Komunikaty PR

home.pl z kampanią wizerunkową

2023-01-10  |  11:05
Biuro prasowe

home.pl z kampanią wizerunkową

9 stycznia 2023 roku rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie, towarzyszyć jej będą liczne działania PR. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft, która wraz z domem mediowym - Media Direction odpowiada także za zakup mediów.

To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl.

„Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług.” – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.

Kampania w centrum uwagi stawia klienta - odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki home.pl, został aktor młodego pokolenia - Kamil Szeptycki.

Za kreację i produkcję spotów odpowiadała agencja Freundschaft. „Nowa kampania ma na celu poinformowanie ludzi biznesu, iż home.pl ma im do zaoferowania znacznie więcej niż większość firm hostingowych. Używając języka marki: albo mogą sami starać się walczyć ze wszystkimi wyzwaniami albo skorzystać z profesjonalnego wsparcia i nowoczesnych rozwiązań home.pl, w zakresie prowadzenia biznesu online.” - mówi Monika Kamińska, senior copywriter Freundschaft.

Rozpoczęta dziś kampania będzie emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych oraz zostanie wsparta działaniami kontentowymi i PRowymi. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Jak wybrać właściwe rozwiązanie bezprzewodowe dla Twojej firmy? Biuro prasowe
2023-03-23 | 12:00

Jak wybrać właściwe rozwiązanie bezprzewodowe dla Twojej firmy?

Technologia bezprzewodowa jest nieodłączną częścią codziennego życia. Podobnie jak w przypadku elektryczności, rzadko zastanawiamy się nad znaczeniem technologii bezprzewodowej,
Internet Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association
2023-03-22 | 01:00

Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association

Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona
Internet Filmy na YouTube zachęcają do fałszywych inwestycji w kryptowaluty
2023-02-14 | 10:00

Filmy na YouTube zachęcają do fałszywych inwestycji w kryptowaluty

Badacze z firmy WithSecure zidentyfikowali sieć kanałów i filmy w serwisie YouTube, które zachęcają użytkowników do korzystania z fałszywych aplikacji internetowych,

Więcej ważnych informacji

Newseria Na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Farmacja

Chorzy na stwardnienie rozsiane zyskują coraz lepszy dostęp do terapii. Udostępnienie podskórnych form podania leków może zrewolucjonizować ich leczenie i jakość życia

Lekarze wskazują, że zmiany w leczeniu stwardnienia rozsianego (SM) są jednym z największych osiągnięć medycyny w ostatnich latach. Wraz z pojawianiem się kolejnych leków i włączaniem ich do refundacji neurolodzy mają możliwość coraz lepszej personalizacji leczenia uwzględniającej styl i plany życiowe pacjenta. To o tyle istotne, że SM jest chorobą młodych ludzi, aktywnych zawodowo i społecznie, często kobiet, które mają plany macierzyńskie. W tym kontekście istotne jest nie tylko szybkie włączenie leczenia, w tym dobór odpowiedniej terapii w zależności od przebiegu choroby i jej intensywności, ale też zwiększanie dostępności nowych, wygodniejszych form podawania leków.

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Edukacja

Czytanie książek już niemowlakom ułatwia im opanowanie języka. Efekty są jeszcze lepsze, jeśli rodzice czytają regularnie

Regularne czytanie książek nawet niemowlętom w wieku poniżej 12 miesięcy ułatwia im opanowanie umiejętności językowych – dowiedli naukowcy z Marshall University School of Medicine. Dotychczas było to potwierdzone u starszych dzieci. Ważna jest jednak systematyczność – rodzice, którzy zobowiązali się czytać jedną książkę dziennie, notowali lepsze postępy językowe swoich pociech. Tymczasem problem opóźnionego rozwoju mowy może dotyczyć nawet 15 proc. polskich dzieci i nie wszystkim udaje się szybko dogonić rówieśników.

Farmacja

Leczenie chorób siatkówki jest w Polsce na światowym poziomie. U wielu pacjentów jednak są one wykrywane zbyt późno

AMD, czyli zwyrodnienie plamki związane z wiekiem, dotyka w Polsce ponad miliona pacjentów. Ciężka, wysiękowa postać tej choroby (nAMD) może prowadzić do szybkiej i całkowitej utraty wzroku. U wielu pacjentów choroba jest rozpoznawana zbyt późno, m.in. z tego względu, że Polacy nie mają w zwyczaju regularnego badania wzroku. Dlatego też chorzy są narażeni na stopniową utratę wzroku, mimo że w ramach programu lekowego chorzy mają dostęp do nowoczesnych terapii, a leczenie schorzeń siatkówki jest w Polsce na wysokim, światowym poziomie. – Zabiegamy o nowe leki, które przekładają się na rzadszą potrzebę poddawania się zastrzykom, ponieważ to jest wielka ulga dla pacjenta, ale również dla systemu – wskazuje Małgorzata Pacholec, prezes Stowarzyszenia Retina AMD Polska.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.