Huawei prezentuje nowy smartwatch Watch GT 3 oraz słuchawki FreeBuds Lipstick
Podczas dzisiejszej premiery w Wiedniu, Huawei zaprezentował nowy smartwatch Watch GT 3 z wydajną baterią umożliwiającą pracę do 2 tygodni na jednym ładowaniu i designem klasy premium. Nowością jest też luksusowa edycja bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Lipstick, które wyróżniają się czerwonym kolorem, a spakowane zostały w unikalne, eleganckie etui w kształcie szminki, które pełni też rolę ładowarki.
Huawei pokazał smartwatch i słuchawki obok swoich najnowszych smartfonów nova 9 i nova 8i, które od dziś dostępne są w Polsce w przedsprzedaży. O dostępności Watch GT 3 i FreeBuds Lipstick marka będzie informować na bieżąco.
Huawei Watch GT 3 – wydajna bateria i design klasy premium
Mocne strony Huawei Watch GT 3 to długi czas pracy oraz szereg innowacyjnych funkcji, między innymi monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej. Bateria w Watch GT 3 działa nawet do 2 tygodni na jednym ładowaniu, a zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20%. Tarcza Huawei Watch GT 3, tak jak tarcze pozostałych smartwatchy z serii, pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Smartwatch będzie dostępny w dwóch wariantach: 46 mm (Active, Classic i Elite) oraz 42 mm (Active i Elite).
Huawei Watch GT 3 obsługuje aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenie rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie obsługuje także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu. Watch GT 3 został wyposażony w aż osiem sensorów, dzięki którym użytkownik otrzymuje jeszcze dokładniejszy pomiar tętna w porównaniu do poprzedniej generacji urządzenia.
Nowy smartwatch Huawei przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Urządzenie wyposażone jest również w obrotową koronkę, która pozwala na jego szybką i wygodną obsługę.
Huawei FreeBuds Lipstick – bezprzewodowe słuchawki z eleganckim etui w kształcie szminki
Słuchawki FreeBuds Lipstick to stylowa edycja słuchawek dousznych łącząca w sobie luksusowy design z technologią zapewniającą dźwięk najwyższej jakości. Urządzenie zostało wyposażone w wyjątkowe etui w kształcie szminki, wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem. Wewnątrz etui znajdują się eleganckie słuchawki douszne w czerwonym kolorze. FreeBuds Lipstick są kompatybilne ze smartfonami różnych marek, działających w oparciu o system Android lub iOS.
Wyniki biznesowe Huawei i siła marki
Obok premierowych urządzeń, Derek Yu, prezes Huawei CBG na Europę Środkowo-Wschodnią, Skandynawię i Kanadę, przedstawił w Wiedniu najnowsze wyniki biznesowe firmy i informacje o sile marki Huawei. Od stycznia do października tego roku Huawei wygenerował przychody w wysokości 320,4 miliardów juanów, przy marży zysku netto wynoszącej 9,8% i przychodach z działalności konsumenckiej sięgających 135,7 miliardów juanów.
- Oczekujemy, że ten rok zamkniemy dobrym wynikiem finansowym, podobnie jak zeszły. Nieustannie rozwijamy nasze produkty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Z myślą o nich otwieramy nowe sklepy, wczoraj otworzyliśmy flagowy salon marki w Wiedniu. Rozbudowujemy też sieć dystrybucji naszych produktów – liczba sklepów, w których jesteśmy obecni w skali świata, to prawie 60 tysięcy – powiedział Derek Yu.
Huawei poinformował również o skali inwestycji w badania i rozwój swoich produktów i usług, które w ciągu dziesięciu lat przekroczyły łączną sumę 720 milionów juanów. Firma awansowała również w rankingu największych przedsiębiorstw Fortune 500 o pięć punktów w stosunku do 2020 roku i zajmuje obecnie 44. miejsce. W tym roku Huawei znalazł się też na liście dziesięciu najlepszych pracodawców na świecie według magazynu Forbes, zajmując obecnie 8. miejsce.
SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.