Komunikaty PR

Jesień z lampami UV-C Sterilon

2024-11-06  |  01:00

Jesień to czas szybszego rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii oraz zwiększonej liczby zachorowań, dlatego tak ważne jest zadbanie o zdrowe otoczenie. Zapewnienie czystości mikrobiologicznej powietrza i powierzchni mebli czy urządzeń to jeden z najskuteczniejszych sposobów ochrony. Lampy UV-C Sterilon od Lena Lighting eliminują niemal 100% wirusów, bakterii i grzybów.

Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła podejście do kwestii związanych z ochroną zdrowia. Dziś dbałość o higienę zarówno w przestrzeniach domowych, jak i publicznych, nie ogranicza się wyłącznie do dezynfekcji powierzchni. Równie istotne jest oczyszczanie powietrza, w którym znajduje się wiele groźnych patogenów, rozprzestrzeniających się w niezwykle szybkim tempie.

W miejscach o dużym natężeniu ruchu oraz zwiększonym przepływie niebezpiecznych wirusów i bakterii, takich jak szpitale, szkoły czy biura, coraz częściej inwestuje się w rozwiązania wspierające higienę i czystość mikrobiologiczną. Jak pokazują badania przeprowadzone z wykorzystaniem innowacyjnych lamp UV-C Sterilon od Lena Lighting, odpowiednie działania prewencyjne ograniczają ryzyko infekcji niemal w 100%.

Lampy Sterilon działają przepływowo - dezynfekują powietrze, zasysając je do wnętrza urządzenia, gdzie jest ono odpowiednio naświetlane i oczyszczane, a następnie uwalniane z powrotem do otoczenia.

Specjalistyczna konstrukcja Sterilon zapobiega wydostawaniu się światła UV-C na zewnątrz, co umożliwia jej bezpieczne działanie także w obecności ludzi. Dzięki temu lampę można ustawić również w przestrzeniach prywatnych: zarówno w miejscach przebywania dorosłych, jak i w pokoju najmłodszych domowników, bez obaw o wystąpienie jakichkolwiek działań niepożądanych.

Teraz lampy Sterilon są dostępne w ramach jesiennej promocji – można zakupić je do 30% taniej, zapewniając bezpieczeństwo sobie i swoim najbliższym, nie tylko przed nadchodzącą zimą. Szczegóły akcji: https://sterilon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS
Technologie Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
2024-11-19 | 01:00

Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów

Zrównoważony rozwój oraz cyfryzacja miast to dziś tematy niezwykle istotne w kontekście kryzysu klimatycznego. O gotowych rozwiązaniach, wspierających kreowanie przyjaznej,
Technologie Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
2024-11-18 | 01:00

Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu

Dyrektywa NIS2 ma zmienić sposób, w jaki organizacje w całej Europie zarządzają swoim cyberbezpieczeństwem. Artykuł przygotowany przez Sharp Europe, wyjaśnia, co dyrektywa NIS2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.