Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie
Hisense już piąty rok z rzędu znalazł się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie w rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« przygotowanym przez Google i Kantar. Hisense zajął 7. miejsce i najwyższą pozycję wśród firm z sektora AGD.
»Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« obejmuje 50 najbardziej znanych na całym świecie chińskich marek. Jubileuszowa piąta edycja tego raportu jest kamieniem milowym dla chińskich firm, które z powodzeniem zintegrowały procesy globalizacji ze swoimi modelami biznesowymi. Globalne przedsiębiorstwo Hisense po raz kolejny znalazło się w pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku. Hisense uplasował się również w pierwszej dziesiątce inauguracyjnego rankingu „wschodzących gwiazd” – »BrandZ TOP 20 Chinese Brand Stars (Emerging Markets)«. W obu rankingach Hisense zajął pierwsze miejsce w kategorii AGD.
W rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« Hisense jest jednym z pionierów wśród chińskich globalnych producentów. Hisense Group zrzesza znane na całym świecie marki, między innymi Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. W ciągu ostatnich kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją obecność na rynkach międzynarodowych, zbudowała silną sieć dystrybucji i wzmocniła globalną rozpoznawalność marki. Niezależnie od pandemii koronawirusa, Hisense kontynuuje realizację założonych celów: wzmocnienie globalnej obecności i dalsze budowanie silnej sieci niezależnych marek.
Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD rozpoczął właśnie komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. Podczas pierwszej konferencji prasowej w Polsce producent zaprezentował szerokie portfolio produktów dostępnych dla polskich konsumentów. W ofercie są już dostępne telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED – oraz telewizory laserowe o ultrakrótkim rzucie z serii LASER TV, urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, a także pralki i klimatyzatory. Zapowiedzianą nowością, która już w lipcu pojawi się w sprzedaży w Polsce, jest Sonic Screen Laser TV – pierwszy na rynku telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.