Im więcej, tym lepiej. Obudowy ToughArmor Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
Rozważasz, czy lepiej zamontować w pececie napęd optyczny, czy może dysk SSD lub HDD? Wybór może nie być taki prosty. Szczególnie jeśli w swojej pracy korzystasz zarówno z płyt CD lub DVD, jak i danych na dysku. A może… nie trzeba z niczego rezygnować? To możliwe, jeżeli korzystasz z obudowy z serii ToughArmor Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD Combo od Icy Dock.
Na płyty oraz wiele dysków
Obudowę ToughArmor Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD Combo możesz umieścić w pecetowej wnęce 5,25”. Zmieści ona pojedynczy napęd optyczny typu Slim albo Ultraslim (od 9,5 do 12,7 mm) oraz od dwóch do nawet sześciu 2,5-calowych dysków SSD lub HDD. Dzięki temu nie musisz wybierać “napęd czy dysk”. Ogranicza to także konieczność stosowania adapterów czy przenoszenia danych. Pozornie jest to sztuczny problem, jednak w praktyce są dziedziny, gdzie korzysta się zarówno z napędu optycznego, jak i dysków SSD czy HDD. To na przykład szpitalnictwo, wojskowość czy systemy związane z edycją audio/wideo.
Obudowy Tough Armor Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD Combo łatwo zamontujesz i zdemontujesz
Montaż napędu oraz dysków w obudowie ToughArmor Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD Combo jest bardzo prosty. Napęd po prostu umieszczasz w kieszeni. Pojedynczy dysk przymocowujesz do tacki, a następnie wkładasz go do odpowiedniego slotu. Jeżeli natomiast chcesz wyjąć napęd optyczny lub któryś z dysków, nie musisz do tego wyłączać komputera czy otwierać obudowy. Ogranicza to czas przestoju przy pracy z różnymi danymi z różnych nośników.
ToughArmor, czyli wytrzymałość
Ponieważ obudowa Slim Optical Disk Drive + 2.5” SSD/HDD Combo reprezentuje serię ToughArmor, możesz cieszyć się dużą wytrzymałością akcesorium. Konstrukcja jest wykonana w pełni z metalu. Jest również niepalna. Dlatego w sam raz nadaje się na przykład do przemysłowej hali. Dodatkowo masz na nią również 3-letnią gwarancję.
Masz również ręczne sterowanie chłodzeniem wentylatorowym dla uzyskania jak najlepszej temperatury pracy. A także - zależnie od modelu - możliwość zabezpieczenie dysków przed wyjęciem dzięki zamkowi z kluczem.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje
Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Transport
Polscy inżynierowie pracują w Częstochowie nad systemami do zautomatyzowanej jazdy. Opracowali jeden z najszybszych komputerów na świecie

870 inżynierów w Częstochowie opracowuje, buduje i testuje zaawansowane komponenty dla motoryzacji, szczególnie w obszarze elektroniki i systemów wspomagania kierowcy ADAS. Jednym z nich jest superszybki komputer dla funkcji zautomatyzowanej jazdy. Centrum Inżynieryjne Elektroniki to część Grupy ZF, która jest jednym z największych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. To oznacza, że z rozwiązań opracowywanych przez polskich inżynierów korzystają producenci aut na całym świecie. Przed branżą stoi szereg wyzwań związanych m.in. z sytuacją geopolityczną i trendami, które definiują kierunek jej rozwoju.
Transport
Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.