Komunikaty PR

HalfPrice debiutuje w Lublin Plaza

2023-08-01  |  09:00
Biuro prasowe

Lublin Plaza wzbogaca swoje portfolio marek z Grupy CCC o HalfPrice. W przestronnym salonie o powierzchni ponad 1600 m2, zlokalizowanym na 1. piętrze galerii, klienci mogą znaleźć zróżnicowany wybór odzieży, obuwia i licznych akcesoriów renomowanych światowych marek w atrakcyjnych cenach.

HalfPrice to sklep oferujący unikalną koncepcję zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości asortymentu w najlepszych cenach – nawet do 80% taniej.

Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, miłośnicy mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Oferta sklepu obejmuje różnorodny asortyment, w tym obuwie, akcesoria i skórzaną galanterię, biżuterię i dodatki do włosów oraz sprzęt i odzież sportową. Klienci mogą skorzystać z oferty ponad 3000 znanych marek, takich jak m.in. Vans, Champion, Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Fila, DKNY i wielu innych. Ponadto w sklepie dostępny jest dział marek luksusowych, gdzie można znaleźć wyjątkowe produkty od słynnych projektantów i domów mody, w tym m.in. Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Valentino, Burrbery czy Moschino. Oprócz modowych inspiracji, sklep oferuje również dodatki do wnętrz, w tym kuchni, łazienki i salonu, a także zabawki i wiele innych.

Klienci Lublin Plaza, popularnego miejsca zakupów na handlowej mapie Lublina, mogą również odwiedzić sklepy pozostałych marek z Grupy CCC ­– salony CCC i eobuwie.pl ze strefą MODIVO.

LUBLIN PLAZA

Centrum handlowe Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz fitness klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są znane marki takie jak Deni Cler, Tous, Pandora, Kazar oraz lubiane sklepy sieciowe, a wśród nich TK Maxx, CCC, Reserved, Sinsay, Venezia, Sephora, Douglas i Hebe. Centrum posiada także szeroką ofertę optyków: Vision Express, Paris Optique, Kodano, Fielmann. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.