Huawei FreeBuds 4i, nowe, bezprzewodowe słuchawki z aktywną redukcją szumów
Huawei FreeBuds 4i, najnowsze bezprzewodowe słuchawki w portfolio Huawei, dostępne są od dziś w atrakcyjnej ofercie, która potrwa do 2 kwietnia. Nowe słuchawki będzie można kupić w tym czasie za 249 zł wybierając między dwoma kolorami, białym i czarnym. Huawei FreeBuds 4i wyróżniają się 10-godzinnym czasem pracy na jednym ładowaniu, krystalicznie czystym dźwiękiem dzięki aktywnej redukcji szumów oraz nowoczesnym designem.
Huawei FreeBuds 4i w atrakcyjnej ofercie dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Decathlon, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów – Play i Orange. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.
Sprzedaż Huawei FreeBuds 4i będzie wsparta kampanią marketingową w kanałach digitalowych i w social mediach marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczne wideo promujące najważniejsze cechy produktu, czyli 10-godzinny czas pracy na jednym ładowaniu, aktywną redukcję szumów zapewniającą krystalicznie czysty dźwięk oraz funkcjonalny design. Wideo można obejrzeć pod podanym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=_crWUZKYAWQ.
Jeszcze więcej muzyki i rozmów
Najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4i stworzone zostały przede wszystkim z myślą o młodych, energicznych osobach poszukujących niezawodnych i przystępnych cenowo urządzeń. Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w wytrzymałą baterię o pojemności 55 mAh, która pozwala nawet na 10 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki oraz na 6,5 godziny prowadzenia rozmów z wyłączoną funkcją aktywnej redukcji szumów. W połączeniu z etui ładującym, słuchawki odtwarzają muzykę nawet przez 22 godziny i pozwalają na 14 godzin prowadzenia rozmów.
Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w funkcję szybkiego ładowania – już 10 minut ładowania umożliwia 4-godzinne korzystanie ze słuchawek, a pełne ich naładowanie zajmuje jedynie 60 minut. Słuchawki zamknięte w etui i będące w stanie spoczynku pozostaną naładowane aż do 200 dni, a wyjęte z etui – do 2 dni.
Krystaliczny dźwięk dzięki aktywnej redukcji szumów
Układ dwóch mikrofonów w Huawei FreeBuds 4i pozwala na wykrycie hałasów otoczenia i – za pomocą odwróconej fali dźwiękowej – zredukowanie hałasu do 22 dB. Redukcja szumów zapewnia wysoką jakość rozmów głosowych nawet w trudnych warunkach otoczenia, takich jak jazda na rowerze przy silnym wietrze, przebywanie w transporcie publicznym czy przy ruchliwej ulicy.
Tryb „świadomość” umożliwia natomiast przenikanie głosów i dźwięków ze środowiska do osoby słuchającej, bez konieczności zdejmowania słuchawek, co jest szczególnie przydatne, gdy słuchamy muzyki i jednocześnie z kimś rozmawiamy.
Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w 10-milimetrowe przetworniki dynamiczne, które zapewniają zwiększoną amplitudę i jeszcze mocniejsze basy. W słuchawkach zastosowano również elastyczną membranę z kompozytu polimerowego, która zapewnia wysoką czułość i bogatą dynamikę pozwalającą użytkownikowi usłyszeć więcej szczegółów. Konstrukcja redukująca szum wiatru zapewnia dobrą słyszalność wszystkich efektów dźwiękowych, na przykład podczas jazdy na rowerze.
Funkcjonalny design
Etui ładujące wyróżnia się owalnym, kompaktowym i bardzo nowoczesnym designem, który idealnie mieści się w dłoni. Komfort noszenia jest zapewniony dzięki wygodnemu kształtowi słuchawek oraz możliwości dopasowania ich do kształtu swojego ucha, dzięki silikonowym nakładkom dostępnym w 3 rozmiarach.
Intuicyjna nawigacja
Słuchawki wyposażone są w specjalne czujniki, które umożliwiają łatwe sterowanie odtwarzaniem muzyki, połączeniami głosowymi oraz pozwalają aktywować tryb redukcji szumów lub tryb „świadomość”.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.