Komunikaty PR

Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy

2020-10-07  |  14:10

Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.

 

Od 1 do 25 października trwa także telewizyjna odsłona kampanii #mójHuawei – Robert Lewandowski jest bohaterem spotu promującego najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia - najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro oraz słuchawki FreeBuds Pro. Najnowsze słuchawki Huawei będą bohaterem oddzielnej kampanii (radio i digital od 15 października), tak samo jak nowy smartfon Huawei P smart 2021 (działania digital od 8 października).

 

- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

„Bardzo smukły, bardzo lekki, bardzo mój”

Kampania promująca laptop MateBook X to kampania 360 stopni, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH. Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.

 

Spot telewizyjny z udziałem Roberta Lewandowskiego można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zrdU0mksj6k&feature=youtu.be.

 

„Łączymy Polskę od 16 lat”

W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.

 

Huawei jest obecny w Polsce od 16 lat. Dostarcza infrastrukturę telekomunikacyjną i oferuje szerokie portfolio urządzeń elektroniki konsumenckiej. Współpracuje z najważniejszymi polskimi operatorami, a także z uczelniami wyższymi – w ten sposób wspiera rozwój technologiczny, naukowy i gospodarczy kraju. W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Łącznie, pośrednio i bezpośrednio, Huawei tworzy w Polsce ponad 3000 miejsc pracy.

 

Huawei to największa firma telekomunikacyjna w kraju, która w samym 2018 roku zapłaciła w Polsce 182 miliony złotych podatku VAT i 100 milionów złotych CIT, a na lokalne zakupy wydała 319 milionów złotych.

 

Spot wizerunkowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9v9vyGlN-1A&feature=youtu.be.

 

Nowy smartfon i słuchawki - kolejne kampanie marketingowe

 

Smartfon Huawei P smart 2021 to nowa propozycja w portfolio marki, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego telefonu w atrakcyjnej cenie. Działania marketingowe będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.

 

Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną również wykorzystane do wsparcia tej komunikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Farmacja

UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.