HalfPrice debiutuje w Lublin Plaza
Lublin Plaza wzbogaca swoje portfolio marek z Grupy CCC o HalfPrice. W przestronnym salonie o powierzchni ponad 1600 m2, zlokalizowanym na 1. piętrze galerii, klienci mogą znaleźć zróżnicowany wybór odzieży, obuwia i licznych akcesoriów renomowanych światowych marek w atrakcyjnych cenach.
HalfPrice to sklep oferujący unikalną koncepcję zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości asortymentu w najlepszych cenach – nawet do 80% taniej.
Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, miłośnicy mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Oferta sklepu obejmuje różnorodny asortyment, w tym obuwie, akcesoria i skórzaną galanterię, biżuterię i dodatki do włosów oraz sprzęt i odzież sportową. Klienci mogą skorzystać z oferty ponad 3000 znanych marek, takich jak m.in. Vans, Champion, Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Fila, DKNY i wielu innych. Ponadto w sklepie dostępny jest dział marek luksusowych, gdzie można znaleźć wyjątkowe produkty od słynnych projektantów i domów mody, w tym m.in. Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Valentino, Burrbery czy Moschino. Oprócz modowych inspiracji, sklep oferuje również dodatki do wnętrz, w tym kuchni, łazienki i salonu, a także zabawki i wiele innych.
Klienci Lublin Plaza, popularnego miejsca zakupów na handlowej mapie Lublina, mogą również odwiedzić sklepy pozostałych marek z Grupy CCC – salony CCC i eobuwie.pl ze strefą MODIVO.
LUBLIN PLAZA
Centrum handlowe Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz fitness klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są znane marki takie jak Deni Cler, Tous, Pandora, Kazar oraz lubiane sklepy sieciowe, a wśród nich TK Maxx, CCC, Reserved, Sinsay, Venezia, Sephora, Douglas i Hebe. Centrum posiada także szeroką ofertę optyków: Vision Express, Paris Optique, Kodano, Fielmann. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem
Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Przemysł
Robotyzacja i automatyzacja stają się codziennością w produkcji i logistyce. To odpowiedź na wyzwania demograficzne

Stale rosnący w społeczeństwie udział osób w wieku poprodukcyjnym i zmniejszająca się baza osób aktywnych zawodowo sprawiają, że automatyzacja i robotyzacja znacznie przyspieszają. Eksperci uspokajają, że nie oznacza to redukcji zatrudnienia, tylko dostosowywanie działalności, zwłaszcza produkcji, magazynów i centrów logistycznych, do potrzeb zmieniającego się świata i rynku pracy. Dla pracowników może to oznaczać potrzebę wypracowania nowych kompetencji, ale też szansę na rozwój – podkreślają eksperci IKEA.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.