HalfPrice debiutuje w Lublin Plaza
Lublin Plaza wzbogaca swoje portfolio marek z Grupy CCC o HalfPrice. W przestronnym salonie o powierzchni ponad 1600 m2, zlokalizowanym na 1. piętrze galerii, klienci mogą znaleźć zróżnicowany wybór odzieży, obuwia i licznych akcesoriów renomowanych światowych marek w atrakcyjnych cenach.
HalfPrice to sklep oferujący unikalną koncepcję zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości asortymentu w najlepszych cenach – nawet do 80% taniej.
Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, miłośnicy mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Oferta sklepu obejmuje różnorodny asortyment, w tym obuwie, akcesoria i skórzaną galanterię, biżuterię i dodatki do włosów oraz sprzęt i odzież sportową. Klienci mogą skorzystać z oferty ponad 3000 znanych marek, takich jak m.in. Vans, Champion, Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Fila, DKNY i wielu innych. Ponadto w sklepie dostępny jest dział marek luksusowych, gdzie można znaleźć wyjątkowe produkty od słynnych projektantów i domów mody, w tym m.in. Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Valentino, Burrbery czy Moschino. Oprócz modowych inspiracji, sklep oferuje również dodatki do wnętrz, w tym kuchni, łazienki i salonu, a także zabawki i wiele innych.
Klienci Lublin Plaza, popularnego miejsca zakupów na handlowej mapie Lublina, mogą również odwiedzić sklepy pozostałych marek z Grupy CCC – salony CCC i eobuwie.pl ze strefą MODIVO.
LUBLIN PLAZA
Centrum handlowe Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz fitness klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są znane marki takie jak Deni Cler, Tous, Pandora, Kazar oraz lubiane sklepy sieciowe, a wśród nich TK Maxx, CCC, Reserved, Sinsay, Venezia, Sephora, Douglas i Hebe. Centrum posiada także szeroką ofertę optyków: Vision Express, Paris Optique, Kodano, Fielmann. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.