Inteligentny dom w przystępnej cenie!
Z okazji nadchodzącego powrotu z wakacji marka EZVIZ przygotowała serię atrakcyjnych ofert na swoje bestsellery w sklepach Leroy Merlin. Od dziś do 24 września w ofercie znajdują się różnorodne, inteligentne produkty marki EZVIZ, które pomogą usprawnić Twój dom:
- dzwonek do drzwi z wizjerem DP2C – w cenie 479 zł
- wideodzwonek bezprzewodowy Wi-Fi HP5 – za 699 zł
- przekaźnik WiFi T 35-R100WM – za 53,99 zł
- termostat grzejnikowy: zestaw T55 i bramka domowa – 499 PLN i pojedynczy model T55 – za 199 zł
Promocje obejmują również niezawodne kamery do monitoringu EZVIZ:
- kamera wewnętrzna C6N – w cenie 99 zł
- kamera wewnętrzna H8C 2K – za 199 zł
- kamera zewnętrzna H3C 2K – za 159 zł
- kamera zewnętrzna H9C 3K+3K – za 499 zł
- kamera zewnętrzna z panelem słonecznym KIT CB3/SPD– za 369 zł
- kamera zewnętrzna EB8 – za 999 zł
Skorzystaj z wyjątkowej oferty promocyjnej i zapewnij sobie bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Nie przegap okazji, aby zyskać zaawansowane technologie w atrakcyjnej cenie!
Promocja na stronie internetowej i w sklepach fizycznych potrwa od 14.08.2024 do 24.09.2024
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Firma jest obecna w ponad 130 krajach i zaufały jej już miliony użytkowników i rodzin.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.