Komunikaty PR

Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki, dostępny w Polsce

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki zaprojektowany we współpracy z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.

Głośnik wyróżnia się długim czasem pracy na jednym ładowaniu, zapewniając aż 26 godzin odtwarzania bez przerwy oraz dwuzakresowym systemem akustycznym, który gwarantuje mocne basy oraz przejrzyste tony wysokie. Huawei Sound Joy dostępny jest w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.  

Huawei Sound Joy można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa
w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media, Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik oraz w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów. Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i zielonej.

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound Joy, stworzony we współpracy z francuską firmą Devialet, wykorzystuje innowacyjną technologię Speaker Active Matching (SAM®), która dostosowuje wyjściowy sygnał do charakterystyki urządzenia, co sprawia, że dźwięk jest czysty, głęboki i bardziej szczegółowy. Nowy głośnik bazuje na dwuzakresowym, złożonym z 4 elementów systemie audio, w tym głośniku wysokotonowym i głośniku odpowiadającym za średnie i niskie tony. Dzięki zastosowaniu charakterystycznej konfiguracji Push-Push, para przeciwstawnych membran biernych zapewnia perfekcyjne tłumienie drgań. Co sprawia, że podczas odtwarzania muzyki z dużą głośnością, amplituda basu w głośniku zachowuje stabilność.

Huawei Sound Joy ma 202 mm wysokości, waży 680 g, a jego średnica to 73 mm, sprawdzi się więc jako przenośny głośnik podczas aktywności na zewnątrz, a także podczas domowych imprez czy pikników. Głośnik wykonany jest z wysokiej jakości tworzyw, które zapewniają odpowiednią przepuszczalność dźwięku przy zachowaniu wysokiego stopnia ochrony przed wodą i pyłem (IP67).

Pomimo niewielkich rozmiarów, Huawei Sound Joy może osiągnąć głośność nawet do 79 dBA, dzięki czemu muzyka jest wyraźna nawet w gwarnych pomieszczeniach lub na zewnątrz.

Długi czas pracy i szybkie ładowanie

Głośnik wyposażony jest w baterię o pojemności 8800 mAh, co pozwala mu działać nawet do 26 godzin bez przerwy. Wyposażony jest w funkcję szybkiego ładowania - zaledwie 10 minut ładowania pozwala na kolejną godzinę pracy. Pełne ładowanie zajmuje tylko 3 godziny.

Inteligentne rozwiązania zapewniające komfort użytkowania

Huawei Sound Joy wyposażony jest w zestaw inteligentnych funkcji, w tym funkcję Shake Stereo Link Up, która umożliwia sparowanie i połączenie dwóch głośników Huawei Sound Joy w system stereo, zapewniający jeszcze lepsze wrażenia dźwiękowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.