Komunikaty PR

HORTEX WPROWADZA NA RYNEK SOKI W INNOWACYJNYM OPAKOWANIU TETRA PAK

2022-02-15  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Hortex właśnie wprowadziła na rynek swoje produkty – w tym flagowy sok jabłkowy – w przyjaznym środowiskowo opakowaniu. Polska jest drugim krajem w Europie, w którym konsumenci mogą sięgnąć po innowacyjne rozwiązanie Tetra Brik® Aseptic 1000 Ultra Edge z zakrętką WingCap™ 30.

Zakrętka opakowania, które aż w 87% składa się z materiałów odnawialnych, jest wykonana z polimerów pochodzenia roślinnego (wyprodukowanych z certyfikowanej trzciny cukrowej) i dzięki specjalnej konstrukcji pozwala uniknąć marnowania żywności. Opakowanie jest lżejsze o 11% w porównaniu z wcześniejszym rozwiązaniem (TPA 1000 HC27 w wersji standardowej). W połączeniu z bardziej zrównoważonym składem obniża to emisję CO2 o 31%. Karton Tetra Pak można poddać pełnemu recyklingowi.

O współpracy z firmą Hortex mówi Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Generalna Tetra Pak na Europę Wschodnią: Nasza rola, zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, pozostaje niezmienna – jest to ścisła współpraca z naszymi klientami, mająca na celu dostarczanie im innowacyjnych oraz przyjaznych środowisku rozwiązań w zakresie pakowania i przetwórstwa żywności. Wprowadzenie nowego, bardziej zrównoważonego opakowania we współpracy z Hortex, jest przykładem takiego działania. Pokazuje, że celem obu firm jest dążenie do zeroemisyjności i odejście od surowców kopalnych na korzyść tych o pochodzeniu roślinnym.

Działania podsumowuje także Piotr Chęcielewski, Dyrektor Marketingu Hortex: Nasza marka znana jest w Polsce i Europie wschodniej od dziesięcioleci, dlatego bierzemy na siebie odpowiedzialność podawania naszym konsumentom produktów najwyższej jakości. Nasze dostępne w Polsce surowce w niemal 100% pochodzą z obszaru nie większego niż 100 km od zakładu, a zespół R&D ciągle pracuje nad innowacjami. Jednak sam produkt to nie wszystko. Dlatego wybieramy najlepsze dostępne opakowania, takie które zapewniają bezpieczeństwo konsumpcji, ale także dbają o planetę. Dlatego wybraliśmy Tetra Pak.

Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic 1000 Ultra Edge z zakrętką WingCap™ 30 na polski rynek jest kolejnym kamieniem milowym na drodze Tetra Pak do stworzenia opakowania, które będzie neutralne klimatycznie i wykonane w całości z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.