Komunikaty PR

Hisense rozpoczyna drugi rok partnerstwa z Paris Saint-Germain

2021-08-17  |  14:00
Biuro prasowe

Po dobrym pierwszym sezonie, firma Hisense – jeden z liderów rynku RTV i AGD – rozpoczyna drugi rok partnerstwa z jednym z największych piłkarskich klubów świata, Paris Saint-Germain. Nadal z Neymarem i składem zasilonym takimi zawodnikami jak Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, Hisense z niecierpliwością czeka na fantastyczne rezultaty PSG w nowym sezonie.

Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej wspópracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będa cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący – komentuje Candy Pang, Global General Marketing Manager w Hisense.

Pierwszy rok partnerstwa napędził ogromną sprzedaż, pomógł też podnieść świadomość marki zarówno w Europie jak i na świecie. Wspólna kampania marketingowa z początku roku – „Szczegóły robią różnicę”, odbiła się szerokim echem w internecie i spotkała się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. Brali w niej udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe.

Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania Szczegóły robią różnicę, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy sie doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie – powiedział Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w Paris Saint-Germain.

Wkraczając w drugi rok partnerstwa, Hisense dostarczy do klubu szeroką gamę innowacyjnych urządzeń. Stworzy także specjalną strefę produktową na stadionie Parc des Princes, aby fani mogli z bliska poznać funkcjonalność produktów marki.

Hisense kontynuuje wspieranie najważniejszych wydarzeń sportowych na całym świecie. Niedawno mieliśmy okazję być partnerami piłkarskiego święta EURO 2020, wspieramy również Finały Ligi Narodów UEFA, a w przyszłym roku angażujemy się w Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. To dla nas niezmiernie ważne, aby produkty Hisense swoją jakością i zaawansowaniem technologicznym zdobywały uznanie wśród kibiców na całym świecie. Partnerstwa biznesowe z tak uznanymi wydarzeniami, a także klubami o takiej renomie jak Paris Saint-Germain potwierdzają, że Hisense to kluczowy gracz na rynku RTVKinga Zwierzchowska, Head of Sales, Grupa Hisense Polska.

Od rozpoczęcia współpracy w sierpniu 2020 roku do zakończenia sezonu w maju 2021 roku, na rynku francuskim odnotowano wzrost przychodów o 101%. Szacuje się, że w pierwszych 6 miesiącach 2021 roku sprzedaż telewizorów wzrośnie o 100%, wspierana przez 6% wzrost świadomości marki.

Rosnąca popularność klubu i stale powiększająca się liczba fanów sprawiły, że wzrost sprzedaży odnotowano także na innych rynkach, w tym w Ameryce Południowej. W Chile współpraca Hisense z PSG przyczyniła się wzrostem sprzedaży telewizorów o ponad 350%, podczas gdy przychody ze sprzedaży urządzeń AGD wzrosły o 940%. Dla przykładu, w Panamie w okresie od sierpnia 2020 do maja 2021, sprzedaż telewizorów wzrosła o 499%. Także w tym okresie, w Kolumbii marka zadbała o rozwinięcie sieci lokalnych partnerów kanałowych, podobnie stało się w Argentynie.

Dzięki partnerstwom biznesowym Hisense celebruje swoją obecność na światowej scenie producentów elektroniki użytkowej, eksportując swoje urządzenia do ponad 160 krajów i regionów.

Bądź na bieżąco z wszystkimi wiadomościami o Hisense i PSG: www.global.hisense.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.