Komunikaty PR

Huawei Y6s – nowy, przystępny cenowo smartfon w ofercie Huawei

2020-01-13  |  09:49
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży nowy smartfon z popularnej serii Y – model Y6s. Smartfon został opracowany z myślą o osobach, które poszukują przystępnego cenowo telefonu z panoramicznym ekranem o rozdzielczości HD+, wyróżniającego się wydajnością pracy i wygodną obsługą. Smartfon posiada też wysoki poziom zabezpieczeń – można go odblokować za pomocą twarzy lub linii papilarnych.

 

Huawei Y6s trafi do sprzedaży 7 stycznia i będzie dostępny w dwóch kolorach – niebieskim oraz czarnym. Rekomendowana cena detaliczna nowego telefonu to 749 zł.

 

Huawei Y6s wyposażony jest w ekran FullView typu Dewdrop o przekątnej 6,09 cala i rozdzielczości HD+. Niewielkie wcięcie na kamerę sprawia, że wyświetlacz zajmuje aż 87% powierzchni smartfona. Dzięki temu oglądanie filmów, granie czy przeglądanie stron internetowych jest wygodne. Smartfon wykorzystuje również specjalny filtr, który niweluje szkodliwe, niebieskie światło. W urządzeniu zastosowano też system inteligentnej regulacji jasności ekranu, który zapewnia widoczność wyświetlanych treści nawet przy ostrym świetle słonecznym.

 

Smartfon Huawei Y6s napędza ośmiordzeniowy procesor, zaprojektowany w technologii 12 nm. Jest on wyposażony w cztery mocniejsze rdzenie A53 Cores 2,3 GHz (wykorzystywane np. podczas grania w gry) i cztery wolniejsze rdzenie przeznaczone do obsługi mniej wymagających zadań – A53 Cores 1,8 GHz. Huawei Y6s posiada 3 GB RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej, którą można powiększyć do 512 GB za pomocą karty microSD. Telefon został wyposażony w baterię o pojemności 3020 mAh. Zapewnia ona, bez potrzeby ponownego ładowania smartfona, odtwarzanie muzyki przez 77 godzin, oglądanie filmów przez 16 godzin lub przeglądanie stron internetowych nawet do 14 godzin.

 

Nowy smartfon wyróżnia się wysokim systemem zabezpieczeń. Czytnik linii papilarnych, umieszczony z tyłu telefonu, pozwala na błyskawiczny dostęp do urządzenia. Równie sprawnie działa funkcja Face Unlock, która odblokowuje urządzenie skanując rysy twarzy i działa nawet w słabym świetle. Smartfon wyróżnia się też ergonomicznym designem i kompaktową obudową, przez co telefon wygodnie leży w dłoni.

 

Huawei Y6s to doskonała opcja dla wielbicieli muzyki. Smartfon wykorzystuje dwa autorskie rozwiązania: Huawei SuperSound oraz Huawei Histen 5.0. Oba systemy zapewniają czysty dźwięk i wzmacniają efekty basowe. Smartfon może także służyć za przenośny głośnik. Smartfon Huawei Y6s posiada również wbudowane radio FM, które można odtwarzać bez transferu danych.

 

Rozdzielczość tylnego aparatu w Huawei Y6s wynosi 13 megapikseli. Przedni obiektyw został wyposażony w matrycę o rozdzielczości 8 megapikseli i przysłonę f/1.8, co zapewnia wysokiej jakości zdjęcia typu selfie nawet przy słabym oświetleniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.