Komunikaty PR

Huawei zaprezentował inteligentny głośnik klasy premium – Huawei Sound X

2020-03-26  |  16:30
Biuro prasowe

Podczas oficjalnej premiery smartfonów serii Huawei P40, która odbyła się 26 marca, Huawei zaprezentował inteligentny bezprzewodowy głośnik – Huawei Sound X.

Głośnik jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet – jednym z najbardziej cenionych w środowisku audiofilskim producentów sprzętu muzycznego. Huawei Sound X jest również pierwszym inteligentnym głośnikiem wyróżnionym prestiżowym certyfikatem Hi-Res, który przyznawany jest najlepszym urządzeniom do odtwarzania muzyki.

 

Głośnik Huawei Sound X to pierwszy głośnik premium marki, który łączy najlepsze wrażenia dźwiękowe z doskonałym designem, który został doceniony przez komitet iF Design Awards 2020. Głośnik pozwala na bezprzewodowe łączenie z telefonem przy pomocy NFC, a żeby rozpocząć odtwarzanie muzyki, wystarczy delikatnie przyłożyć smartfon do urządzenia.

 

Huawei Sound X wyposażony jest w dwa subwoofery o łącznej mocy 60 W, które umożliwiają najlepsze wrażenia dźwiękowe i basowe, zachowując jednocześnie przenośną i kompaktową wielkość urządzenia. Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® (Speaker Active Matching), która jest w stanie dostosować sygnał wyjściowy do specyficznych cech głośnika i zminimalizować zniekształcenia dźwięku. Dzięki konstrukcji Push-Push, dwa głośniki dużej mocy umieszczone są symetrycznie, co oznacza, że siły wsteczne generowane w kierunku obudowy znoszą się wzajemnie. Podczas wydobywania się z głośnika bardzo niskich tonów, obudowa Huawei Sound X nie wibruje.

 

Konstrukcja głośnika, nagrodzona w konkursie iF Design Awards 2020, zapewnia dźwięk 360 stopni. Główna, błyszcząca część korpusu jest zbudowana w oparciu o zaawansowany proces galwanizacji próżniowej, co zapewnia wysoką jakość transmisji i odbioru sygnału. Dolna część głośnika to bezszwowa osłona, która dodatkowo umożliwia swobodną transmisję dźwięku. Na górze urządzenia znajduje się trójkolorowa lampka RGB.

 

Huawei Sound X odtwarza dźwięk poprzez połączenie WiFi, dzięki czemu kompresja danych jest znacznie mniejsza oraz jest mniej problemów z łączeniem lub opóźnieniami. Rozwiązanie to oparte jest na technologii Huawei – EMUI 10.1 Multi-Device Control Panel, który działa podobnie jak Airplay firmy Apple, i umożliwia przesyłanie wysokiej jakości dźwięku między urządzeniami. Głośnik ma również funkcję „Huawei Share”, która umożliwia bezprzewodowe połączenie NFC z głośnikiem jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia.

 

Huawei Sound X wejdzie do sprzedaży w Polsce w lipcu tego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Ochrona środowiska

Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro

Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu

Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.