Komunikaty PR

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

2020-10-19  |  12:00
Biuro prasowe

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.

 

We wrześniu tego roku Wawel promował swoje czekolady m.in. w spotach telewizyjnych. Z kolei od 19 października kategorię wspierać będzie konkurs dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”. Jego mechanizm opiera się na premiowaniu większych zakupów, co równocześnie może zainspirować konsumentów to spróbowania kolejnych propozycji spośród szerokiej gamy czekolad z Wawelu. Konkurs obejmuje zarówno czekolady klasyczne 100g - pełne i nadziewane, duże – dostępne w oryginalnej formie z całusami, jak również gorzkie czekolady Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance oraz nowe czekolady „Ziarna Świata”. Na czas trwania akcji konkursowej przygotowano dedykowane formy podania – wielopaki klasycznych czekolad Wawel i specjalne, konkursowe banderole.

 

Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. W każdym tygodniu do wygrania jest ekspres do kawy i 100 kuponów Sodexo o wartości 100 zł. Zasady są niezwykle proste. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić minimum dwie dowolne czekolady Wawel. Następnie, korzystając ze strony www.jednatozamalo.pl – napisać, którą z czekolad lubi się najbardziej i dlaczego. Konkurs trwa od 19 października do 15 listopada 2020. Aktywację wspiera silna kampania reklamowa w digitalu, zaś w punktach sprzedaży - specjalne materiały POS.

 

Czekoladowa jesień marki Wawel to nie tylko sprzedażowe wsparcie dla kategorii, ale i nowości produktowe. Wawel wprowadził właśnie do swojego portfolio nową linię gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, które powstają z jedynie trzech składników i oparte są o ziarno kakaowca pochodzące z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. Produkty te oferowane są w matowych, kartonikowych opakowaniach z charakterystycznymi motywami nawiązującymi do regionów pochodzenia. Podobna zmiana dotknęła również Czekolady Premium – 70% cocoa, 90% cocoa oraz trzy warianty 70% cocoa – ze skórką pomarańczy, z cząstkami miętowymi oraz z drobinkami kawy i kakaowca. Wszystkie gorzkie Czekolady Premium od jesieni tego roku dostępne będą w eleganckich kartonikach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Farmacja

UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.