Infinix: ładowanie i na odległość i w ekstremalnych temperaturach

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Podczas targów CES 2024 odbędzie się premiera dwóch najnowszych technologii ładowania od Infinix, czyli Air Charge i Extreme Temp. Koncentrują się one na rozwoju funkcji ładowania bezprzewodowego oraz zwiększaniu efektywności baterii w ekstremalnych temperaturach.
Technologia AirCharge pozwala na ładowanie bezprzewodowe w odległości do 20 centymetrów* od podstawki ładującej i działa nawet pod kątem 60 stopni pomiędzy cewkami przyjmującymi i emitującymi prąd*. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii wielocewkowego rezonansu magnetycznego Infinix i algorytmom adaptacyjnym.
W porównaniu do dotychczasowych technologii, AirCharge zapewnia dużą wygodę podczas jednoczesnego ładowania i korzystania z telefonu – wystarczy podłączyć w pobliżu podkładkę ładującą. Umożliwia ładowanie z mocą do 7,5 W i działa na bezpiecznej dla użytkowników, niskiej częstotliwości poniżej 6,78 MHz. W rozwiązaniu zastosowano obwód rezonansowy i ochrony przed przepięciami (OVP), zapewniający bezpieczeństwo ładowania nawet kiedy odległość telefonu od ładowarki oraz ich pozycja względem siebie gwałtownie się zmieniają.
To, co było tylko koncepcją, teraz stało się dostępne dla użytkowników. Infinix stawia na praktyczność rozwiązań i bezpieczeństwo konsumentów, jednocześnie przesuwając granice ładowania bezprzewodowego. Koncentrując się na technologii rezonansu wielocewkowego i nieustannie wprowadzając najnowocześniejsze rozwiązania, dążymy do zrewolucjonizowania sposobu, w jaki ładujemy nasze urządzenia – mówi Liang Zhang, Zastępca Dyrektora Generalnego Infinix.
Bateria na ekstremalne temperatury
W bardzo niskich temperaturach zwykłe baterie litowo-jonowe często zamarzają, przez co stają się niezdatne do użytku. Opracowaną przez Infinix, we współpracy z wiodącymi w branży dostawcami technologii, wytrzymałą baterię Extreme-Temp można ładować w temperaturach od -40°C do +60°C. Została ona wyposażona w najnowocześniejszy elektrolit biomimetyczny i technologię fuzji półprzewodnikowej na elektrodach.
Infinix od dawna konsekwentnie przesuwa granice możliwości ładowania – technologia Thunder Charge o mocy 180 W, czy rewolucyjne i bezpieczne ładowanie All-Round FastCharge o mocy do 260 W. Więcej szczegółów na temat ładowania AirCharge oraz baterii Extreme-Temp będzie można poznać podczas prezentacji na targach CES 2024, które odbędą się w Las Vegas w dniach 9-13 stycznia nadchodzącego roku.
* Dane uzyskane w wewnętrznych laboratoriach Infinix w wyniku testów przeprowadzonych w określonych warunkach.
Infinix Mobility to założona 2013 roku, szybko rozwijająca się marka technologiczna, która projektuje, produkuje i sprzedaje na całym świecie inteligentne urządzenia marki Infinix. To modne, wydajne i przystępne cenowo inteligentne urządzenia, które zapewniają użytkownikom na całym świecie dostęp do najnowszych, najlepszych w swojej klasie technologii.
Więcej informacji: https://infinixstore.eu/

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.