Huawei P30 Pro w wersji 256 GB, P30 i Y6s w nowych cenach na Dzień Kobiet
Huawei przygotował atrakcyjną ofertę z okazji Dnia Kobiet. Smartfon Huawei P30 Pro w wersji 256 GB można teraz kupić w cenie 2 999 zł, Huawei P30 za 2 099 zł, a Huawei Y6s – 649 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Smartfony Huawei P30 Pro w wersji 256 GB, Huawei P30 i Y6s w nowych cenach dostępne są w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty u partnerów dostępne są w poszczególnych sklepach.
Huawei P30 Pro i P30
Flagowe smartfony z serii P30 wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami fotograficznymi, takimi jak pierwszy na rynku peryskopowy zoom czy sensor SuperSpectrum. Dzięki tym technologiom, użytkownik smartfonów może wykonywać zdjęcia nawet w 50-krotnym zbliżeniu cyfrowym. Aparaty zapewniają również wysoką jakość zdjęć i filmów nawet w najsłabszych warunkach oświetleniowych oraz w nocy.
Huawei Y6s
Huawei Y6s został opracowany z myślą o osobach, które poszukują przystępnego cenowo smartfona z panoramicznym ekranem o rozdzielczości HD+, wyróżniającego się wydajnością pracy i wygodną obsługą. Smartfon wyposażony jest również w wysoki poziom zabezpieczeń – można go odblokować za pomocą twarzy lub linii papilarnych. Rozdzielczość tylnego aparatu wynosi 13 Mpix, a przedni aparat zapewnia wysokiej jakości zdjęcia selfie nawet przy słabym oświetleniu. Huawei Y6s trafił do sprzedaży 7 stycznia tego roku.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.