Komunikaty PR

Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym

2024-09-25  |  14:00
Biuro prasowe

Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.

Dla kogo jest Hybrid Academy?

Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.  

Regularna dawka wiedzy

Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami. 

Start już 2 października

Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się:

  • jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
  • jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
  • jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
  • dlaczego wygrywają Ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.

Plan webinaru:

  1. Czy wszystko wszędzie naraz?

Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów.

  1. Duży ruch czy wartościowy ruch?

Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż.

  1. Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?

Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie.

  1. Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?

Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu.

  1. Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.

Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią Cię wśród konkurencji.

Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści: 

Agnieszka Dziedzic - zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.

Przemysław Symonides - z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup'ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.

Jak wziąć udział?

Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie https://hybridacademy.ai/webinar-blackweek. Zachęcamy również do zapisów do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.