Komunikaty PR

Designer Outlet Warszawa: innowacyjne podejście do badania jakości obsługi

2019-03-25  |  10:00
Biuro prasowe
  • Głównym czynnikiem wpływającym na lojalność klientów jest poziom obsługi: w 69% przypadków przyczyną odejścia klienta do konkurencji stanowi niesatysfakcjonująca obsługa klienta.[1]
  • Zwykły audyt z wykorzystaniem tzw. tajemniczego klienta nie wystarcza, aby odzwierciedlić faktyczny stan jakości obsługi i poziomu satysfakcji klienta.
  • Innowacyjne narzędzie badawcze stosuje w tym zakresie Designer Outlet Warszawa, który wprowadził jeszcze w 2017 roku dodatkowe badanie wśród klientów – Meet&Greet.

Duża konkurencja wśród marek dostępnych na rynku oraz centrów handlowych, które ma do wyboru współczesny konsument, wymusza stosowanie zaawansowanej analizy zachowań i badania satysfakcji klienta. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców. Takie podejście to fundament skutecznego zarządzania centrum.

Innowacyjność

Metodologie, jakie stosuje Designer Outlet Warszawa, wyróżniają się spośród innych na rynku. Otóż oprócz klasycznego badania „Tajemniczego Klienta” (Mystery Shopper), wprowadzono nowe badanie  pod nazwą „Meet&Greet”.

- W nowoczesnej obsłudze klienta standardowe podejście to już za mało, aby być skutecznym. Badanie Meet&Greet to uzupełnienie jednego z bardziej popularnych badań Mystery Shopper. Polega na ocenie pierwszego wrażenia po wejściu do sklepu. A ten fakt często wpływa na chęć kontynuacji zakupów w wybranym miejscu. Dzięki zastosowaniu obu metod otrzymujemy komplementarną opinię klientów. Pomaga nam to w utrzymywaniu najwyżej jakości obsługi odwiedzających centrum – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Oba badania realizowane są systematycznie i z dużą częstotliwością w każdym ze sklepów w Designer Outlet Warszawa. Powtarzalność badań na przestrzeni kilku miesięcy pozwala wyeliminować przypadkowość i daje szeroki obraz poziomu obsługi w sklepie danej marki.

Od czystości i oświetlenia po przestrzeganie zasad rabatowych

W przypadku badania głównego Mystery Shopper audytorzy przeprowadzają wizyty zgodnie z określonym scenariuszem. Bezpośrednio po badaniu każdy z audytorów uzupełnia ankietę oceniającą poziom jakości obsługi. Raport, który ostatecznie trafia do marki, uzupełniony jest także o zdjęcia
z wizyty, co uwiarygadnia cały proces oraz osiągnięty wynik.

- Każdy z naszych najemców wie, że otwierając sklep w naszym centrum, musi dostosować się do obowiązujących w Designer Outlet Warszawa wysokiej jakości standardów. Oprócz nowoczesnej obsługi klienta, konieczne jest, aby wszystkie salony wyglądały nienagannie, dlatego sprawdzany jest poziom czystości czy odpowiedniego oświetlenia. Ponadto kolejnym i niezwykle ważnym z badanych elementów jest dostosowanie swojej oferty do warunków centrum handlowego typu outlet, czyli przestrzeganie przez markę zasady minimalnego rabatu 30% od ceny regularnej Julita Plewowska, Retail Manager Designer Outlet Warszawa.

Audytorzy wyznaczani do realizacji wszystkich ankiet muszą spełniać określone kryteria, które są konsekwentnie weryfikowane i uaktualniane. Jednym z istotnych elementów w przeprowadzaniu badań obsługi klienta jest dostosowanie profilu audytorów do profilu faktycznych klientów Designer Outlet Warszawa. Co więcej, dzięki częstym wizytom Tajemniczych Klientów, managerowie marek otrzymują dodatkowe narzędzie do pracy ze swoimi zespołami.

___

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych,
w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje
do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

 

 


[1] Badania Satysfakcji Klienta prowadzone przez EFQM, 2018

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Oferta „Niska cena cały rok w Costa Coffee Biuro prasowe
2021-03-05 | 12:12

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw,
Handel Wiosenne nowości od Wawelu
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Przyspiesza cyfryzacja polskiej służby zdrowia. Powstaje centralna baza wszystkich przypadków nowotworów

Już za niewiele ponad rok w miejsce działającego od lat 50. Krajowego Rejestru Nowotworów ma powstać elektroniczny rejestr pod nazwą e-KRN+. To doskonała informacja dla lekarzy onkologów i pacjentów chorych na nowotwory. Dzięki cyfryzacji zbieranych od kilkudziesięciu lat informacji na temat przypadków chorób onkologicznych nowa platforma ułatwi kreowanie polityki onkologicznej w Polsce. Rejestr pozwoli na publiczny dostęp do danych pacjenta na poziomie centralnym, ale dane osobowe będą zanonimizowane. Eksperci i lekarze będą mieli łatwiejszy dostęp do danych w celu analizy profilaktyki leczenia, jak również epidemiologii.

Kosmos i lotnictwo

W 2025 roku ruszy budowa pierwszej prywatnej stacji kosmicznej. Amerykański start-up chce wytworzyć w kosmosie sztuczną grawitację [DEPESZA]

Świat wkracza w nową erę turystyki kosmicznej. NASA w styczniu 2022 roku otworzy Międzynarodową Stację Kosmiczną dla trzech turystów, których dostarczy rakieta SpaceX. Orion Span zaproponował czterogwiazdkowy hotel kosmiczny o nazwie Aurora Station, który ma przyjąć pierwszych gości w 2022 roku. Gateway Foundation, start-up z Kalifornii, planuje prawdopodobnie najbardziej ambitny projekt. W 2025 roku chce rozpocząć budowę prywatnej stacji kosmicznej Voyager ze sztuczną grawitacją. – To będzie kolejna rewolucja przemysłowa – przekonuje John Blincow, dyrektor generalny Gateway Foundation.