Komunikaty PR

Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki, dostępny w Polsce

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki zaprojektowany we współpracy z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.

Głośnik wyróżnia się długim czasem pracy na jednym ładowaniu, zapewniając aż 26 godzin odtwarzania bez przerwy oraz dwuzakresowym systemem akustycznym, który gwarantuje mocne basy oraz przejrzyste tony wysokie. Huawei Sound Joy dostępny jest w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.  

Huawei Sound Joy można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa
w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media, Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik oraz w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów. Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i zielonej.

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound Joy, stworzony we współpracy z francuską firmą Devialet, wykorzystuje innowacyjną technologię Speaker Active Matching (SAM®), która dostosowuje wyjściowy sygnał do charakterystyki urządzenia, co sprawia, że dźwięk jest czysty, głęboki i bardziej szczegółowy. Nowy głośnik bazuje na dwuzakresowym, złożonym z 4 elementów systemie audio, w tym głośniku wysokotonowym i głośniku odpowiadającym za średnie i niskie tony. Dzięki zastosowaniu charakterystycznej konfiguracji Push-Push, para przeciwstawnych membran biernych zapewnia perfekcyjne tłumienie drgań. Co sprawia, że podczas odtwarzania muzyki z dużą głośnością, amplituda basu w głośniku zachowuje stabilność.

Huawei Sound Joy ma 202 mm wysokości, waży 680 g, a jego średnica to 73 mm, sprawdzi się więc jako przenośny głośnik podczas aktywności na zewnątrz, a także podczas domowych imprez czy pikników. Głośnik wykonany jest z wysokiej jakości tworzyw, które zapewniają odpowiednią przepuszczalność dźwięku przy zachowaniu wysokiego stopnia ochrony przed wodą i pyłem (IP67).

Pomimo niewielkich rozmiarów, Huawei Sound Joy może osiągnąć głośność nawet do 79 dBA, dzięki czemu muzyka jest wyraźna nawet w gwarnych pomieszczeniach lub na zewnątrz.

Długi czas pracy i szybkie ładowanie

Głośnik wyposażony jest w baterię o pojemności 8800 mAh, co pozwala mu działać nawet do 26 godzin bez przerwy. Wyposażony jest w funkcję szybkiego ładowania - zaledwie 10 minut ładowania pozwala na kolejną godzinę pracy. Pełne ładowanie zajmuje tylko 3 godziny.

Inteligentne rozwiązania zapewniające komfort użytkowania

Huawei Sound Joy wyposażony jest w zestaw inteligentnych funkcji, w tym funkcję Shake Stereo Link Up, która umożliwia sparowanie i połączenie dwóch głośników Huawei Sound Joy w system stereo, zapewniający jeszcze lepsze wrażenia dźwiękowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.