Infobip rozszerza ofertę o Instagram Messaging
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.
Działy obsługi klienta w firmach będą teraz mogły korzystać z ujednoliconej i intuicyjnej przestrzeni, dającej możliwość efektywnego zarządzania komunikacją na Instagramie za pośrednictwem rozwiązania „Conversations”. Automatyzacja dostępna dzięki platformie Infobip spowoduje konieczność mniejszej liczby połączeń do firmowego contact center podnosząc jednocześnie jakość doświadczeń klienta. Klienci Infobip będą teraz w stanie na dużą skalę obsługiwać wiadomości na Instagramie, obejmujące zarówno kontakt z nowymi klientami, jak i wzmacnianie relacji z istniejącymi. Platforma Infobip dedykowana mediom społecznościowym posiada również możliwość szybkiego dostarczania wiadomości graficznych do wielu odbiorców z całego świata. To udogodnienie pomaga zarówno biznesom online jak i stacjonarnym tworzyć głębsze i bardziej profesjonalne relacje z klientami.
Od czasu premiery w 2010 roku Instagram odnotował gwałtowny wzrost do 1 miliarda aktywnych użytkowników, co czyni go jedną z 6 największych sieci społecznościowych na świecie i jednym z kluczowych narzędzi komunikacji strategicznej dla przedsiębiorstw oraz instytucji.
„Cieszymy się, że Infobip uruchamia Instagram Messenger w swoim rozwiązaniu contact center. Interfejs API Messenger dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich programistów, którzy umożliwiają markom ulepszanie doświadczeń związanych z kontaktem z klientami. Dzięki integracji interfejsu API Messenger dla Instagrama firmy i deweloperzy mogą skutecznie skalować przepływy pracy związane z wiadomościami, aby lepiej rozpoznać doświadczenie klienta i budować bardziej autentyczne relacje" –uważa Konstantinos Papamiltiadis, VP Platform Partnership w Facebooku.
„Konsumenci w coraz większym stopniu chcą korzystać z preferowanego kanału komunikacji, aby połączyć się z firmami i dostawcami usług. W praktyce wielu konsumentów decyduje się dziś przede wszystkim na interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych, w bardzo różnych sprawach – od zamawiania jedzenia, zamawiania przejazdów, dokonywania zakupów detalicznych, aż po niektóre elementy bankowości. Dodanie do naszej oferty Instagram Messaging pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie przez firmy potencjału jaki dają social media w relacjach z klientem” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Farmacja
Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.
Prawo
Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.