Komunikaty PR

Designer Outlet Warszawa: innowacyjne podejście do badania jakości obsługi

2019-03-25  |  10:00
Biuro prasowe
  • Głównym czynnikiem wpływającym na lojalność klientów jest poziom obsługi: w 69% przypadków przyczyną odejścia klienta do konkurencji stanowi niesatysfakcjonująca obsługa klienta.[1]
  • Zwykły audyt z wykorzystaniem tzw. tajemniczego klienta nie wystarcza, aby odzwierciedlić faktyczny stan jakości obsługi i poziomu satysfakcji klienta.
  • Innowacyjne narzędzie badawcze stosuje w tym zakresie Designer Outlet Warszawa, który wprowadził jeszcze w 2017 roku dodatkowe badanie wśród klientów – Meet&Greet.

Duża konkurencja wśród marek dostępnych na rynku oraz centrów handlowych, które ma do wyboru współczesny konsument, wymusza stosowanie zaawansowanej analizy zachowań i badania satysfakcji klienta. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców. Takie podejście to fundament skutecznego zarządzania centrum.

Innowacyjność

Metodologie, jakie stosuje Designer Outlet Warszawa, wyróżniają się spośród innych na rynku. Otóż oprócz klasycznego badania „Tajemniczego Klienta” (Mystery Shopper), wprowadzono nowe badanie  pod nazwą „Meet&Greet”.

- W nowoczesnej obsłudze klienta standardowe podejście to już za mało, aby być skutecznym. Badanie Meet&Greet to uzupełnienie jednego z bardziej popularnych badań Mystery Shopper. Polega na ocenie pierwszego wrażenia po wejściu do sklepu. A ten fakt często wpływa na chęć kontynuacji zakupów w wybranym miejscu. Dzięki zastosowaniu obu metod otrzymujemy komplementarną opinię klientów. Pomaga nam to w utrzymywaniu najwyżej jakości obsługi odwiedzających centrum – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Oba badania realizowane są systematycznie i z dużą częstotliwością w każdym ze sklepów w Designer Outlet Warszawa. Powtarzalność badań na przestrzeni kilku miesięcy pozwala wyeliminować przypadkowość i daje szeroki obraz poziomu obsługi w sklepie danej marki.

Od czystości i oświetlenia po przestrzeganie zasad rabatowych

W przypadku badania głównego Mystery Shopper audytorzy przeprowadzają wizyty zgodnie z określonym scenariuszem. Bezpośrednio po badaniu każdy z audytorów uzupełnia ankietę oceniającą poziom jakości obsługi. Raport, który ostatecznie trafia do marki, uzupełniony jest także o zdjęcia
z wizyty, co uwiarygadnia cały proces oraz osiągnięty wynik.

- Każdy z naszych najemców wie, że otwierając sklep w naszym centrum, musi dostosować się do obowiązujących w Designer Outlet Warszawa wysokiej jakości standardów. Oprócz nowoczesnej obsługi klienta, konieczne jest, aby wszystkie salony wyglądały nienagannie, dlatego sprawdzany jest poziom czystości czy odpowiedniego oświetlenia. Ponadto kolejnym i niezwykle ważnym z badanych elementów jest dostosowanie swojej oferty do warunków centrum handlowego typu outlet, czyli przestrzeganie przez markę zasady minimalnego rabatu 30% od ceny regularnej Julita Plewowska, Retail Manager Designer Outlet Warszawa.

Audytorzy wyznaczani do realizacji wszystkich ankiet muszą spełniać określone kryteria, które są konsekwentnie weryfikowane i uaktualniane. Jednym z istotnych elementów w przeprowadzaniu badań obsługi klienta jest dostosowanie profilu audytorów do profilu faktycznych klientów Designer Outlet Warszawa. Co więcej, dzięki częstym wizytom Tajemniczych Klientów, managerowie marek otrzymują dodatkowe narzędzie do pracy ze swoimi zespołami.

___

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych,
w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje
do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

 

 


[1] Badania Satysfakcji Klienta prowadzone przez EFQM, 2018

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.