Komunikaty PR

Hardis Group otwiera oddział w Polsce

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, otwiera w Polsce spółkę Hardis Group Polska z siedzibą w Warszawie, umacniając swoją pozycję lidera rozwiązań logistycznych na europejskim rynku. Hardis Group chce zaznaczyć swoją obecność w Europie Środkowej, gdzie oprogramowanie do zarządzania magazynami – Reflex WMS jest już używane przez międzynarodowych dostawców usług logistycznych.

 

Reflex rozwiązania do zarządzania logistyką

 

Pakiet oprogramowania Reflex optymalizuje wszystkie operacje logistyczne w fabrykach, magazynach i punktach sprzedaży detalicznej. Z rozwiązań Hardis Group na całym świecie korzysta 320 firm w 1100 magazynach. Ponadto oprogramowanie zostało uznane przez firmę Gartner za jedno z wiodących rozwiązań na europejskim rynku wśród narzędzi do zarządzania magazynem. Służy do optymalizacji wyzwań logistycznych najbardziej dynamicznych sektorów biznesu, takich jak e-commerce, dostawcy usług logistycznych, handel detaliczny, FMCG, przemysł farmaceutyczny i rolno-spożywczy. Pakiet Reflex to ponad 25 lat badań, rozwoju i wdrożeń. Jest modułowy i w pełni konfigurowalny, pomagając zapewnić przewagę konkurencyjną w logistyce.

 

Polska: niezwykle dynamiczny rynek

 

Wybór Polski wynika z silnej dynamiki gospodarczej kraju, jego strategicznej pozycji w Europie oraz wiodącej pozycji w dziedzinie logistyki. Dla Hardis Group Polska jest już znanym rynkiem. Grupa współpracuje z największymi międzynarodowymi dostawcami usług logistycznych, takimi jak FM Logistic, dla których Reflex WMS jest rdzeniem logistycznego systemu informatycznego.

 

Nowa polska lokalizacja Grupy Hardis wpisuje się w strategię rozwoju działań wokół oprogramowania Reflex na arenie międzynarodowej. Strategia zapoczątkowana w 2017 r. opiera się przede wszystkim na rozszerzeniu zakresu funkcjonalnego oferowanych przez nią rozwiązań: poprzez szczególnie znaczące prace badawczo-rozwojowe (14% sprzedaż w 2020 r. i podobna prognoza na 2021 r.).

 

Nowa siedziba Hardis Group w Polsce to kolejny krok w kierunku rozwoju  europejskiej działalności firmy, bazujący na pozytywnej obserwacji poziomu  dojrzałości spółek Hardis Group.

 

„Podczas gdy rok 2020 zamknął się stabilnym wolumenem biznesowym w  Hiszpanii, pomimo podpisania nowych dużych kontraktów, holenderska spółka  zależna odnotowała przyspieszenie o 57% i stanowi prawie jedną czwartą potencjału  projektów łańcucha dostaw w ramach grupy. To dobry wynik. Mamy ambicje iść dalej  i otwierać nowe oddziały” - podsumowuje Nicolas Odet, prezes Hardis Group.

 

 

Łańcuch dostaw: pionierska ekspansja Grupy Hardis w Europie

 

Głównym celem tej nowej lokalizacji, podobnie jak poprzednio w Hiszpanii i Holandii, jest przede wszystkim zacieśnienie współpracy z polskimi klientami poprzez stworzenie możliwości lokalnego zarządzania projektami. Działy operacyjne, sprzedażowe i marketingowe, które będą odpowiedzialne za budowanie marki, rozwój jej działań handlowych i budowanie polskiego zespołu, zostaną zatem powierzone lokalnym zespołom.

 

„Aktywnie rekrutujemy, szczególnie konsultantów, którzy pomagają naszym klientom we wdrażaniu naszych rozwiązań w Polsce” - wyjaśnia Cécile Arnaud, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w firmie Hardis Group.

 

 

O Hardis Group

 

Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, jest zaangażowana w przyspieszenie transformacji cyfrowej łańcuchów wartości, systemów informatycznych
i łańcucha dostaw swoich klientów.

 

Jej zespoły wspierają strategiczne, organizacyjne i technologiczne transformacje firm w celu zwiększenia ich przewagi konkurencyjnej. Projektują, rozwijają i integrują zróżnicowane rozwiązania, wykorzystując najbardziej innowacyjne technologie (chmura, platformy, sztuczna inteligencja, IoT, robotyka itp.). Pakiet oprogramowania Reflex Grupy Hardis i dron do inwentaryzacji Eyesee umożliwiają międzynarodowym firmom sprostanie wyzwaniom związanym z wydajnymi operacjami logistycznymi w magazynach, fabrykach i sklepach na całym świecie.

 

Założona w 1984 roku, Hardis Group działa w oparciu o kreatywność i rozwój swoich 1200 pracowników, 
a także długoterminowe zaufanie 2500 klientów. Grupa Hardis osiągnęła przychody w wysokości 119,4 mln euro w 2020 roku. Posiada biura w Grenoble (siedziba główna), Paryżu, Lyonie, Lille, Nantes, Bordeaux, Madrycie, Utrechcie i Warszawie.

www.hardis-group.com/en

www.reflex-logistics.com/en

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.