home.pl z kampanią wizerunkową
home.pl z kampanią wizerunkową
9 stycznia 2023 roku rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie, towarzyszyć jej będą liczne działania PR. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft, która wraz z domem mediowym - Media Direction odpowiada także za zakup mediów.
To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl.
„Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług.” – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
Kampania w centrum uwagi stawia klienta - odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki home.pl, został aktor młodego pokolenia - Kamil Szeptycki.
Za kreację i produkcję spotów odpowiadała agencja Freundschaft. „Nowa kampania ma na celu poinformowanie ludzi biznesu, iż home.pl ma im do zaoferowania znacznie więcej niż większość firm hostingowych. Używając języka marki: albo mogą sami starać się walczyć ze wszystkimi wyzwaniami albo skorzystać z profesjonalnego wsparcia i nowoczesnych rozwiązań home.pl, w zakresie prowadzenia biznesu online.” - mówi Monika Kamińska, senior copywriter Freundschaft.
Rozpoczęta dziś kampania będzie emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych oraz zostanie wsparta działaniami kontentowymi i PRowymi. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV).
ZTE Z1320 – stabilne i niezawodne WiFi
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.