Komunikaty PR

Hardis Group otwiera oddział w Polsce

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, otwiera w Polsce spółkę Hardis Group Polska z siedzibą w Warszawie, umacniając swoją pozycję lidera rozwiązań logistycznych na europejskim rynku. Hardis Group chce zaznaczyć swoją obecność w Europie Środkowej, gdzie oprogramowanie do zarządzania magazynami – Reflex WMS jest już używane przez międzynarodowych dostawców usług logistycznych.

 

Reflex rozwiązania do zarządzania logistyką

 

Pakiet oprogramowania Reflex optymalizuje wszystkie operacje logistyczne w fabrykach, magazynach i punktach sprzedaży detalicznej. Z rozwiązań Hardis Group na całym świecie korzysta 320 firm w 1100 magazynach. Ponadto oprogramowanie zostało uznane przez firmę Gartner za jedno z wiodących rozwiązań na europejskim rynku wśród narzędzi do zarządzania magazynem. Służy do optymalizacji wyzwań logistycznych najbardziej dynamicznych sektorów biznesu, takich jak e-commerce, dostawcy usług logistycznych, handel detaliczny, FMCG, przemysł farmaceutyczny i rolno-spożywczy. Pakiet Reflex to ponad 25 lat badań, rozwoju i wdrożeń. Jest modułowy i w pełni konfigurowalny, pomagając zapewnić przewagę konkurencyjną w logistyce.

 

Polska: niezwykle dynamiczny rynek

 

Wybór Polski wynika z silnej dynamiki gospodarczej kraju, jego strategicznej pozycji w Europie oraz wiodącej pozycji w dziedzinie logistyki. Dla Hardis Group Polska jest już znanym rynkiem. Grupa współpracuje z największymi międzynarodowymi dostawcami usług logistycznych, takimi jak FM Logistic, dla których Reflex WMS jest rdzeniem logistycznego systemu informatycznego.

 

Nowa polska lokalizacja Grupy Hardis wpisuje się w strategię rozwoju działań wokół oprogramowania Reflex na arenie międzynarodowej. Strategia zapoczątkowana w 2017 r. opiera się przede wszystkim na rozszerzeniu zakresu funkcjonalnego oferowanych przez nią rozwiązań: poprzez szczególnie znaczące prace badawczo-rozwojowe (14% sprzedaż w 2020 r. i podobna prognoza na 2021 r.).

 

Nowa siedziba Hardis Group w Polsce to kolejny krok w kierunku rozwoju  europejskiej działalności firmy, bazujący na pozytywnej obserwacji poziomu  dojrzałości spółek Hardis Group.

 

„Podczas gdy rok 2020 zamknął się stabilnym wolumenem biznesowym w  Hiszpanii, pomimo podpisania nowych dużych kontraktów, holenderska spółka  zależna odnotowała przyspieszenie o 57% i stanowi prawie jedną czwartą potencjału  projektów łańcucha dostaw w ramach grupy. To dobry wynik. Mamy ambicje iść dalej  i otwierać nowe oddziały” - podsumowuje Nicolas Odet, prezes Hardis Group.

 

 

Łańcuch dostaw: pionierska ekspansja Grupy Hardis w Europie

 

Głównym celem tej nowej lokalizacji, podobnie jak poprzednio w Hiszpanii i Holandii, jest przede wszystkim zacieśnienie współpracy z polskimi klientami poprzez stworzenie możliwości lokalnego zarządzania projektami. Działy operacyjne, sprzedażowe i marketingowe, które będą odpowiedzialne za budowanie marki, rozwój jej działań handlowych i budowanie polskiego zespołu, zostaną zatem powierzone lokalnym zespołom.

 

„Aktywnie rekrutujemy, szczególnie konsultantów, którzy pomagają naszym klientom we wdrażaniu naszych rozwiązań w Polsce” - wyjaśnia Cécile Arnaud, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w firmie Hardis Group.

 

 

O Hardis Group

 

Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, jest zaangażowana w przyspieszenie transformacji cyfrowej łańcuchów wartości, systemów informatycznych
i łańcucha dostaw swoich klientów.

 

Jej zespoły wspierają strategiczne, organizacyjne i technologiczne transformacje firm w celu zwiększenia ich przewagi konkurencyjnej. Projektują, rozwijają i integrują zróżnicowane rozwiązania, wykorzystując najbardziej innowacyjne technologie (chmura, platformy, sztuczna inteligencja, IoT, robotyka itp.). Pakiet oprogramowania Reflex Grupy Hardis i dron do inwentaryzacji Eyesee umożliwiają międzynarodowym firmom sprostanie wyzwaniom związanym z wydajnymi operacjami logistycznymi w magazynach, fabrykach i sklepach na całym świecie.

 

Założona w 1984 roku, Hardis Group działa w oparciu o kreatywność i rozwój swoich 1200 pracowników, 
a także długoterminowe zaufanie 2500 klientów. Grupa Hardis osiągnęła przychody w wysokości 119,4 mln euro w 2020 roku. Posiada biura w Grenoble (siedziba główna), Paryżu, Lyonie, Lille, Nantes, Bordeaux, Madrycie, Utrechcie i Warszawie.

www.hardis-group.com/en

www.reflex-logistics.com/en

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.