Komunikaty PR

JUST IN STOCK

2021-08-13  |  18:20
Biuro prasowe
Kontakt

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska

Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com

W ostatnich kilku miesiącach branża logistyczna, będąca swoistym krwioobiegiem gospodarki, była zmuszona szczególnie szybko reagować na tempo i spektrum zachodzących zmian.

Nierówna walka ze skutkami wirusa wymagała od zarządów wszystkich przedsiębiorstw stałej, bieżącej analizy sytuacji rynkowej i wyciągania wniosków z dotychczasowych doświadczeń pandemicznych. Jak brzmią te najnowsze?

Otóż obecnie, przewagę rynkową zyskują te firmy, które realizują politykę SAFETY STOCK – a więc podejmują działania polegające na zapobieganiu i minimalizowaniu ryzyka wystąpienia dłuższych przestojów, w formie buforowania i tworzenia w kraju zapasów surowców oraz półproduktów pochodzących głównie z Azji.

Poprzez taką dbałość o efektywność operacyjną przy wsparciu doświadczonego operatora logistycznego w efekcie zyskują skuteczniejszą formą zarządzania ryzykiem.

 

Doświadczony operator logistyczny, który wie, jak budować odporność i wzmacniać siatkę bezpieczeństwa logistycznego to bowiem dobry partner i katalizator rozwoju. Reaguje elastycznie na aktualne potrzeby. Stąd, na wzór przedcovidowego standardu JUST IN TIME, Seifert Polska proponuje obecnie swoim aktualnym i potencjalnym klientom dodatkowe rozwiązanie JUST IN STOCK (w ramach realizacji wspomnianej polityki SAFETY STOCK).

W samym zaś procesie wyboru operatora logistycznego warto zwrócić uwagę na wskaźniki odporności i sposób zarządzania, jakimi wykazuje się on sam, a których od dekady dostarcza doroczne badanie Top1500 Najbardziej efektywnych firm logistycznych*. W ogłoszonym w maju raporcie Seifert Polska nie tylko, jak w latach ubiegłych, została zaliczona do grona Top 500 Największych Firm Logistycznych w Polsce, ale też uplasowała się aż o 100 pozycji wyżej w porównaniu z rokiem poprzednim, co obrazuje kondycję firmy na tle konkurencji.

Z kolei, za stabilną sytuacją całej Grupy Seifert, do której należy Seifert Polska, przemawia realizowana właśnie największa inwestycja w historii przedsiębiorstwa w postaci nowej siedzimy głównej w Ulm Nord.

 

 

Szerokie portfolio, jako efekt dywersyfikacji i ponad 70-letnie doświadczenie stanową solidny fundament i atut Naszej Grupy, natomiast …to zdecydowanie „Automotive is our motive” .Jako operator logistyczny od lat równolegle rozwijaliśmy się z tą branżą. Nie inaczej jest i teraz, w kierunku elektromobilności, również w Polsce** – podkreśla Jan Brachmann, prezes Seifert Polska, firmy z siedzibą główną w Mysłowicach na Górnym Śląsku, w bezpośrednim sąsiedztwie Jaworzna.

 

W konsekwencji w przestrzeni AUTOMOTIVE Seifert Group niezmiennie budzi zaufanie ważnych marek, czego dowodzą właśnie co dokonane wybory operatora logistycznego.

  • w Polsce, w Jaworze, Seifert Automotive Polska - spółka-córka Seifert Polska, kontynuować będzie wewnętrzną, jak i zewnętrzną obsługę logistyczną pierwszej w kraju fabryki 4.0 – silników oraz baterii do modelów hybrydowych oraz w pełni elektrycznych, niemieckiego producenta samochodów.

natomiast

  • we francuskim Hambach powierzono jej odpowiedzialność za planowanie, wdrożenie i realizację całego spectrum procesu logistycznego zupełnie nowego samochodu terenowego, jak i dobrze wszystkim znanej, w całości elektrycznej dwuosobówki.

Niepodobna nam przecenić zarówno zaufania ze strony znanego koncernu samochodowego, jak i potentata z branży chemicznej, który rozpoczyna swoją przygodę w branży motoryzacyjnej. Przez lata wypracowaliśmy logistyczny know-how automotive, dzięki czemu obecnie możemy zabezpieczyć logistycznie produkcję zupełnie nowego modelu samochodu i specjalizować się w logistyce elektryfikacji pojazdów – podsumowuje Jan Brachmann.  

 

*prowadzonym ciągle od 2004 roku przez agencję badań rynkowych Data Group Consulting

**wg raportu rEVolucja za kulisami - motoryzacja odpowiada za około 8 proc. PKB Polski

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Seifert Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.