Komunikaty PR

Designer Outlet Warszawa: innowacyjne podejście do badania jakości obsługi

2019-03-25  |  10:00
Biuro prasowe
  • Głównym czynnikiem wpływającym na lojalność klientów jest poziom obsługi: w 69% przypadków przyczyną odejścia klienta do konkurencji stanowi niesatysfakcjonująca obsługa klienta.[1]
  • Zwykły audyt z wykorzystaniem tzw. tajemniczego klienta nie wystarcza, aby odzwierciedlić faktyczny stan jakości obsługi i poziomu satysfakcji klienta.
  • Innowacyjne narzędzie badawcze stosuje w tym zakresie Designer Outlet Warszawa, który wprowadził jeszcze w 2017 roku dodatkowe badanie wśród klientów – Meet&Greet.

Duża konkurencja wśród marek dostępnych na rynku oraz centrów handlowych, które ma do wyboru współczesny konsument, wymusza stosowanie zaawansowanej analizy zachowań i badania satysfakcji klienta. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców. Takie podejście to fundament skutecznego zarządzania centrum.

Innowacyjność

Metodologie, jakie stosuje Designer Outlet Warszawa, wyróżniają się spośród innych na rynku. Otóż oprócz klasycznego badania „Tajemniczego Klienta” (Mystery Shopper), wprowadzono nowe badanie  pod nazwą „Meet&Greet”.

- W nowoczesnej obsłudze klienta standardowe podejście to już za mało, aby być skutecznym. Badanie Meet&Greet to uzupełnienie jednego z bardziej popularnych badań Mystery Shopper. Polega na ocenie pierwszego wrażenia po wejściu do sklepu. A ten fakt często wpływa na chęć kontynuacji zakupów w wybranym miejscu. Dzięki zastosowaniu obu metod otrzymujemy komplementarną opinię klientów. Pomaga nam to w utrzymywaniu najwyżej jakości obsługi odwiedzających centrum – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Oba badania realizowane są systematycznie i z dużą częstotliwością w każdym ze sklepów w Designer Outlet Warszawa. Powtarzalność badań na przestrzeni kilku miesięcy pozwala wyeliminować przypadkowość i daje szeroki obraz poziomu obsługi w sklepie danej marki.

Od czystości i oświetlenia po przestrzeganie zasad rabatowych

W przypadku badania głównego Mystery Shopper audytorzy przeprowadzają wizyty zgodnie z określonym scenariuszem. Bezpośrednio po badaniu każdy z audytorów uzupełnia ankietę oceniającą poziom jakości obsługi. Raport, który ostatecznie trafia do marki, uzupełniony jest także o zdjęcia
z wizyty, co uwiarygadnia cały proces oraz osiągnięty wynik.

- Każdy z naszych najemców wie, że otwierając sklep w naszym centrum, musi dostosować się do obowiązujących w Designer Outlet Warszawa wysokiej jakości standardów. Oprócz nowoczesnej obsługi klienta, konieczne jest, aby wszystkie salony wyglądały nienagannie, dlatego sprawdzany jest poziom czystości czy odpowiedniego oświetlenia. Ponadto kolejnym i niezwykle ważnym z badanych elementów jest dostosowanie swojej oferty do warunków centrum handlowego typu outlet, czyli przestrzeganie przez markę zasady minimalnego rabatu 30% od ceny regularnej Julita Plewowska, Retail Manager Designer Outlet Warszawa.

Audytorzy wyznaczani do realizacji wszystkich ankiet muszą spełniać określone kryteria, które są konsekwentnie weryfikowane i uaktualniane. Jednym z istotnych elementów w przeprowadzaniu badań obsługi klienta jest dostosowanie profilu audytorów do profilu faktycznych klientów Designer Outlet Warszawa. Co więcej, dzięki częstym wizytom Tajemniczych Klientów, managerowie marek otrzymują dodatkowe narzędzie do pracy ze swoimi zespołami.

___

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych,
w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje
do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

 

 


[1] Badania Satysfakcji Klienta prowadzone przez EFQM, 2018

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sprzęt i gadżety

Pandemia napędziła rekordową sprzedaż komputerów, zwłaszcza w segmencie laptopów. Boom na rynku jest jednak chwilowy [DEPESZA]

W wyniku restrykcji pandemicznych wzrosło zainteresowanie komputerami osobistymi. Masowe przechodzenie pracowników na model pracy zdalnej oraz postawienie na edukację domową wymusiło na wielu firmach oraz użytkownikach zakup nowego sprzętu. Z szacunków firmy analitycznej Gartner wynika, że w drugim kwartale 2020 roku sprzedano 64,8 mln komputerów, a motorem napędowym tego sektora gospodarki okazały się urządzenia mobilne.

Kosmos i lotnictwo

Nadchodzi era odkryć w kosmosie. Nowe dyrektywy NASA zapewnią bezpieczeństwo biologiczne ciałom niebieskim i umożliwią dalszą eksplorację kosmosu [DEPESZA]

Ciała niebieskie, które mogły kiedyś mieć środowisko odpowiednie do życia, są szczególnie wrażliwe na skażenie mikrobiologiczne. Ochrona planetarna polega nie tylko na ochronie ciał Układu Słonecznego przed zanieczyszczeniem przez życie na Ziemi, ale też na ochronie Ziemi. Biuro Ochrony Planetarnej NASA promuje odpowiedzialną eksplorację Układu Słonecznego, dlatego niedawno ogłosiło dwie nowe dyrektywy dotyczące ochrony planet w przypadku misji na Księżyc i Marsa. – Te nowe wytyczne otworzą nową erę odkryć – przekonuje Jim Bridenstine, administrator NASA.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.