Już 5 mln użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej CCC
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do bogatej oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane według bieżących trendów. Chcąc uczcić tę wyjątkową liczbę pobrań, Grupa CCC wystartowała także ze specjalną kampanią promocyjną „5 powodów”, której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania aplikacji. Do udziału w akcji zaproszono znanych polskich influencerów.
Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego kraju dobierane są indywidualnie zgodnie z preferencjami konsumentów i lokalnymi trendami.
– Pięć milionów pobrań w ok. dwa lata od startu to duży sukces, który jest zasługą całego zespołu, pracującego nad aplikacją. Jej funkcjonalności są cały czas rozwijane, a my dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować najlepsze produkty oraz ciekawe i inspirujące treści. Ta imponująca liczba użytkowników pokazuje, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.
Grupa CCC stale pracuje nad kolejnymi usprawnieniami i wprowadza do aplikacji nowe funkcjonalności, które są przydatne dla użytkowników. Obecnie jej posiadacze mogą skorzystać z wielu ciekawych opcji, które sprawiają, że zakupy są jeszcze prostsze i wygodniejsze. W aplikacji dostępne są m.in.
- Funkcja Visual Search, która pozwala na wyszukiwanie asortymentu na podstawie wgranych przez klienta zdjęć. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu oraz wyszukuje najbardziej podobne z asortymentu sklepu.
- Usługa esize.me, dzięki której klienci mogą wirtualnie przymierzyć obuwie i mieć pewność,
że wybiorą właściwy rozmiar. - Zeskanowanie kodu kreskowego pokaże natomiast dostępność potrzebnego rozmiaru w najbliższych salonach oraz w aplikacji.
- Klub CCC - od marca br. każda osoba posiadająca aplikację mobilną może skorzystać także z nowej odsłony programu lojalnościowego, który codziennie dostarcza im nowe, spersonalizowane oferty, ekskluzywne treści oraz atrakcyjne promocje.
- W aplikacji klienci znajdą także mnóstwo inspiracji i mogą korzystać z modowych porad od stylistów.
„A jaki jest Twój powód?”
Promocji aplikacji mobilnej CCC towarzyszy akcja – „5 powodów”. Jej celem jest zapoznanie klientów ze wspomnianymi funkcjonalnościami oraz usługami dostępnymi z poziomu smartfona. Do współpracy zaproszono znane w Polsce osobowości internetowe. Ambasadorzy akcji opowiedzą w swoich kanałach o zaletach aplikacji CCC. W czasie kampanii zostanie zorganizowany również konkurs „A jaki jest Twój powód?”, w którym 5 osób będzie mogło wygrać voucher na zakupy. Warunkiem dołączenia do niego, jest umieszczenie na Instagramie postu o jednej z zalet aplikacji. Projekt zwieńczy live styling, podczas którego ambasadorki kampanii rozpropagują ideę sisterhood oraz podpowiedzą, jak korzystać z wybranych funkcji aplikacji.
– Zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, ponieważ wiemy, że są to osoby, dla których nowoczesne technologie są naturalnym środowiskiem. Świetnie rozumieją też aktualne trendy i oczekiwania młodszych konsumentów, którzy wolą robić zakupy poprzez aplikacje mobilne niż platformy internetowe. Mamy więc nadzieję, że dzięki rozpoczętej akcji nasi nowi klienci dowiedzą się, że trendy, inspiracje i ulubione produkty są zawsze „pod ręką” – dodaje Aleksandra Koclejda.
Więcej informacji o aplikacji mobilnej CCC, dostępnych jest na: https://ccc.eu/pl/aplikacja-mobilna
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.