Inteligentny dom w przystępnej cenie!
Z okazji nadchodzącego powrotu z wakacji marka EZVIZ przygotowała serię atrakcyjnych ofert na swoje bestsellery w sklepach Leroy Merlin. Od dziś do 24 września w ofercie znajdują się różnorodne, inteligentne produkty marki EZVIZ, które pomogą usprawnić Twój dom:
- dzwonek do drzwi z wizjerem DP2C – w cenie 479 zł
- wideodzwonek bezprzewodowy Wi-Fi HP5 – za 699 zł
- przekaźnik WiFi T 35-R100WM – za 53,99 zł
- termostat grzejnikowy: zestaw T55 i bramka domowa – 499 PLN i pojedynczy model T55 – za 199 zł
Promocje obejmują również niezawodne kamery do monitoringu EZVIZ:
- kamera wewnętrzna C6N – w cenie 99 zł
- kamera wewnętrzna H8C 2K – za 199 zł
- kamera zewnętrzna H3C 2K – za 159 zł
- kamera zewnętrzna H9C 3K+3K – za 499 zł
- kamera zewnętrzna z panelem słonecznym KIT CB3/SPD– za 369 zł
- kamera zewnętrzna EB8 – za 999 zł
Skorzystaj z wyjątkowej oferty promocyjnej i zapewnij sobie bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Nie przegap okazji, aby zyskać zaawansowane technologie w atrakcyjnej cenie!
Promocja na stronie internetowej i w sklepach fizycznych potrwa od 14.08.2024 do 24.09.2024
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Firma jest obecna w ponad 130 krajach i zaufały jej już miliony użytkowników i rodzin.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.