iRobot przedstawia: Roomba Combo serii i8
iRobot wprowadza do swojej oferty kolejny model robota odkurzająco-mopującego – Roomba Combo i8. Za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora – DLF Sp. z o.o. – urządzenia tej serii dostępne będą od dzisiaj w Polsce. Modele serii Roomba Combo i8 posiadają w zestawie dwa rodzaje pojemników, które po zainstalowaniu robot sam rozpozna, aby dostosować się do wybranego trybu pracy – gruntowne odkurzanie lub odkurzanie z mopowaniem. Ponadto nowe roboty charakteryzują się 10x większą mocą ssąca[1] oraz wyjątkową inteligencją systemu iRobot OS, który sprawia, że dopasują się do potrzeb i preferencji użytkowników.
[1] W porównanie do systemu odkurzające w iRobotach Roomba serii 600
Podwójna moc sprzątania
Roomba Combo serii i8 może pracować jako robot odkurzający wszystkie rodzaje podłóg lub jako robot odkurzająco-mopujący podłogi twarde. W zestawie posiada dwa rodzaje pojemników na brud – konwencjonalny oraz specjalny o nazwie Combo. Po zainstalowaniu drugiego z nich robot samodzielnie wykryje, że ma pracować w trybie odkurzania i mopowania. Pojemność zbiornika na wodę oraz system jej dozowania sprawiają, że iRobot Roomba Combo serii i8 jest w stanie wyczyścić na mokro do 55 m² powierzchni. W tym przypadku wykorzystywane są nakładki mopujące wielokrotnego użytku, które można czyścić w pralce i starczają na co najmniej 30 pełnych cykli mopowania.
Model Roomba Combo i8+ współpracuje z niezwykle docenianą przez użytkowników stacją ładująco-czyszczącą Clean Base. Odpowiada ona za usuwanie z pojemnika robota zebranych zabrudzeń po skończonym cyklu lub gdy zapełni się podczas pracy, aby robot mógł dokończyć swoje zadanie. Brud trafia do szczelnego worka AllergenLock, który został wykonany z materiału nieprzepuszczającego alergenów, a zastosowany mechanizm zapadki zamyka jego otwór wlotowy, gdy konieczna jest wymiana. To przemyślane rozwiązanie sprawia, że użytkownik może zapomnieć o odkurzaniu na długie tygodnie.
Inteligentne sposoby na sprzątanie
Wspierana przez iRobot OS inteligencja iRobotów Roomba Combo serii i8 pozwala im m.in. na poznanie rozkładu mieszkania i tworzenie inteligentnych map Imprint (do 10). Dodatkowo robot jest w stanie samodzielnie zasugerować zmiany harmonogramu prac w oparciu o nawyki domowników, ale również w okresie linienia zwierząt czy pylenia roślin. Użytkownik może zainicjować pracę robota Roomba Combo serii i8 z poziomu aplikacji na urządzenia mobilne – iRobot Home – lub za pośrednictwem asystentów głosowych[1]. Wówczas robot uda się we wskazane miejsce optymalną ścieżką i gruntownie wysprząta wskazane obszary lub pomieszczenia, według preferencji użytkownika. W przypadku robotów Roomba Combo serii i8 możliwe jest wyznaczenie w aplikacji dodatkowych stref bez mopowania, aby zabezpieczyć obszary, które nie mogą być czyszczone na mokro.
„iRoboty Roomba Combo serii i8 stanowią rozszerzenie naszej linii robotów odkurzająco-mopujących” – mówi Nicolas Meurger, wiceprezes ds. sprzedaży w iRobot EMEA. „Wiemy, że potrzeby użytkowników są zróżnicowane. iRoboty Roomba Combo serii i8 oferują im rozwiązania z zakresu automatycznego odkurzania i mopowania z doskonałą efektywnością oraz szerokie możliwości personalizacji, aby robot sprzątał jak i gdzie chcą.”
Ceny i dostępność
Nowe roboty odkurzająco-mopujące są dostępne w Polsce w sugerowanych cenach katalogowych:
- iRobot Roomba Combo i8: 2 899zł
- iRobot Roomba Combo i8+: 3 799zł
[1] Współpracuje z urządzeniami obsługującymi Alexa, Siri i Google Assistant. Alexa i wszystkie powiązane logo są znakami towarowymi firmy Amazon.com lub jej podmiotów stowarzyszonych. Google i Google Home są znakami towarowymi firmy Google LLC. Siri jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Apple Inc., zarejestrowanym w U.S. oraz innych krajach i regionach

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
IT i technologie
UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.
Prawo
Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.