Komunikaty PR

FIRMA SPARKING WPROWADZA NA RYNEK DWIE APLIKACJE

2023-09-25  |  13:15
Biuro prasowe

„Misją spółki Sparking, od samego jej powstania, jest tworzenie aplikacji rozwiązujących problemy konkretnych społeczności. Najpierw dostrzegamy realne potrzeby, a następnie staramy się je zaspokoić za pomocą bardzo przemyślanych rozwiązań technologicznych” – mówi Piotr Kowalczyk, CEO spółki Sparking - „Projektujemy nasze aplikacje i systemy tak, by umożliwiały współpracę różnych grup interesariuszy, stymulujemy ich aktywność i możliwości zarobkowe, promujemy ekologiczne rozwiązania. Takie właśnie są nasze dwa flagowe projekty – aplikacja TiPark ułatwiająca kierowcom parkowanie w niezwykle zatłoczonej Warszawie i Krakowie oraz przełomowy system do buzz marketingu influgeR łączący zleceniodawców i liderów opinii funkcjonujących w zintegrowanych społecznościach.”

Aplikacja TiPark to zaawansowane technologicznie narzędzie wykorzystujące funkcję mapy do prezentacji znaczników wolnych miejsc parkingowych w czasie rzeczywistym. Korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników z Warszawy i Krakowa. Dzięki TiPark kierowcy w łatwy sposób dzielą się między sobą informacjami o wolnych miejscach do parkowania i mogą się nimi między sobą wymieniać. Jesienią zostanie zaprezentowana nowa wersja aplikacji, zawierająca nowe funkcjonalności i zoptymalizowana zgodnie z oczekiwaniami dotychczasowych użytkowników.

System influgeR to agregat mikroinluencerski pozwalający zarabiać użytkownikom portali społecznościowych na promocji marek, niezależnie od zasięgu ich profili. Zleceniodawcom kampanii będzie oferował możliwość dotarcia do organicznie związanych ze sobą społeczności, korzystając z autentyzmu i kreatywności zarejestrowanych w nim promotorów. Nad przebiegiem kampanii mogą czuwać wyspecjalizowani w tym kontrolerzy. Ekosystem platformy będzie w naturalny sposób bilansował wzajemne potrzeby i cele wszystkich uczestników, otwierając przed nimi różnorodne możliwości związane z promocją.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Routery ZTE wspierają nowe pasma 5G Biuro prasowe
2024-02-23 | 11:00

Routery ZTE wspierają nowe pasma 5G

Warto wiedzieć, że nie wszystkie urządzenia 5G dostępne na rynku wspierają nowe pasma. Najczęstszym ograniczeniem technicznym uniemożliwiającym łączność jest brak wsparcia odpowiednich
Gorące przeceny na routery ZTE w zimowe dni
2023-11-22 | 15:15

Gorące przeceny na routery ZTE w zimowe dni

Router to obecnie jedno z najważniejszych urządzeń, jakie znajdują się na wyposażeniu naszych mieszkań czy biur. To on daje nam możliwość podłączenia naszych smartfonów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Farmacja

Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.