Komunikaty PR

innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klienta

2020-09-24  |  01:00

Od teraz, klienci operatora będą mogli składać wnioski z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać do nich pisma i co najważniejsze – komunikować się z innogy Stoen Operator za pośrednictwem portalu.

Obsługa przyłączeń i zgłoszeń serwisowych bez wychodzenia z domu

W pierwszym kwartale tego roku innogy Stoen Operator uruchomił nowoczesny portal przyłączeniowy, który umożliwia załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną 24 godziny na dobę, na dowolnym urządzeniu - bez drukowania, podpisywania dokumentów i wizyt w oddziale. Klienci operatora mogą też śledzić status sprawy, a także umawiać kontakt czy montaż za pomocą interaktywnego kalendarza.

Nowy portal przyłączeniowy to nasza odpowiedź na postępującą cyfryzację, a co za tym idzie dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoli zaoszczędzić czas naszym klientom, ale również umożliwi im załatwienie wielu spraw z domu, co w dobie pandemii dodatkowo zyskuje na znaczeniu - mówi Maria Pacholska, Koordynator Projektów IT innogy Stoen Operator.

Intuicyjny model wypełniania wniosków

Portal opiera się na intuicyjnym modelu wypełniania wniosków. Za jego pomocą użytkownik, chcąc złożyć wniosek na pierwszym ekranie zobaczy kategorie spraw do wyboru. Kolejne pola do wypełnienia będą pojawiały się w zależności od udzielanych przez niego wcześniej odpowiedzi. Dzięki temu, zgłoszenie staje się dużo prostsze, szybsze i możliwe niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Kolejno użytkownik otrzymuje podsumowanie wprowadzonych danych. Po jego zatwierdzeniu, zgłoszenie zostaje automatycznie wysłane do systemu. Następnie sprawie nadawany jest numer i rozpoczyna się jej dalsze procedowanie.

Wybór tego modelu wypełniania wniosków jest wynikiem dogłębnej analizy, jaką przeprowadziliśmy na początku naszej współpracy. Dzięki warsztatom z zespołem projektowym innogy Stoen Operator, mogliśmy poznać potrzeby branży i klientów, a następnie zaproponować rozwiązanie skrojone na ich miarę - dodaje Łukasz Trzaska, Head of Business Unit e-point SA.

Digitalizacja procesów biznesowych

W ramach rozwoju portalu już 90% procent wniosków zostało przeniesionych online. Zarówno tych, które są skierowane do klientów indywidualnych, jak i do firm. W najbliższym czasie operator planuje dalszy rozwój systemu.

Zaspakajanie potrzeb naszych klientów to dla nas kwestia priorytetowa. Właśnie dlatego, chcąc odpowiedzieć na ich oczekiwania biznesowe już wkrótce przystąpimy do digitalizacji wymiany dokumentów z naszymi dostawcami -  Michał Kusiński Solution Manager innogy Polska IT Support.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu Biuro prasowe
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-12-02 | 13:00

Przyszłość energii elektrycznej w Polsce: wyzwania i perspektywy

Transformacja energetyczna: konieczność, nie opcja Transformacja energetyczna w Polsce to nie tylko reakcja na zmieniające się regulacje unijne, ale również strategiczna decyzja mająca na celu poprawę bezpieczeństwa
Energetyka SPIE wdraża w Polsce system sterowania dedykowany dla instalacji OZE
2024-11-29 | 09:00

SPIE wdraża w Polsce system sterowania dedykowany dla instalacji OZE

Gliwice, 27 listopada 2024 roku. SPIE Energotest, polska spółka należąca do Grupy SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.