Komunikaty PR

insbay – wychodzi poza granice Europy

2021-06-14  |  12:00
Biuro prasowe

Maciej Szurek, współtwórca aplikacji Insbay, wystąpił z prelekcją przed reprezentantami międzynarodowej sieci agencji PR Unified Strategies Public Relations Network. To strategiczne spotkanie to kolejny duży krok w rozwoju prężnie rozwijającego się polskiego startupu.

Rewolucja w lokowaniu produktu

Do prezentacji w Unified Strategies Public Relations Network doszło na początku czerwca. Międzynarodowa sieć agencji public relations dostrzegła potencjał aplikacji insbay. „Aplikacja insbay daje szerokie możliwości wykorzystania nowych działań reklamowych w obszarze digitalu. Współpraca insbay z TVN Grupa Discovery utwierdza nas w przekonaniu, że polska aplikacja może zrewolucjonizować video product placement na całym świecie" - podsumowuje Bob Schiers, CO-Founder & President USPR.
 

Susan Hamburg, CO-Founder & CEO USPR dodaje - „„Prelekcja, dotycząca polskiego startupu insbay zrobiła na nas bardzo dobre wrażenie. Widzimy szerokie możliwości wykorzystania aplikacji na amerykańskim rynku. Polacy udowodnili, że potrafią tworzyć innowacyjne rozwiązania”. Prezentacja w USPR otwiera przed polskim startupem nowe możliwości. Zainteresowanie stowarzyszenie agencji public relations może pomóc w ekspansji na rynek amerykański. „Ogromnie się cieszę, że mogłem zaprezentować innowacyjne narzędzie przed członkami stowarzyszenia Unified Strategies Public Relations Network. Prelekcja przed tak szanownym audytorium jest dla mnie dużym wyróżnieniem, które motywuje do dalszej pracy nad aplikacją” - komentuje Maciej Szurek, współtwórca aplikacji insbay.

 

Odpowiedź na zmiany społeczne

W trakcie wystąpienia współzałożyciel insbay omówił utrzymujący się trend na światowym rynku reklamowym. Na przestrzeni ostatnich lat możemy dostrzec wyraźny spadek budżetów mediowych na reklamę telewizyjną. Obecnie odbiorcy chcą samodzielnie decydować jakiego typu treści konsumują. Media cyfrowe odpowiadają na tę potrzebę, przykuwając uwagę odbiorców na dłużej niż tradycyjne formaty telewizyjne. W odpowiedzi globalne koncerny podążając za konsumentami, przenoszą budżety reklamowe do digitalu. insbay łącząc świat telewizji oraz digitalu, umożliwia stacjom przygotować ofertę dopasowaną do zmiany przyzwyczajeń widzów. W aplikacji odbiorcy mogą zobaczyć ulubione programy o urządzaniu wnętrz, obejrzeć lokowane w nich produkty i od razu je kupić.

Unified Strategies Public Relations Network to międzynarodowa sieć specjalistów branży PR i komunikacji marketingowej, zrzeszająca ponad 60 agencji z Ameryki Północnej i Europy. Sieć USPR została założona w celu dostarczania najlepszych usług public relations w Ameryce Północnej oraz Europie w oraz dostarczania know-how w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej na rynku lokalnym, jak i na arenie międzynarodowej.

insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Aplikacja oferuje możliwość przejrzenia i zakupu produktów formatów TVN Grupa Discovery: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty”, „Remont razem”, „Wymarzone ogrody”, „Weekendowa metamorfoza”, „Polowanie na ogród”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Pani Gadżet”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Aplikacja Insbay pozwala:
1. Przeglądać i kupować przedmioty z programów kanałów TVN Grupa Discovery - TVN Style i HGTV.
2. Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
3. Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
3. Obserwować swój ulubiony program kanałów lifestyle TVN Grupa Discovery.
4. Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
5. Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

 

WIĘCEJ INFORMACJI:

 

www.insbay.app

Marcin Pietraszek

@ m.pietraszek@agencjafaceit.pl

 

Biuro Prasowe TVN Grupa Discovery

Emilia Waszkiewicz

@ emilia_waszkiewicz@tvn.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.