Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym
Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.
Dla kogo jest Hybrid Academy?
Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.
Regularna dawka wiedzy
Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami.
Start już 2 października
Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się:
- jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
- jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
- jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
- dlaczego wygrywają Ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.
Plan webinaru:
- Czy wszystko wszędzie naraz?
Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów.
- Duży ruch czy wartościowy ruch?
Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż.
- Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?
Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie.
- Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?
Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu.
- Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.
Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią Cię wśród konkurencji.
Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści:
Agnieszka Dziedzic - zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.
Przemysław Symonides - z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup'ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.
Jak wziąć udział?
Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie https://hybridacademy.ai/webinar-blackweek. Zachęcamy również do zapisów do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.