Już 5 mln użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej CCC
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do bogatej oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane według bieżących trendów. Chcąc uczcić tę wyjątkową liczbę pobrań, Grupa CCC wystartowała także ze specjalną kampanią promocyjną „5 powodów”, której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania aplikacji. Do udziału w akcji zaproszono znanych polskich influencerów.
Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego kraju dobierane są indywidualnie zgodnie z preferencjami konsumentów i lokalnymi trendami.
– Pięć milionów pobrań w ok. dwa lata od startu to duży sukces, który jest zasługą całego zespołu, pracującego nad aplikacją. Jej funkcjonalności są cały czas rozwijane, a my dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować najlepsze produkty oraz ciekawe i inspirujące treści. Ta imponująca liczba użytkowników pokazuje, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.
Grupa CCC stale pracuje nad kolejnymi usprawnieniami i wprowadza do aplikacji nowe funkcjonalności, które są przydatne dla użytkowników. Obecnie jej posiadacze mogą skorzystać z wielu ciekawych opcji, które sprawiają, że zakupy są jeszcze prostsze i wygodniejsze. W aplikacji dostępne są m.in.
- Funkcja Visual Search, która pozwala na wyszukiwanie asortymentu na podstawie wgranych przez klienta zdjęć. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu oraz wyszukuje najbardziej podobne z asortymentu sklepu.
- Usługa esize.me, dzięki której klienci mogą wirtualnie przymierzyć obuwie i mieć pewność,
że wybiorą właściwy rozmiar. - Zeskanowanie kodu kreskowego pokaże natomiast dostępność potrzebnego rozmiaru w najbliższych salonach oraz w aplikacji.
- Klub CCC - od marca br. każda osoba posiadająca aplikację mobilną może skorzystać także z nowej odsłony programu lojalnościowego, który codziennie dostarcza im nowe, spersonalizowane oferty, ekskluzywne treści oraz atrakcyjne promocje.
- W aplikacji klienci znajdą także mnóstwo inspiracji i mogą korzystać z modowych porad od stylistów.
„A jaki jest Twój powód?”
Promocji aplikacji mobilnej CCC towarzyszy akcja – „5 powodów”. Jej celem jest zapoznanie klientów ze wspomnianymi funkcjonalnościami oraz usługami dostępnymi z poziomu smartfona. Do współpracy zaproszono znane w Polsce osobowości internetowe. Ambasadorzy akcji opowiedzą w swoich kanałach o zaletach aplikacji CCC. W czasie kampanii zostanie zorganizowany również konkurs „A jaki jest Twój powód?”, w którym 5 osób będzie mogło wygrać voucher na zakupy. Warunkiem dołączenia do niego, jest umieszczenie na Instagramie postu o jednej z zalet aplikacji. Projekt zwieńczy live styling, podczas którego ambasadorki kampanii rozpropagują ideę sisterhood oraz podpowiedzą, jak korzystać z wybranych funkcji aplikacji.
– Zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, ponieważ wiemy, że są to osoby, dla których nowoczesne technologie są naturalnym środowiskiem. Świetnie rozumieją też aktualne trendy i oczekiwania młodszych konsumentów, którzy wolą robić zakupy poprzez aplikacje mobilne niż platformy internetowe. Mamy więc nadzieję, że dzięki rozpoczętej akcji nasi nowi klienci dowiedzą się, że trendy, inspiracje i ulubione produkty są zawsze „pod ręką” – dodaje Aleksandra Koclejda.
Więcej informacji o aplikacji mobilnej CCC, dostępnych jest na: https://ccc.eu/pl/aplikacja-mobilna

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.