Komunikaty PR

Huawei Sound – nowy głośnik premium w portfolio marki

2020-10-22  |  15:20
Biuro prasowe

Huawei Sound to kolejny, obok Sound X, model głośnika premium w portfolio marki, stworzony we współpracy z firmą Devialet. Głośnik łączy kompaktową obudowę z doskonałymi wrażeniami dźwiękowymi i eleganckim designem. Huawei Sound został zaprezentowany dziś podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.

 

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z jednym z najbardziej cenionych producentów sprzętu audio na świecie, firmą Devialet. Głośnik wykorzystuje nowatorską, czterogłośnikową konstrukcję akustyczną – wyposażony jest 4-calowy głośnik niskotonowy 40 W oraz trzy pełnozakresowe głośniki 5 W. Symetryczna konstrukcja Push-Push pozwala niwelować powstałe wibracje, dzięki czemu wydobywający się z głośnika dźwięk jest czysty i bez zniekształceń, nawet przy ustawieniach głośności do 90 dB.

 

Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszą w historii konstrukcję „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”. Ten skomplikowany model akustyczny kontroluje przemieszczanie się głośnika niskotonowego i jednostek pasywnych, aby wydobyć jak najgłębsze basy bez zniekształceń.

 

Trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™ zapewniają doskonałej jakości dźwięk przestrzenny 360°, wypełniający całe pomieszczenie. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju. Dodatkowo, użytkownik może wybrać spośród czterech efektów dźwiękowych, które wzbogacą wrażenia muzyczne. Efekty można wybrać i skonfigurować w aplikacji Huawei AI Life.

 

Design pasujący do każdego pomieszczenia

Huawei Sound, podobnie jak jego poprzednik, większy w rozmiarze Sound X, wyróżnia się eleganckim, minimalistycznym designem. Górna, owalna część wykonana jest z błyszczącego tworzywa, a dolna część korpusu pokryta jest siateczką z włókien, która umożliwia łatwe przenoszenie dźwięku oraz ochronę przed wnikaniem kurzu czy wody.

 

Łatwe łączenie za pomocą Huawei Share

Smartfon można połączyć z głośnikiem za pomocą funkcji Huawei Share, która umożliwia bezprzewodowe łączenie NFC jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia. Połączenie z głośnikiem możliwe jest również za pomocą Bluetooth (prędkość przesyłania do 990 kbps) czy AUX.

 

Informacje o dostępności Huawei Sound na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Farmacja

UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.