Komunikaty PR

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

2020-10-19  |  12:00
Biuro prasowe

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.

 

We wrześniu tego roku Wawel promował swoje czekolady m.in. w spotach telewizyjnych. Z kolei od 19 października kategorię wspierać będzie konkurs dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”. Jego mechanizm opiera się na premiowaniu większych zakupów, co równocześnie może zainspirować konsumentów to spróbowania kolejnych propozycji spośród szerokiej gamy czekolad z Wawelu. Konkurs obejmuje zarówno czekolady klasyczne 100g - pełne i nadziewane, duże – dostępne w oryginalnej formie z całusami, jak również gorzkie czekolady Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance oraz nowe czekolady „Ziarna Świata”. Na czas trwania akcji konkursowej przygotowano dedykowane formy podania – wielopaki klasycznych czekolad Wawel i specjalne, konkursowe banderole.

 

Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. W każdym tygodniu do wygrania jest ekspres do kawy i 100 kuponów Sodexo o wartości 100 zł. Zasady są niezwykle proste. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić minimum dwie dowolne czekolady Wawel. Następnie, korzystając ze strony www.jednatozamalo.pl – napisać, którą z czekolad lubi się najbardziej i dlaczego. Konkurs trwa od 19 października do 15 listopada 2020. Aktywację wspiera silna kampania reklamowa w digitalu, zaś w punktach sprzedaży - specjalne materiały POS.

 

Czekoladowa jesień marki Wawel to nie tylko sprzedażowe wsparcie dla kategorii, ale i nowości produktowe. Wawel wprowadził właśnie do swojego portfolio nową linię gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, które powstają z jedynie trzech składników i oparte są o ziarno kakaowca pochodzące z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. Produkty te oferowane są w matowych, kartonikowych opakowaniach z charakterystycznymi motywami nawiązującymi do regionów pochodzenia. Podobna zmiana dotknęła również Czekolady Premium – 70% cocoa, 90% cocoa oraz trzy warianty 70% cocoa – ze skórką pomarańczy, z cząstkami miętowymi oraz z drobinkami kawy i kakaowca. Wszystkie gorzkie Czekolady Premium od jesieni tego roku dostępne będą w eleganckich kartonikach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Handel Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
2024-04-10 | 18:30

Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów

Jak wynika z raportu „Odpowiedzialny e-commerce”, ponad połowa kupujących online, wybierając sklep internetowy, bierze pod uwagę to, czy ma do czynienia z firmą odpowiedzialną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Infrastruktura

Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych

Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.