Komunikaty PR

Huawei ogłosił zwycięzców AppGallery Editors' Choice Awards 2022

2022-11-07  |  17:00
Biuro prasowe

Podczas prestiżowej gali na Web Summit w Lizbonie, najważniejszym wydarzeniu dla branży technologicznej, Huawei przedstawił laureatów AppGallery Editors' Choice Awards 2022 oraz Grow with Huawei Awards 2022. Globalny lider technologiczny kolejny raz wybrał najlepsze aplikacje i gry dostępne w sklepie AppGallery, a po raz pierwszy przyznał nagrody także swoim partnerom biznesowym oraz twórcom aplikacji współpracującym z Huawei.

AppGallery Editors' Choice Awards, które odbyły się już po raz trzeci, przyznano w pięciu kategoriach dla aplikacji i pięciu dla gier. Laureatów wyłoniły zespoły ekspertów Huawei z całej Europy. W swoim werdykcie brali oni pod uwagę przede wszystkim zastosowaną innowacyjność rozwiązań, doświadczenia z użytkowania aplikacji, angażującą fabułę i przyciągający oko design. W ciągu ostatniego roku każda z tych popularnych aplikacji i gier dostarczyła użytkownikom AppGallery wiele rozrywki i emocjonujących wrażeń, a także przyczyniła się do wzrostu komfortu i jakości ich codziennego życia. Stale rozbudowywana baza aplikacji i gier stanowi również fundament, na którym Huawei umacnia swoją pozycję trzeciego co do wielkości globalnego ekosystemu mobilnego.

Zwycięzcy AppGallery Editors' Choice Awards

 

Aplikacje nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Green App – Moovit
  • kat. Best Health App – Yazio
  • kat. Best Essential App – Revolut
  • kat. Best Personal Growth App – Kahoot!
  • kat. Best Trending App – Smule

 

Gry nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
  • kat. Best RPG Game – Summoners War
  • kat. Best Trending Game – Infinity Kingdom
  • kat. Best Sports Game – Fishing Clash
  • kat. Best Strategy Game – Lords Mobile

Grow with Huawei Awards 2022 – nagrody biznesowe

Zainaugurowana w tym roku nagroda Grow with Huawei Awards 2022 jest przyznawana za osiągnięcia biznesowe partnerów i agencji współpracujących z Huawei przy tworzeniu udanych kampanii, które wykorzystują kluczowe usługi HMS. Należą do nich kampanie prowadzone w takich serwisach, jak: Przeglądarka Huawei, Wyszukiwarka Huawei i HUAWEI Ads. Głównym założeniem platformy HUAWEI Ads jest generowanie wysokiej jakości ruchu w aplikacjach, prowadzenie efektywnych kampanii i ich bieżąca optymalizacja. Platforma ta przyczynia się również do wzrostu rozwiązań cross-services, których celem jest otwarcie nowych możliwości dla użytkowników i partnerów w ekosystemie HMS. HUAWEI Ads od czasu uruchomienia w 2020 roku aż 9-krotnie powiększyła sieć reklamodawców, a 4-krotnie sieć wydawców.

Zwycięzcy AppGallery Grow with Huawei Awards 2022:

  • Best Advertiser – Flashcore (Czechy), Mediaset Infinity (Włochy)
  • Best Agency – Avow (Niemcy), Havas Media Group (Portugalia)
  • Best Publisher – Outfit 7 Limited (Cypr), AppGeneration (Portugalia)
  • Best Growth Partner – mrge (Niemcy), Admitad (Niemcy), FREE NOW (Niemcy), Zeropark (Polska), SQUID (Szwecja)

 

– AppGallery Editors' Choice Awards to celebracja zarówno rozrywki, jak i wsparcia harmonijnego stylu życia, które codziennie dostarczamy naszym klientom w postaci najlepszych aplikacji i gier. Tegorocznych zwycięzców ogłosiliśmy podczas Web Summit, które od wielu lat wspiera rozwój technologii przyjaznych użytkownikowi, innowację i kreatywność – czyli dokładnie te wartości, na które stawia także Huawei oraz nasz sklep AppGallery. Nagrodziliśmy również osiągnięcia naszych partnerów, którzy współpracowali z nami w celu zwiększenia aktywacji, monetyzacji i utrzymania użytkowników swoich aplikacji.  Dzięki temu możemy nie tylko tworzyć udane relacje z partnerami, lecz także budować zaangażowanie naszych użytkowników – podsumowuje Witold Walczak, Country Head Poland, Device Ecosystem Development & Operation.

 

AppGallery

AppGallery oferuje użytkownikom szeroki wybór najlepszych aplikacji, gier oraz usług dodatkowych. Dzięki ekosystemowi Huawei Mobile Services (HMS) użytkownicy AppGallery cieszą się pozytywnymi doświadczeniami niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia Huawei, czy tylko usług tej firmy na urządzeniu innej marki. Dlatego platforma stale się rozwija, osiągając ponad 580 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

 

Huawei Mate 50 Pro – smartfon idealny do gamingu

Dla wielbicieli gier mobilnych, które dostarcza AppGallery, idealnym wyborem będzie nowy flagowy smartfon Huawei Mate 50 Pro. Telefon wyposażony jest w kapitalny ekran OLED o przekątnej 6,74", rozdzielczości 2616x1212 pikseli, częstotliwości odświeżania 120 Hz i wyświetlający aż 1,07 miliarda kolorów. Wspierają go świetne głośniki stereo. Smartfon obsługuje ośmiordzeniowy procesor Snapdragon wersji 8 Gen 1, a za grafikę odpowiada układ Adreno 730. Wspomniane parametry czynią Huawei Mate 50 Pro doskonałym narzędziem gamingowym.

 

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

 

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska

TikTok: https://www.tiktok.com/@huaweimobilepl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla Biuro prasowe
2024-11-28 | 14:30

Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla

Cooler Master, uznany producent rozwiązań chłodzących, wprowadza na rynek nowy model coolera z popularnej serii Hyper. Model 411 Nano to propozycja dla osób szukających kompaktowego i
Technologie CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn
2024-11-28 | 11:27

CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn

Założyciel Wikipedii - Jimmy Wales; CEO Heygen - Joshua Xu; zdobywczyni Oscara - Jessica Yu oraz Gary Marcus, Ethan Mollick, Aleksandra Przegalińska i inni eksperci AI wystąpią 30 listopada
Technologie MC600 - nowy mobot od MiR i UR
2024-11-28 | 06:00

MC600 - nowy mobot od MiR i UR

Mobile Industrial Robots (MiR) wprowadziło na rynek mobilnego robota współpracującego MC600, będącego najnowszą pozycją na rosnącej liście certyfikowanych produktów MiR Go.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.