Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase
Ten pokrowiec pasuje do iPhone’ów od 12 do 15, a jego silny magnes sprawia, że mocno i bezpiecznie przywiera do tyłu smartfona. Do dwóch kieszonek wystarczy wsunąć kartę bankomatową, dokumenty lub gotówkę. Etui jest kompatybilne ze wszystkimi oryginalnymi produktami Apple MagSafe i Hama MagLine.
Marka Hama wprowadziła na rynek etui na karty płatnicze MagCase do iPhone'ów 12/13/14/15. To eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie łączy w sobie nowoczesny design z praktycznymi funkcjami, odpowiadając na potrzeby współczesnych użytkowników smartfonów. Po prostu mocno ogranicza potrzebę noszenia wszędzie ze sobą wypchanego po brzegi tradycyjnego portfela.
Nowość od niemieckiego producenta przybiera formę czarnego kwadratowego pokrowca ze skóry PVC o wymiarach: szerokość 1,2 cm, wysokość 19,5 cm, głębokość 9 cm, przy 32 g wagi. Magnetycznie przyczepia się go do tyłu telefonu, a do dwóch kieszonek można wsunąć karty kredytowe, ale też dowód osobisty i innego rodzaju dokumenty oraz banknoty. Zmieścimy tu maksymalnie cztery karty i gotówkę. W ten sposób nie musimy ich trzymać w portfelu ani umieszczać np. w kieszeni spodni lub koszuli, lecz możemy mieć je na stałe w zasięgu ręki przy telefonie. Minimalistyczny i elegancki wygląd etui harmonijnie komponuje się z estetyką urządzeń Apple.
Na pewno spory wyróżnikiem jest technologia MagSafe. Dzięki zintegrowanemu pierścieniowi magnetycznemu, etui Hama współpracuje z nią, umożliwiając łatwe przyczepianie do „plecków” smartfona i kompatybilność z innymi akcesoriami MagSafe. Pokrowiec wykonany został z wysokiej jakości materiału imitującego skórę, z miękką wewnętrzną wyściółką. Dlatego chroni karty przed uszkodzeniami i zadrapaniami, zabezpiecza także tył i boki iPhone'a przed zarysowaniami oraz uderzeniami. Materiał etui zapobiega demagnetyzacji kart, co jest kluczowe dla zachowania ich funkcjonalności.
Katalogowa cena etui Hama MagCase na karty płatnicze do iPhone’a 12-15 wynosi 89,90 zł.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.