Infobip rozszerza ofertę o Instagram Messaging
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.
Działy obsługi klienta w firmach będą teraz mogły korzystać z ujednoliconej i intuicyjnej przestrzeni, dającej możliwość efektywnego zarządzania komunikacją na Instagramie za pośrednictwem rozwiązania „Conversations”. Automatyzacja dostępna dzięki platformie Infobip spowoduje konieczność mniejszej liczby połączeń do firmowego contact center podnosząc jednocześnie jakość doświadczeń klienta. Klienci Infobip będą teraz w stanie na dużą skalę obsługiwać wiadomości na Instagramie, obejmujące zarówno kontakt z nowymi klientami, jak i wzmacnianie relacji z istniejącymi. Platforma Infobip dedykowana mediom społecznościowym posiada również możliwość szybkiego dostarczania wiadomości graficznych do wielu odbiorców z całego świata. To udogodnienie pomaga zarówno biznesom online jak i stacjonarnym tworzyć głębsze i bardziej profesjonalne relacje z klientami.
Od czasu premiery w 2010 roku Instagram odnotował gwałtowny wzrost do 1 miliarda aktywnych użytkowników, co czyni go jedną z 6 największych sieci społecznościowych na świecie i jednym z kluczowych narzędzi komunikacji strategicznej dla przedsiębiorstw oraz instytucji.
„Cieszymy się, że Infobip uruchamia Instagram Messenger w swoim rozwiązaniu contact center. Interfejs API Messenger dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich programistów, którzy umożliwiają markom ulepszanie doświadczeń związanych z kontaktem z klientami. Dzięki integracji interfejsu API Messenger dla Instagrama firmy i deweloperzy mogą skutecznie skalować przepływy pracy związane z wiadomościami, aby lepiej rozpoznać doświadczenie klienta i budować bardziej autentyczne relacje" –uważa Konstantinos Papamiltiadis, VP Platform Partnership w Facebooku.
„Konsumenci w coraz większym stopniu chcą korzystać z preferowanego kanału komunikacji, aby połączyć się z firmami i dostawcami usług. W praktyce wielu konsumentów decyduje się dziś przede wszystkim na interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych, w bardzo różnych sprawach – od zamawiania jedzenia, zamawiania przejazdów, dokonywania zakupów detalicznych, aż po niektóre elementy bankowości. Dodanie do naszej oferty Instagram Messaging pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie przez firmy potencjału jaki dają social media w relacjach z klientem” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.