Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenach
Huawei przygotował atrakcyjną, jesienną ofertę na wybrane smartwatche marki, w tym na najnowszy Huawei Watch GT 2 Pro, który teraz można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1099 zł. W ofercie znalazł się także zaprezentowany niedawno zegarek dla amatorów fitnessu – Huawei Watch Fit – dostępny za 449 zł. W promocji można znaleźć także smartwatche z serii Huawei Watch GT 2 (46 mm) – każdy z trzech modeli można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł. Oferta potrwa do 1 listopada.
Dostępność
Smartwatche w nowych cenach można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.
Huawei Watch GT 2 Pro
Huawei Watch GT 2 Pro to smartwatch premium marki, którego tarczę zabezpiecza szafirowe szkło, jeden z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie. Wykonana z tytanu koperta zabezpiecza zegarek przed wstrząsami, a tylna część obudowy, gdzie zlokalizowano czujniki monitorujące między innymi tętno czy poziom stresu, zawiera ceramiczne elementy. Smartwatch może pracować nawet 2 tygodnie na jednym ładowaniu i obsługuje również funkcje bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei Watch GT 2 Pro obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym bieganie, triathlon, jogę, fitness, a nawet narciarstwo i golfa. Smartwatch rejestruje dystans, spalone kalorie, tętno, tempo, monitoruje poziom stresu, a także pozwala kontrolować jakość snu.
Huawei Watch Fit
Huawei Fit to inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED oraz tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami. Smartwatch wyposażony jest w baterię, której naładowanie zajmuje jedynie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Watch Fit obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę, a także 12 kursów fitness. Smartwatch umożliwia monitorowanie stanu zdrowia, a także snu i stresu.
Huawei Watch GT 2 (46 mm)
Oferta obejmuje również smartwatche z popularnej serii Watch GT 2 (46 mm) w wersji Sport, Active i Classic. Smartwatche wyróżniają się długim czasem pracy – do 2 tygodni na jednym ładowaniu, atrakcyjnym designem oraz rozbudowanymi funkcjami sportowymi.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.