Komunikaty PR

Hollywood Hair rusza ze swoją aplikacją

2024-06-05  |  11:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - firma będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, wprowadza na rynek innowacyjną i jedyną tego typu aplikację, jeśli chodzi o salony urody i przedłużania włosów. Dzięki niej można m.in. wirtualnie przedłużyć włosy i zobaczyć efekt z każdej strony w aplikacji. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji (AL) oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Włosowa marka stawia na technologie, przygotowując się do globalnej ekspansji. Już w lipcu br. uruchomi ona swój pierwszy salon w Londynie.

Aplikacja mobilna stworzona przez Hollywood Hair to nowość na rynku. Obecnie nie ma na nim firm, które łączą wszystkie funkcje od rezerwacji wizyt, przez doradztwo, konsultacje on-line, wirtualne przedłużanie włosów i sklep w jednym miejscu poprzez tzw. click w telefonie. Rozwiązanie Hollywood Hair jest pierwszą w Polsce technologią umożliwiającą przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie  technologii AR i AL. Dzięki innowacyjnemu narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem. Marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, pod której szyldem działają salony w Polsce i hiszpańskiej Marbelli, postanowiła jeszcze mocniej wykorzystywać nowe technologie w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu, czego efektem jest stworzona przez nią aplikacja.

- Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i  przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja - mówi Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.

Darmowa aplikacja od Hollywood Hair pozwala na umawianie spotkań, zarządzanie wizytami, wirtualne przedłużanie i wybór włosów. Każdy jej użytkownik będzie posiadał swoją historię i kartę oraz będzie mógł zamówić produkty ze sklepu marki. W aplikacji znajdujeje się także quiz, na którego bazie kobiety będą mogły uzyskiwać informacje i porady na temat pielęgnacji włosów i rozwiązywania problemów z nimi związanych. Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. W ich trakcie wzięto pod uwagę najnowsze nowinki technologiczne.

- Chcemy wyznaczać trendy, być postrzegani jako innowacyjna firma z wizją oraz zbudować markę globalną poprzez wyróżnianie się właśnie tego typu projektami. Nasza aplikacja będzie również działała na rynku brytyjskim, gdzie planowo w lipcu uruchomimy nasz pierwszy salon. Oferowana przez nas możliwość wirtualnego przedłużenia włosów powinna pomóc nam zdobywać nowe klientki, ugruntować naszą pozycję w Polsce i wspierać nas w jej budowaniu na świecie - podkreśla Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.

Nowa aplikacja od Hollywood Hair jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo w trakcie minionych miesięcy firma pracowała nad stworzeniem zupełnie nowego i mocno rozbudowanego systemu CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją.

W planach Hollywood Hair jest rozwój sieci salonów zarówno w Polsce, jak i za granicą. W tym roku firma ruszy z ekspansją rynku w Wielkiej Brytanii, a pierwszy tamtejszy salon działający pod jej szyldem zostanie otwarty w Londynie. Marka zamierza stworzyć w Anglii sieć salonów podobną do tej funkcjonującej w Polsce.

Dane wskazują, że globalny rynek sztucznej inteligencji w branży kosmetycznej był wart 216,12 mln dolarów w 2020 roku. Przewiduje się, że do 2027 roku osiągnie on wartość 1,26 miliarda dolarów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.