„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad
19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.
We wrześniu tego roku Wawel promował swoje czekolady m.in. w spotach telewizyjnych. Z kolei od 19 października kategorię wspierać będzie konkurs dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”. Jego mechanizm opiera się na premiowaniu większych zakupów, co równocześnie może zainspirować konsumentów to spróbowania kolejnych propozycji spośród szerokiej gamy czekolad z Wawelu. Konkurs obejmuje zarówno czekolady klasyczne 100g - pełne i nadziewane, duże – dostępne w oryginalnej formie z całusami, jak również gorzkie czekolady Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance oraz nowe czekolady „Ziarna Świata”. Na czas trwania akcji konkursowej przygotowano dedykowane formy podania – wielopaki klasycznych czekolad Wawel i specjalne, konkursowe banderole.
Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. W każdym tygodniu do wygrania jest ekspres do kawy i 100 kuponów Sodexo o wartości 100 zł. Zasady są niezwykle proste. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić minimum dwie dowolne czekolady Wawel. Następnie, korzystając ze strony www.jednatozamalo.pl – napisać, którą z czekolad lubi się najbardziej i dlaczego. Konkurs trwa od 19 października do 15 listopada 2020. Aktywację wspiera silna kampania reklamowa w digitalu, zaś w punktach sprzedaży - specjalne materiały POS.
Czekoladowa jesień marki Wawel to nie tylko sprzedażowe wsparcie dla kategorii, ale i nowości produktowe. Wawel wprowadził właśnie do swojego portfolio nową linię gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, które powstają z jedynie trzech składników i oparte są o ziarno kakaowca pochodzące z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. Produkty te oferowane są w matowych, kartonikowych opakowaniach z charakterystycznymi motywami nawiązującymi do regionów pochodzenia. Podobna zmiana dotknęła również Czekolady Premium – 70% cocoa, 90% cocoa oraz trzy warianty 70% cocoa – ze skórką pomarańczy, z cząstkami miętowymi oraz z drobinkami kawy i kakaowca. Wszystkie gorzkie Czekolady Premium od jesieni tego roku dostępne będą w eleganckich kartonikach.
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.