Inteligentny dom w przystępnej cenie!
Z okazji nadchodzącego powrotu z wakacji marka EZVIZ przygotowała serię atrakcyjnych ofert na swoje bestsellery w sklepach Leroy Merlin. Od dziś do 24 września w ofercie znajdują się różnorodne, inteligentne produkty marki EZVIZ, które pomogą usprawnić Twój dom:
- dzwonek do drzwi z wizjerem DP2C – w cenie 479 zł
- wideodzwonek bezprzewodowy Wi-Fi HP5 – za 699 zł
- przekaźnik WiFi T 35-R100WM – za 53,99 zł
- termostat grzejnikowy: zestaw T55 i bramka domowa – 499 PLN i pojedynczy model T55 – za 199 zł
Promocje obejmują również niezawodne kamery do monitoringu EZVIZ:
- kamera wewnętrzna C6N – w cenie 99 zł
- kamera wewnętrzna H8C 2K – za 199 zł
- kamera zewnętrzna H3C 2K – za 159 zł
- kamera zewnętrzna H9C 3K+3K – za 499 zł
- kamera zewnętrzna z panelem słonecznym KIT CB3/SPD– za 369 zł
- kamera zewnętrzna EB8 – za 999 zł
Skorzystaj z wyjątkowej oferty promocyjnej i zapewnij sobie bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Nie przegap okazji, aby zyskać zaawansowane technologie w atrakcyjnej cenie!
Promocja na stronie internetowej i w sklepach fizycznych potrwa od 14.08.2024 do 24.09.2024
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Firma jest obecna w ponad 130 krajach i zaufały jej już miliony użytkowników i rodzin.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.