Komunikaty PR

GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”

2022-11-24  |  11:40
Biuro prasowe
  • W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
  • W trakcie wydarzenia pod hasłem „Caring for Water” marka połączy siły z ekspertami, aby omówić przyszłość mieszkalnictwa, branży sanitarnej oraz zrównoważonego rozwoju
  • Konferencja jest elementem hybrydowej strategii komunikacji z klientem marki GROHE

 

Warszawa, 23 listopada 2022 – Marka GROHE, światowy producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni, ogłosiła właśnie konferencję GROHE X Summit 2023, która odbędzie się na internetowej platformie GROHE X w dniach 7-9 marca 2023. Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „Caring for Water” pełne będzie inspirujących prezentacji oraz angażujących panelów dyskusyjnych i spotkań edukacyjnych typu masterclass. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytania dotyczące wyzwań, z którymi mierzy się dzisiaj branża sanitarna. Jaka przyszłość czeka zielone budownictwo? Jak dużą rolę odgrywają w jego rozwoju kwestie związane z wodą? Program uzupełnią prezentacje nowych produktów i technologii. Marka GROHE pokaże, że jej portfolio jest gotowe na przyszłość oraz oczekiwania klientów, którzy chcą rozwijać swoje firmy w duchu zrównoważonego rozwoju.

 

„Dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie się wzajemnie nowymi pomysłami. Tylko tak możemy znaleźć sposoby na rozwiązanie coraz bardziej palących problemów społecznych i tych związanych z ochroną środowiska naturalnego. Program GROHE X Summit ma za zadanie informować, inspirować i łączyć naszą branżę w celu promowania zmian na lepsze. To wydarzenie przenosi naszą koncepcję hybrydowej komunikacji z klientem na nowy poziom, zapewniając platformę do wspólnego stawienia czoła wyzwaniom naszych czasów i spojrzenia w przyszłość z otwartością, optymizmem oraz silnym poczuciem konieczności współpracy. Będzie to jednocześnie zapowiedź wydarzeń, które w ciągu najbliższego roku zabiorą klientów do świata naszych subbrandów." - mówi Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

 

Rozwijanie koncepcji hybrydowej komunikacji z klientem marki GROHE

Uruchomiona w marcu 2021 roku, interaktywna platforma GROHE X, była punktem wyjścia dla koncepcji hybrydowej komunikacji marki GROHE z klientem. Dzięki setkom opublikowanych treści, dostępnych w 14 językach, strona odnotowała prawie 2 miliony odsłon. Cyfrowa społeczność zgromadzona wokół projektu powiększyła się wiosną 2022 roku, kiedy miało miejsce uroczyste otwarcie GROHE X Brand & Communication Experience Center w niemieckim mieście Hermer. Centrum oferuje miejsce do spotkań z gośćmi, a także pięć ultranowoczesnych studiów filmowych, przystosowanych do szkoleń i produkcji treści na stronę, a także do wydarzeń hybrydowych. Marka GROHE wciąż jednak planuje udział w mniejszych lokalnych targach, aby ułatwić fizyczne spotkania z klientami i namacalną interakcję z produktami. Dzięki trzem ciężarówkom GROHE X Motion ich uczestnicy będą mogli bezpośrednio poznać rozwiązania i nowości produktowe.

 

Hybrydowe podejście do komunikacji z klientem, dodatkowo wzmocnione przez ogłoszoną właśnie konferencję GROHE X Summit, pozwala marce zapewnić elastyczną i dostosowaną do potrzeb interakcję z partnerami biznesowymi oraz klientami końcowymi.

 

Więcej informacji na temat konferencji można przeczytać na platformie GROHE X. Rejestracja na konkretne wydarzenia ruszy już w styczniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność Biuro prasowe
2024-04-10 | 13:20

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w
Firma Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
2024-04-03 | 09:51

Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu

na zdjęciu: LabOOOratorium w przedszkolu Kropelka we Wrocławiu. Fot. fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty ​- - - - - - - - - - Jak połączyć urozmaicanie zajęć w
Firma Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
2024-03-20 | 06:00

Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy

Nawet co trzeci respondent uważa, że zmniejszenie obecnego wymiaru tygodnia pracy o jeden dzień mogłoby zwiększyć liczbę zadań służbowych, które mamy do wykonania w trakcie doby.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.