G-SHOCK przedstawia najnowszy zegarek GM-B2100GD w kolorze złota
Nowy G-SHOCK GM-B2100GD przyciąga wzrok kolorem żółtego złota. Powłoka nie tylko nadaje zegarkowi szyku, ale również jest symbolem zastosowanego w nim unikatowego systemu ładowania Tough Solar. Dzięki niemu zegarek czerpie energię ze słońca.
W 2019 roku pojawiła się pierwsza nowoczesna interpretacja G-SHOCK z serii GA-2100. Zegarek łączył cyfrowy i analogowy wyświetlacz. Linia, znana z charakterystycznej, ośmiokątnej lunety i smukłego, prostego designu, zdobyła popularność na całym świecie. Dziś do tej serii dołącza kolejny model premium, poszerzając linię o nowy kolor.
Żółto-złota powłoka zegarka została zastosowana nie tylko na lunecie i bransolecie, ale także na miniaturowych elementach designu, takich jak przyciski boczne i śruby. Połączenie matowego wykończenia górnej powierzchni lunety oraz lustrzanego na jej nachylonych bokach podkreśla teksturalny wygląd lśniącego metalu. Złote akcenty, takie jak indeksy czy wskazówki, wyróżniają się na czarnej tarczy, nadając zegarkowi szykowny wygląd.
Strona wizualna to jednak nie jedyna przewaga nowego modelu. Zegarek ma wbudowany system Tough Solar, który zapewnia około 7 miesięcy pracy zegarka po pełnym naładowaniu, a w trybie oszczędzania energii nawet 18 miesięcy. Dodatkowo, dzięki funkcji Mobile Link, zegarek może łączyć się ze smartfonem. Dzięki temu możliwe jest dokładne wyświetlanie czasu, ustawianie budzika, czasu światowego, a także korzystanie z opcji znalezienia zgubionego telefonu.
GM-B2100GD to także szereg funkcji charakterystycznych dla marki G-SHOCK. Oprócz wytrzymałej na wstrząsy konstrukcji zegarek jest również wodoszczelny (20 bar), ma wbudowany stoper, minutnik oraz możliwość ustawienia 5 codziennych alarmów. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie wysoką jakość wykonania, funkcjonalność i stylowy wygląd.
Zegarek dostępny wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.
SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.