzrósł z 22 proc. w 2020 roku do 35 proc. w 2022. Nowością na naszym rynku jest inteligentny zegarek Bemi Voyager. Wyróżnia go pojemna bateria 580 mAh, wbudowany kompas oraz funkcja pomiaru pułapu tlenowego, który jest uniwersalnym wskaźnikiem wydolności fizycznej. Ponadto smartwatch charakteryzuje wodoodporność gwarantowana ochroną IP68, a także ponad 120 trybów sportowych.
Polacy szukają prezentów w sieci – i tam też je kupują. Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności
Z raportu „Nawyki upominkowe Polaków” wynika, że aż 83,7 proc. Polaków kupuje prezenty z okazji Bożego Narodzenia. Aż 68 proc. Polaków inspiracji na prezenty szuka w internecie, a 45,9 proc. także w sieci je nabywa. Wśród badanych, którzy najbardziej cieszą się z prezentu w postaci elektroniki, 68,4 proc. stanowią kobiety, a 31,6 proc. – mężczyźni.
Natomiast dane zawarte w raporcie „Digital Consumer Trends 2022” wskazują na stały wzrost popularności smartwatchy wśród Polaków w ciągu ostatnich lat. W roku 2020 tego typu urządzeniem dysponowało 22 proc. Polaków, a w 2021 ten odsetek wynosił już 29 proc. Z danych z 2022 roku wynika, że smartwatch posiada ponad ⅓ Polaków – 35 proc. W związku z dużym zainteresowaniem urządzeniami typu wearable na polskim rynku swoją premierę ma smartwatch Bemi Voyager. Polskim dystrybutorem marki Bemi jest firma 4cv.
Pojemna bateria 580 mAh ora funkcje monitorujące organizm podczas wysiłku
Zegarek Bemi Voyager posiada litowo-polimerową baterię o pojemności 580 mAh. Jej pełne naładowanie trwa maksymalnie 2,5 godz. i pozwala na korzystanie z urządzenia nawet do 18 dni w trybie oszczędzania baterii, do 10 dni w trybie smartwatcha, a trybie sportowym z włączonym GPS – do 40 godz.
Urządzenie wyposażone jest w funkcję pomiaru pułapu tlenowego (VO2 max), czyli wskaźnik wydolności fizycznej, który monitoruje zdolność naszego organizmu do pochłaniania tlenu. Parametr ten wskazuje maksymalną ilość tlenu, jaka jest pobierana z powietrza atmosferycznego w czasie wysiłku fizycznego i transportowana z płuc do tkanek organizmu. Smartwatch umożliwia także porównanie archiwalnych wyników z nowymi osiągnięciami, a także wyznaczanie nowych celów. Bemi Voyager umożliwia zarówno monitorowanie tętna podczas ćwiczeń, jak i kontrolę tętno spoczynkowe. Ponadto urządzenie mierzy ciśnienie oraz natlenienie krwi.
Wysoka wodoodporność oraz ponad 120 trybów sportowych
Bemi Voyager posiada ochronę IP68, dzięki czemu charakteryzuje go duża wodoodporność – nawet do 50 metrów, a dodatkowo jest wyposażony w dedykowane funkcje śledzenia pływania. Smartwatch posiada ponad 120 trybów sportowych, w tym oprócz najpopularniejszych, takich jak bieganie, jazda na rowerze czy trening siłowy, także te rzadziej spotykane, m.in. narciarstwo, jazdę na rolkach oraz grę w kręgle.
Smartwatch wyposażony jest w precyzyjny system GPS, który ma dostęp do wszystkich czterech globalnych systemów satelitarnych (GPS, GLONASS, Galileo i Beidou). Co więcej, dzięki wbudowanemu kompasowi, inteligenty zegarek może być wykorzystywany nie tylko podczas jazdy na rowerze i w czasie uprawiania innych sportów, lecz także przy okazji pieszych wędrówek.
Wysoka rozdzielczość wyświetlacza oraz solidna koperta
Smartwatch wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 1.32 cala, który charakteryzuje rozdzielczości 360 × 360 pikseli. Ramka tarczy zegarka wykonana jest ze stali nierdzewnej, a koperta to stop cynku oraz polimer wzmocniony włóknem węglowym. Grubość koperty wynosi 14 mm. Urządzenie wyposażono w dwa paski: czarny silikonowy oraz brązowy skórzany, dzięki czemu smartwatch sprawdzi się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i na co dzień.
Bemi Voyager w kolorze czarnym dostępny jest w sklepach sieci Media Expert w cenie 405 zł oraz RTV EURO AGD w cenie 409 zł.
SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.