HushHybrid, budka akustyczna do wideokonferencji, z nagrodą „MIAW Design”!
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
To kolejna wygrana w tym roku dla najnowszej budki akustycznej z linii Hushoffice.
HushHybrid to pod biurowy przeznaczony do indywidualnej pracy i dłuższych wideokonferencji lub webinariów. Budka zapewnia użytkownikowi wszystkie niezbędne elementy do wspierania pracy hybrydowej, takie jak miejsce na zamocowanie uchwytu VESA, ergonomiczne siedzisko wspierające poprawną posturę ciała, boczne paski LED do oświetlania twarzy podczas wideorozmów oraz wydajną wentylację.
„Muuuz” to magazyn architektoniczny, skupiający wokół siebie architektów, konsultantów, kluczowych decydentów, architektów krajobrazu, projektantów wnętrz, dekoratorów czy wyspecjalizowanych producentów. We współpracy z magazynem „d'a”, tytuł organizuje „Muuuz International Awards”, którego celem jest wyróżnianie najwybitniejszych nowości w dziedzinie architektury i wystroju wnętrz.
„HushHybrid to nasza odpowiedź na nowy standard pracy hybrydowej” – mówi Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager w Hushoffice. „Zdalne połączenia i konferencje są nieoderwalnym elementem codziennej pracy biurowej. Zobaczyliśmy, że możemy łączyć się z biura lub domu z niemal każdym zakątkiem świata. Aby jednak było to efektywne, potrzebujemy do tego odpowiedniego środowiska. Kolejne wyróżnienie dla naszego produktu, tym razem na rynku francuskim, to dla nas istotne potwierdzenie, że dostarczyliśmy użytkownikom przestrzeń zarówno do pracy i spotkań, jakiej potrzebowali. Francja to jeden z naszych priorytetowych rynków eksportowych, a więc pozytywny feedback branżowy z tego rynku jest dla nas niezwykle nobilitujący. Dzięki hushHybrid możesz zapewnić najlepsze doświadczenie podczas wideokonferencji. Możesz przeprowadzić je nawet na środku gwarnego open space, a Twój rozmówca nie będzie słyszał rozpraszających dźwięków z zewnątrz budki. Dzięki wbudowanym kółkom, pod jest w pełni mobilny, a więc wpisuje się w filozofię flexible office solution” – dodaje Mateusz Barczyk.
Więcej informacji na stronie www.hushoffice.com

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Prawo
Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.
Ochrona środowiska
Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.