Komunikaty PR

GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”

2022-11-24  |  11:40
Biuro prasowe
  • W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
  • W trakcie wydarzenia pod hasłem „Caring for Water” marka połączy siły z ekspertami, aby omówić przyszłość mieszkalnictwa, branży sanitarnej oraz zrównoważonego rozwoju
  • Konferencja jest elementem hybrydowej strategii komunikacji z klientem marki GROHE

 

Warszawa, 23 listopada 2022 – Marka GROHE, światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni, ogłosiła właśnie konferencję GROHE X Summit 2023, która odbędzie się na internetowej platformie GROHE X w dniach 7-9 marca 2023. Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „Caring for Water” pełne będzie inspirujących prezentacji oraz angażujących panelów dyskusyjnych i spotkań edukacyjnych typu masterclass. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące wyzwań, z którymi mierzy się dzisiaj branża sanitarna. Jaka przyszłość czeka zielone budownictwo? Jak dużą rolę odgrywają w jego rozwoju kwestie związane z wodą? Program uzupełnią prezentacje nowych produktów i technologii. Marka GROHE pokaże, że jej portfolio jest gotowe na przyszłość oraz oczekiwania klientów, którzy chcą rozwijać swoje firmy w duchu zrównoważonego rozwoju.

 

„Dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie się wzajemnie nowymi pomysłami. Tylko tak możemy znaleźć sposoby na rozwiązanie coraz bardziej palących problemów społecznych i tych związanych z ochroną środowiska naturalnego. Program GROHE X Summit ma za zadanie informować, inspirować i łączyć naszą branżę w celu promowania zmian na lepsze. To wydarzenie przenosi naszą koncepcję hybrydowej komunikacji z klientem na nowy poziom, zapewniając platformę do wspólnego stawienia czoła wyzwaniom naszych czasów i spojrzenia w przyszłość z otwartością, optymizmem oraz silnym poczuciem konieczności współpracy. Będzie to jednocześnie zapowiedź wydarzeń, które w ciągu najbliższego roku zabiorą klientów do świata naszych subbrandów." - mówi Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

 

Rozwijanie koncepcji hybrydowej komunikacji z klientem marki GROHE

Uruchomiona w marcu 2021 roku, interaktywna platforma GROHE X, była punktem wyjścia dla koncepcji hybrydowej komunikacji marki GROHE z klientem. Dzięki setkom opublikowanych treści, dostępnych w 14 językach, strona odnotowała prawie 2 miliony odsłon. Cyfrowa społeczność zgromadzona wokół projektu powiększyła się wiosną 2022 roku, kiedy miało miejsce uroczyste otwarcie GROHE X Brand & Communication Experience Center w niemieckim mieście Hermer. Centrum oferuje miejsce do spotkań z gośćmi, a także pięć ultranowoczesnych studiów filmowych, przystosowanych do szkoleń i produkcji treści na stronę, a także do wydarzeń hybrydowych. Marka GROHE wciąż jednak planuje udział w mniejszych lokalnych targach, aby ułatwić fizyczne spotkania z klientami i namacalną interakcję z produktami. Dzięki trzem ciężarówkom GROHE X Motion ich uczestnicy będą mogli bezpośrednio poznać rozwiązania i nowości produktowe.

 

Hybrydowe podejście do komunikacji z klientem, dodatkowo wzmocnione przez ogłoszoną właśnie konferencję GROHE X Summit, pozwala marce zapewnić elastyczną i dostosowaną do potrzeb interakcję z partnerami biznesowymi oraz klientami końcowymi.

 

Więcej informacji na temat konferencji można przeczytać na platformie GROHE X. Rejestracja na konkretne wydarzenia ruszy już w styczniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca Biuro prasowe
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową
Firma Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
2024-12-31 | 16:00

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024

Krakowska Izba Turystyczna przyznała wyróżnienie w konkursie ODYS 2024 twórcom aplikacji mobilnej Escapecity – firmie Gamescape. Uroczysta gala rozdania nagród w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.