Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów

2020-10-07  |  14:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. W okresie sprzedaży premierowej między 15 a 30 października, będzie można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.

Słuchawki będą dostępne w kolorze białym i czarnym. Pod koniec października w sprzedaży pojawi się także wersja srebrna. Huawei FreeBuds Pro z opaską Huawei Band 4 Pro będzie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom oraz w sieci Plus.

 

Pierwsza na świecie inteligentna dynamiczna redukcja szumów

Słuchawki Huawei FreeBuds Pro, zaprezentowane przez markę po raz pierwszy w połowie września podczas Huawei Developer Conference 2020, wyróżniają się funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, która umożliwia zmniejszenie hałasu tła nawet do 40 dB dzięki 11-milimetrowemu przetwornikowi dynamicznemu. Inteligentna technologia identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, automatycznie dostosowuje poziom redukcji hałasu do środowiska i przełącza się na odpowiedni tryb. Trybami można zarządzać również z poziomu aplikacji AI Life, w której do wyboru są 4 tryby – dynamiczny, komfortowy, ogólny i najwyższy. Po włączeniu trybu „świadomość”, słuchawki odtwarzają muzykę w najwyższej jakości przepuszczając jednocześnie głosy z otoczenia, dzięki czemu użytkownik może słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami. Słuchawki wyposażone są także w funkcję ochrony przed wiatrem, która zapewnia krystaliczny dźwięk nawet w trudnych warunkach pogodowych.

Z poziomu aplikacji AI Life, którą należy pobrać ze sklepu Huawei AppGallery, można również aktualizować oprogramowanie słuchawek.

Huawei FreeBuds Pro wyposażone są w podwójną antenę Bluetooth 5.2, która umożliwia łączenie słuchawek z dwoma urządzeniami na raz, dzięki czemu, na przykład, można słuchać muzyki z jednego smartfona i w tym samym czasie odebrać połączenie na drugim.

Długi czas pracy baterii i nowe gesty

Huawei FreeBuds Pro, używane razem z etui ładującym, umożliwiają aż 30 godzin słuchania muzyki, a bez użycia etui – do 7 godzin ciągłej pracy. Najnowsze słuchawki obsługują ładowanie bezprzewodowe Huawei SuperCharge, dzięki czemu w zaledwie 10 minut słuchawki mogą naładować się do 30% przewodowo i 18% bezprzewodowo.

Huawei FreeBuds Pro zyskały również nową, bardziej rozbudowaną nawigację za pomocą gestów – jednokrotne „uszczypnięcie” słuchawki pozwala odebrać lub zakończyć połączenie, a także wstrzymać lub odtwarzać muzykę. Dwukrotne uszczypnięcie odrzuca połączenie lub pozwala odtwarzać następny utwór, a trzykrotne – odtworzyć poprzedni utwór. Uszczypnięcie i przytrzymanie lewej lub prawej słuchawki umożliwia kontrolowanie trybów redukcji szumów, a przesunięcie w górę lub w dół po brzegu słuchawki pozwala regulować głośność odtwarzania.

Minimalistyczny i ekologiczny design

Podczas projektowania Huawei FreeBuds Pro wykorzystano wiele inteligentnych i ekologicznych rozwiązań, które pozwoliły na uzyskanie certyfikatu SGS Grade I potwierdzającego dbałość o jak najlepsze wrażenia konsumenckie. Słuchawki idealnie dopasowują się do użytkownika i są prawie niewyczuwalne podczas noszenia. Ich minimalistyczny i elegancki design sprawia, że słuchawki mogą stanowić doskonały dodatek do stylizacji.

Kampania marketingowa

Sprzedaż najnowszych słuchawek Huawei będzie wsparta kampanią marketingową – 15 października ruszy emisja dwóch spotów w największych stacjach radiowych. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach digital, a jej głównym elementem będzie wideo promocyjne z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego oraz aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki. Cała trójka wystąpiła również w niedawnej kampanii marki – sierpniowej kampanii Huawei Together 2020 promującej ekosystem produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla Biuro prasowe
2024-11-28 | 14:30

Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla

Cooler Master, uznany producent rozwiązań chłodzących, wprowadza na rynek nowy model coolera z popularnej serii Hyper. Model 411 Nano to propozycja dla osób szukających kompaktowego i
Technologie CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn
2024-11-28 | 11:27

CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn

Założyciel Wikipedii - Jimmy Wales; CEO Heygen - Joshua Xu; zdobywczyni Oscara - Jessica Yu oraz Gary Marcus, Ethan Mollick, Aleksandra Przegalińska i inni eksperci AI wystąpią 30 listopada
Technologie MC600 - nowy mobot od MiR i UR
2024-11-28 | 06:00

MC600 - nowy mobot od MiR i UR

Mobile Industrial Robots (MiR) wprowadziło na rynek mobilnego robota współpracującego MC600, będącego najnowszą pozycją na rosnącej liście certyfikowanych produktów MiR Go.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.