Komunikaty PR

Fanex wprowadził rebranding opakowań i zapowiada kolejne zmiany

2017-08-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Do pobrania info.pras. ( 0 MB )

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Firma zastosowała awangardowe i wyróżniające się butelki w czarnym kolorze, uprościła etykiety oraz zastosowała na nich nowatorskie oznakowania numeryczne. Fanex zapowiada również gruntowną przebudowę strony internetowej oraz e-sklepu marki, licząc na szersze dotarcie także do klientów detalicznych.

Główną ideą zmiany wizerunku Fanex jest podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz szerokiego portfolio jej sosów i dodatków do gastronomii – firma obecnie posiada w swojej ofercie ponad 50 dobrze sprzedających się produktów. Wprowadzenie eleganckich i wyróżniających się butelek w czarnym kolorze, odzwierciedla wysokowartościową jakość produktów firmy oraz podążanie marki za rynkowymi trendami designu opakowań. Ma także symbolizować pozycję Fanexu, jako lidera w swojej branży, tj. marki która poprzedni rok zakończyła z 15% wzrostem sprzedaży.

- Jak pokazują badania rynku, w Polsce zauważalny jest coraz większy popyt na produkty spożywcze Premium oraz wyroby oparte o naturalne składniki i zasadę tzw. czystej etykiety. Zmieniając kolor opakowań na czarny, chcemy zasygnalizować, że produkty naszej marki są ponadprzeciętnej jakości Premium. Ponadto czerń to ostatnio wielki hit kolorystyczny w gastronomii, a my chcemy podążać za ciekawymi trendami, zachowując naszą ponadczasową jakość – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex. 

Etykiety produktów zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej, na pierwszy rzut oka, odszukać wybrane receptury spośród szerokiej, gamy ponad 50-ciu wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży. Numeracja w znaczący sposób uporządkowała portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno określają przykłady zastosowania poszczególnych sosów i dodatków. Zmieniła się też wielkość etykiet - stały się szersze, a na ich brzegach pojawiły się dodatkowe identyfikacje produktu widoczne niezależnie od tego, w którą stronę zwrócone jest opakowanie.

Już niebawem Fanex wprowadzi zupełnie nową stronę wizerunkową marki oraz diametralnie odświeżoną platformę sklepu internetowego. Z jednej strony celem tych działań jest - jak w przypadku opakowań – odświeżenie wizerunku marki, z drugiej zaś jeszcze szersze dotarcie z ofertą produktową do oczekujących na nią klientów detalicznych.

- Od lat jesteśmy nastawieni głównie na sprzedaż naszych wyrobów w kanale B2B. Coraz częściej dostajemy jednak sygnały od Klientów indywidualnych, którzy po spróbowaniu wyrobów Fanex, np. w punktach typu convenience store pytają o szerszą dostępność naszych produktów w sprzedaży detalicznej. Postanowiliśmy zatem rozbudować nasz sklep internetowy oraz wprowadzić w nim szereg nowych produktów, funkcjonalności i udogodnień. Efekty będą widoczne już niebawem – dodaje Piotr Kubiczek.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się od 1988 roku produkcją: sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych.  Firma jest prywatną, rodzinną  spółką z polskim kapitałem.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie na wyrobach zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane własnym logo „Fanex” (to około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne, tworzone na specjalne potrzeby Klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta: „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba Biuro prasowe
2021-04-09 | 10:00

Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba

Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w związku z niesłabnąca popularnością dań typu kebab w Polsce, wprowadza na rynek swój autorski Sos
Handel Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee
2021-04-07 | 13:35

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok
Handel Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie
2021-04-01 | 11:00

Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie

Przygotowując się do Świąt wielkanocnych, polscy konsumenci wydają więcej niż zazwyczaj. Czas z najbliższymi przy stole wymaga odpowiednich przygotowań związanych z ustaleniem

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse i bankowość

Pandemia i unijne prawo zrewolucjonizowały polską bankowość. W polskich bankach pojawia się coraz więcej nowych technologii

Pandemia stała się katalizatorem zmian w bankowości. Przyspieszyła procesy wykorzystywania nowych technologii zapoczątkowane już wcześniej, zwiększając ich świadomość w coraz szerszej grupie użytkowników. Zmiany przyspieszyło też wejście w życie dyrektywy PSD2 – to dzięki niej poprzez jedno konto można mieć wgląd we wszystkie prowadzone rachunki. Dodatkowo coraz łatwiej jest założyć konto zdalnie. Pomagają w tym narzędzia, które pozwalają na cyfrowe potwierdzenie tożsamości.

Medycyna

Płuca do przeszczepu dzięki innowacyjnemu urządzeniu mogą być utrzymane przez pół doby w warunkach fizjologicznych. Taka procedura medyczna bywa ostatnim ratunkiem po ciężkim przebiegu COVID-19

Dzięki urządzeniu OCS Lung płuca pobrane od dawcy można przechowywać do 12 godzin w warunkach zbliżonych do tych, jakie panują w ciele żyjącego człowieka. Standardowo narząd poza organizmem może wytrzymać w warunkach hipotermii maksymalnie do czterech godzin. Przeszczep jest jedyną drogą ratunku dla pacjentów, którzy w wyniku choroby COVID-19 doznali nieodwracalnego uszkodzenia płuc. W szpitalu w Zabrzu udało się w ten sposób ocalić życie sześciu osób.